Rekvalifikační účetní kurzy
ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

ucetnictvi

Celkem nalezeno - 251 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro účetnictví
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (17)






Účtování v rámci jednotlivých účtových tříd 0–7

2019-06-17 - Na semináři vám lektorka formou výkladu a praktických příkladů podá průřezový přehled úpravy oceňování a účtování jednotlivých oblastí majetku, závazků, vlastního kapitálu, nákladů a výnosů dle platné právní úpravy v ČR (požadavky zákona o účetnictví, vyhlášky č. 500/2002 Sb. a českých účetních standardů pro podnikatele). Logickým východiskem výkladu bude obsah jednotlivých účtových tříd. * • přehled právní úpravy účetnictví, • oceňování – průřezový pohled, • dlouhodobý majetek – účtová třída 0: klasifikace, oceňování a účetní zachycení, • zásoby – účtová třída 1: zásoby nakupované a vyráběné, oceňování a účetní zachycení, • finanční majetek – účtová třída 2: cenné papíry – základní východiska účtování a oceňování, • zúčtovací vztahy – účtová třída 3: krátkodobé pohledávky a závazky, časové rozlišování, dohadné položky, • vlastní kapitál a dlouhodobé závazky – účtová třída 4: členění vlastního kapitálu v kapitálových společnostech, zvyšování a snižování vlastního kapitálu, vybraná specifika dlouhodobých závazků, • náklady a výnosy – účtové třídy 5 a 6: průřezový přehled obsahu jednotlivých účtových skupin (účtů), • závěrkové a podrozvahové účty – účtová třída 7. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Majetek podle českých předpisů a IFRS – srovnání, včetně nového standardu na leasing

2019-06-17 - Po absolvování kurzu se budete umět velmi dobře orientovat v oblasti majetku podle českých účetních předpisů a podle IFRS. * Srovnání základních postupů podle IFRS a podle českých předpisů. Srovnání koncepčního rámce dle IFRS a zákona o účetnictví a vyhlášky č. 500/2002 Sb. pro podnikatele. IFRS v oblasti majetku: • IAS 16 – Pozemky, budovy a zařízení, • IAS 38 – Nehmotná aktiva, • IAS 40 – Investice do nemovitostí, • IAS 36 – Snížení hodnoty aktiv, • IAS 23 – Výpůjční náklady, • IAS 17, IFRS 16 – Leasing, • IAS 37 – Rezervy, podmíněné závazky a podmíněná aktiva. Jednotlivé standardy budou vždy vykládány ve srovnání s českými předpisy. Výklad bude demonstrován a procvičen na řadě příkladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel




Konto pracovní doby – praktický návod krok za krokem

2019-06-17 - Lektor vás na semináři postupně seznámí se základními a praktickými úkony, které je třeba pro nastavení funkčního konta pracovní doby u těch firem, které v důsledku sezónnosti, nárůstu či výkyvu zakázek potřebují využívat pracovní dobu zaměstnanců v pružnějším režimu dle aktuálních potřeb. * • princip konta pracovní doby, základní pojmy, • výhody zavedení do praxe, • změny oproti pravidelné pracovní době, • zákoník práce a související předpisy, • vnitřní předpis, kolektivní smlouva, nastavení SW, • vedení docházky a povinná dokumentace, • nastavení vyrovnávacích období, • vyúčtování konta pracovní doby. Případy z praxe, dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



DPH – nejčastější chyby

2019-06-18 - Na semináři se naučíte identifikovat hlavní oblasti, ve kterých dochází k chybám. Získáte návod, jak se jich vyvarovat. * • co je a co není předmětem zákona o DPH, • místo plnění a jeho správné určení, • kdo se musí/může stát plátcem a kdo identifikovanou osobou, • povinnost přiznat daň – kdo, kdy, • správný postup a chyby při přenesení daňové povinnosti, • správné stanovení základu daně a sazby daně, případně osvobození, • uplatňování DPH u nemovitých věcí, • daňové doklady – náležitosti, jejich doplňování a opravy, • nárok na odpočet daně na vstupu – podmínky, krácení, vyrovnání a úprava odpočtu daně, • daňové přiznání, souhrnné hlášení a kontrolní hlášení....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Finance a controlling pro nefinanční manažery ... Prohloubení znalostí pro ty, kteří chtějí uspět




Účetně administrativní povinnosti ve společnosti




Zahrady odolné suchu

2019-06-18 - Proč je vhodné v současnosti zakládat zahrady odolné suchu? Vlivem klimatických změn se v posledních letech na zahradách stále častěji potýkáme s nedostatkem vody i dlouhodobým teplem a suchem. V kurzu se proto budeme zamýšlet nad tím, jak s omezenými zdroji vody vyjít efektivně a ekologicky. Naučíme se úsporně zalévat. Budeme se zabývat tím, jak vůbec koncipovat zahrady budoucnosti a jak eliminovat negativní účinky sucha a tepla. Probereme, jaké rostliny pěstovat, aby nebyly náročné na spotřebu vody a odolávaly lépe vyšším teplotám. Budeme se věnovat tomu, jak sázet a ošetřovat rostliny, aby zvládly stále delší suchá období. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Finanční analýza, její úloha a užití ve finančním a ekonomickém řízení firmy, podniku a businessu

2019-06-19 - Na semináři a moderním interaktivním vzdělávacím programu (VP), se naučíte praktickým metodám, technikám a výpočtům při provádění kvalitní finanční analýzy (dále jen FA) a finančního řízení, včetně odvození standardních a strukturovaných finančních ukazatelů, a to včetně z nich odvozeného rozhodování a jejich užití a aplikace do současné praxe. Dozvíte a naučíte se kvalitně užít: • jak sladit a využít mezinárodní a národní (českou) FA a jejich vstupy a výstupy, ale i informační a analytickou podporu, včetně finančních výkazů a jejich položek, ale i jejich konkrétní úpravy a přizpůsobení, • jak odvodit a užít rozhodující finanční poměrové ukazatele – FPU (financial ratios) v nadnárodním i syntetizujícím pojetí kvalitního finančního řízení se všemi jeho zásadními preferencemi a metodami, • jak správně odvodit a vyhodnotit výsledky ekonomického a finančního zdraví, majetkové a finanční situace firmy a její hospodárnosti, nákladovosti, finanční struktury, výkonnosti i hodnoty a * Pojetí, úloha a aplikace FA při finančním řízení: FINANČNÍ ANALÝZA (FA) – nástroj pro měření a řízení finanční efektivity a výkonnosti firmy i businessu • logika konstrukce a podstata finančních poměrových ukazatelů (FPU) užívaných při FA • základní struktura, cíle i užití FPU v současné praxi • vztah a kooperace finančního a ekonomického řízení a FA. Vstupy, výstupy a struktura FA a jejich ukazatelů (provozních, finančně-strukturálních a investičních) a jejich standardní benchmarking: Finanční účetnictví a finanční výkazy (financial statements) jako primární – datový vstup FA • základní druhy FPU (mezinárodní – CIMA a lokální) a jejich cílení při finančním řízení • FA – nástroj pro měření, hodnocení a řízení finanční efektivity a výkonnosti firmy, organizace a businessu • rozklad, hierarchie a vztahy FPU a jejich klíčové vstupní konstrukční složky (provozní zisk, aktiva/kapitál, finanční a kapitálová struktura, tržby a neopominutelná hotovost a CF - cash flow). Odvození klíčových finančních poměrových ukazatelů (FPU), jejich interpretace a užití pro finanční řízení a rozhodování: Odvození a užití primárních-provozních (operating) FPU • odvození a užití finančně-strukturálních FPU • odvození a užití investičních FPU • použití mezinárodních finančních výkazů a struktury i odvození (IAS/IFRS a CIMA) mezinárodních FPU i jejích referenčních hodnot u reálné mezinárodní společnosti – mezinárodní firmy a komplexní případová studie • mezinárodní a „best pracice“ přístup a struktura FA, její odvození a užití • současný zásadní investorský pohled na firmu přenositelný na jakýkoliv business, podnikání i investici • užití dnes klíčových tzv. investičních FPU (např. PE, PS a PB...tzv. investičních mutiplikárorů a poměrů) a aktivního kapitálové trhu ve FA, řízení, businessu, podnikání i investování • shrnutí kompletní mezinárodní FA a jejích sestav, (včetně tabulky FPU a jejich v top praxi akceptovaných intervalů a struktury i užití) i závěrů s konkrétním doporučením i akcemi pro reálnou a analyzovanou firmu i současný business a její zásadní rozvinutí do budoucna i vazbu na její celkovou hodnotu (EV). Konstrukce kompletní finanční analýzy v reálném podniku a její závěry, doporučení a akce: Standardní techniky FA a strukturování FU (absolutní, procentní a rozdílové finanční ukazatele FA) • indexová analýza, trendová analýza, vertikální a horizontální analýza • kompletní FA pro reálnou obchodně-výrobní ( v praxi obvyklou kombinovanou) společnost a komplexní případová studie • český-národní přístup a struktura FA a její odvození a užití. Rozvinutí FA v dnes zásadním taktickém a strategickém horizontu a její doplnění tzv. soustavami FPU a bankrotními modely: Rozvinutí FA pro měření, hodnocení a ovlivňování budoucí finanční stability a výkonnosti • standardní soustavy FPU a jejich konstrukce a aplikace • konstrukce bankrotních modelů pomocí standardizovaných soustav FPU (mezinárodní Z-test a Quick test a národn...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Bytová družstva v praxi – hospodaření a daňová problematika pro rok 2019

2019-06-19 - Absolvováním semináře získáte základní přehled o ekonomickém fungování bytových družstev. Seminář bude zaměřen zejména na úpravu hospodaření v zákoně o obchodních korporacích, zdanění příjmů bytových družstev podle zákona o daních z příjmů a zvláštnosti uplatňování DPH. Budete seznámeni s obsahem základních ekonomických kategorií upravených zákonem o obchodních korporacích a s hlavními principy hospodaření bytových družstev. Dozvíte se, co je nájemné za družstevní byt, nebytový prostor a služby spojené s jeho užíváním. Specifika uplatňování daně z příjmů právnických osob budou ukázána na příkladu stanovení základu daně včetně vyplnění daňového přiznání. Budou vám vysvětleny zvláštnosti uplatňování DPH vyplývající z vymezení ekonomické činnosti bytového družstva. * Hospodaření: • úprava hospodaření bytového družstva v zákoně o obchodních korporacích, • nájemné za družstevní byt (struktura a formy nájemného) a služby spojené s jeho užíváním (vymezení služeb, náklady na služby a jejich rozpočítání na nájemce, úhrady a jejich vyúčtování). Daň z příjmů právnických osob: • příjmy osvobozené od daně, • určení daňově uznatelných a daňově neuznatelných nákladů, • položky snižující a zvyšující výsledek hospodaření, • příklad stanovení základu daně včetně vyplnění daňového přiznání. Daň z přidané hodnoty: • vymezení ekonomické činnosti bytového družstva, • registrace k dani, • nárok na odpočet daně na vstupu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Cestovní náhrady ve vazbě na zákon o daních z příjmů a další právní předpisy

2019-06-19 - Na semináři se seznámíte s platnou právní úpravou a praktickým poskytováním cestovních náhrad a dalšími souvislostmi pracovních cest zaměstnanců i ostatních osob, kterým bývají cestovní náhrady poskytovány, seznámíte se s judikaturou a výsledky koordinačních výborů v této problematice. * Platná právní úprava o poskytování cestovních náhrad včetně novelizace od 1. 1. 2019 ve vazbě na zákon o daních z příjmů a další právní předpisy: • nárok na úhradu cestovních náhrad jako základní princip vztahu zaměstnavatele a zaměstnance, • nárok/možnost sjednání cestovních náhrad a za jakých podmínek (zaměstnanci, kteří uzavřeli pracovní smlouvu či dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr, členové statutárních orgánů, zaměstnanci pronajatí v režimu mezinárodního pronájmu pracovní síly), • rozdílné nároky pro zaměstnance státní a zaměstnance v soukromém sektoru (co je minimální povinností pro zaměstnavatele v soukromém sektoru a co všechno může zaměstnancům poskytovat bez negativních daňových dopadů), • sankce pro zaměstnavatele za neposkytnutí cestovních náhrad, • místo výkonu práce a pravidelné pracoviště a jejich význam pro poskytování cestovních náhrad, • tuzemské cestovní náhrady (pracovní cesta, cesta mimo pravidelné pracoviště, mimořádná cesta v souvislosti s výkonem práce mimo rozvrh směn), • specifické režimy (cestovní náhrady při přeložení, dočasném přidělení a přijetí), • zahraniční pracovní cesta jako jedna z forem vyslání a cestovní náhrady, • další povinnosti související se zahraniční pracovní cestou (notifikační povinnosti, minimální mzda atd.), • místo výkonu práce v zahraničí a související povinnosti zaměstnavatele, • paušalizace cestovních náhrad, • vyúčtování cestovních náhrad a dohoda se zaměstnancem o odlišných podmínkách, • příklady daňových a pojistných dopadů na zahraniční pracovní cestu (zdaňování cestovních náhrad v zahraničí v návaznosti na pravidla zdanění podle smluv o zamezení dvojího zdanění a koordinační nařízení pro oblast sociálního zabezpečení a bilaterální smlouvy)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro účetní a daňové poradce I




Praktikum pro začínající personalisty a mzdové účetní 2019

2019-06-19 - Na semináři se účastníci seznámí s aktuální podobou zákoníku práce ve vazbě na práci personalistů a mzdových účetních, a to nejen formou výkladu, ale i pomocí celé řady názorných příkladů, závazných tiskopisů a doporučených postupů a vzorů. * 1. den: ZÁKONÍK PRÁCE 2019 Ochrana osobních údajů (GDPR): Předsmluvní povinnosti • závislá práce, nelegální práce • sankce za umožnění nelegální práce • vnitřní firemní předpisy – pracovní řád, organizační řád, mzdový řád atd. • názorné ukázky při sestavování vnitropodnikových předpisů. Pracovnělékařské služby – povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance: Obsah smlouvy mezi zaměstnavatelem a poskytovatelem pracovnělékařských služeb, výpisy z dokumentace, vstupní lékařské prohlídky, dohlídky pracovišť, periodické prohlídky, mimořádné prohlídky, prohlídky zaměstnanců pracujících v noci, výstupní pracovnělékařské prohlídky • možné sankce v této oblasti – kontroly inspekce práce a krajské hygienické stanice. Povinnosti zaměstnavatele při uzavírání pracovněprávních vztahů: Co musí obsahovat pracovní smlouva – co je předmětem možných sporů mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem • zkušební doba • pracovní poměr na dobu neurčitou/určitou • dohody o provedení práce a pracovní činnosti – studenti, důchodci, ženy na mateřské a rodičovské dovolené, zaměstnávání nezletilých osob • souběhy dohod u jednoho zaměstnavatele – dopady na další právní předpisy, odvody pojistného, daně ze závislé činnosti • ukázky vzorů, doporučených postupů a výpočtů. Ukončení pracovního poměru: Doručování písemností podle zákoníku práce, okamžité zrušení pracovního poměru • vydávání zápočtových listů, pracovní posudky a další povinnosti, které má zaměstnavatel vůči zaměstnanci při ukončení pracovního poměru, dohody o provedení práce a pracovní činnosti. Dovolená v roce 2019 a převody zůstatkových dovolených do následujícího roku: Výměra dovolené, plány dovolené, nařizování dovolené, celozávodní dovolená • čerpání dovolené, dovolená za odpracované dny, převod dovolené z roku do roku, čerpání dovolené a svátek, krácení dovolené, přerušení dovolené, mateřská dovolená a dovolená, dovolená u nerovnoměrného rozvrženého režimu pracovní doby, změna úvazku v průběhu roku a dopady na výpočet délky dovolené, názorné ukázky výpočtu dovolené, vnitřní firemní předpisy k čerpání dovolené. Překážky v práci na straně zaměstnavatele a zaměstnance s náhradou mzdy a bez náhrady mzdy. Náhrady škody: Obecná odpovědnost za škodu způsobenou zaměstnancem zaměstnavateli, dohody o hmotné odpovědnosti, odškodnění pracovních úrazů a nemocí z povolání (doporučené vzory, názorné výpočty náhrady škody) • nařízení vlády č. 170/2014 Sb., od roku 2015 o povinné evidenci a vyplňování záznamů o pracovních úrazech – platí i nadále. Zákon o zaměstnanosti v roce 2019: Agenturní zaměstnávání podle Zákona o zaměstnanosti a Zákoníku práce, vedení evidence při zaměstnávání občanů EU a cizinců, povinnost zaměstnavatele vést kopie dokladů o existenci pracovněprávních vztahů na pracovištích. Možné sankce za neplnění poviností. 2. den: MZDOVÁ PROBLEMATIKA V ROCE 2019 Povinnosti zaměstnavatele při odm...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pomocný analytický přehled PAP - pro pokročilé

2019-06-19 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-429 - 2017, název akreditace Pomocný analytický přehled PAP Akreditace: MV : Seminář je vhodný zejména pro pracovníky (účetní, metodiky atd.) některých vybraných účetních jednotek, které sestavují a předávají Pomocný analytický přehled (PAP) do Centrálního systému účetních informací státu, jedná se o organizač...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro účetní a daňové poradce II



Celkem nalezeno - 251 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro účetnictví
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (17)




[?]
 
Novinky & Aktuality

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde