Rekvalifikační účetní kurzy
resuscitace novorozence a prvni pomoci u deti [pro zdravotniky]
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

mzdy socialni a zdravotni pojisteni

Celkem nalezeno - 157 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)






Doprovázení umírajících pohledem pečujících # pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky

2019-06-15 - Rozšiřující vzdělávání pro pracovníky v přímé obslužné péči, nejen sociálních zařízení, ale i nemocnic, léčeben dlouhodobě nemocných, rodinných příslušníků....
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Praktické využití supervize v sociálních službách # pro sociální pracovníky

2019-06-15 - Akreditovaný program MPSV, profesní kurz pro sociální pracovníky v pomáhajících profesích....
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Kurz první pomoci ZDRAVOTNÍK

2019-06-15 - MZČR vyhlásilo ve Věstníku 16/2015 nově povinnost se jednou za rok školit v první pomoci. Kurz první pomoci pro pracovníky lůžkové, jednodenní a ambulantní péče je připravený v souladu s aktuálními doporučeními podle těchto požadavků. Dále je stanovena i povinnost periodického plánování kurzů....
InGarden o.s. - Podrobnosti o kurzu



RESUSCITACE NOVOROZENCE a první pomoci u dětí [pro zdravotníky]

2019-06-15 - Kurz resuscitace novorozence [a první pomoci u dětí] ZDRAVOTNÍK / NEWBO trénink resuscitace novorozence pro porodní asistentky, personál porodních sálů, lékaře, dětské sestry, … Dne 15.10.2015 byla vydána nová doporučení Guidelines 2015 pro poskytování první pomoci při náhlé zástavě oběhu. V našich kurzech se budete vždy setkávat s těmi neaktuálnějšími postupy. ... Provádíme kurz – trénink i u Vás na pracovišti....
InGarden o.s. - Podrobnosti o kurzu



Kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách

2019-06-15 - Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách je akreditován Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR v souladu se zákonem č. 108 - 2006 Sb., o sociálních službách, číslo akreditace 2015 - 0741-PK - PC. Kurz se skládá z obecné části v celkovém počtu 50 hodin a ze zvláštní části v rozsahu 100 hodin. Tento kurz nabízíme ve více variantách: víkendové, dopolední či odpolední - večerní. V rámci kurzu je stanovena odborná praxe v celkovém rozsahu 54 hodin, probíhá v předposledním týdnu běhu kurzu . Časový harmonogram praxe stanoví zařízení praxe. Úspěšní absolventi a absolventky získají osvědčení s celostátní platností splňující podmínky zákona 108 - 2006 Sb. o sociálních službách....
Vzdělávací Studio Bořislavka z.s. - Podrobnosti o kurzu



PRVNÍ POMOC REMOTE DISTANCE / PRO ODLEHLÁ MÍSTA s obtížným přístupem záchranářů

2019-06-16 - Co když se vám na cestách něco stane?! Naučte se něco praktického pro váš život !! PRVNÍ POMOC PRO ODLEHLÁ MÍSTA - REMOTE DISTANCE s obtížným přístupem záchranářů FIRST AID EMERGENCE REMOTE DISTANCE na lodi - pro kapitány - na horách - pro piloty - pro cestovatele - na dovolenou do exotických zemí… certifikovaný kurz první pomoci pro prostředí s obtížným příjezdem záchranářů,.. Kurz je aktuálně znovu nově certifikován a uznáván. Pro celé skupiny – posádky [min.6 lidí] pro kurz připravíme individuální termíny podle potřeby....
InGarden o.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel




Konto pracovní doby – praktický návod krok za krokem

2019-06-17 - Lektor vás na semináři postupně seznámí se základními a praktickými úkony, které je třeba pro nastavení funkčního konta pracovní doby u těch firem, které v důsledku sezónnosti, nárůstu či výkyvu zakázek potřebují využívat pracovní dobu zaměstnanců v pružnějším režimu dle aktuálních potřeb. * • princip konta pracovní doby, základní pojmy, • výhody zavedení do praxe, • změny oproti pravidelné pracovní době, • zákoník práce a související předpisy, • vnitřní předpis, kolektivní smlouva, nastavení SW, • vedení docházky a povinná dokumentace, • nastavení vyrovnávacích období, • vyúčtování konta pracovní doby. Případy z praxe, dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti




Účtujeme v Pohodě




Personální agenda - jak správně vést administrativu v oblasti HR




Agenturní zaměstnávání od žádosti po kontrolu

2019-06-21 - Po absolvování kurzu budete znát všechny důležité a podstatné informace pro zprostředkování zaměstnání v pozici agentury práce, případně uživatele. Budete se orientovat v povinnostech agentury práce i uživatele a dalších skutečnostech, které jsou pro činnost těchto subjektů z hlediska zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti zásadní. Budou vám poskytnuty informace o dopadech nedávných změn v této oblasti z pohledu aplikační praxe. * • povolení ke zprostředkování zaměstnání, • náležitosti žádosti a splnění dalších zákonných podmínek, • ingerence Ministerstva vnitra do povolení – závazné stanovisko, • povinnosti agentury práce z pohledu zákona o zaměstnanosti, • povinnosti agentury práce z pohledu zákoníku práce, • srovnatelné podmínky kmenových a agenturních zaměstnanců, • odejmutí povolení ke zprostředkování zaměstnání, • sdílené zprostředkování agenturou práce, • odpovědnost agentury práce a uživatele, • dopady nové úpravy – kauce, odpovědný zástupce, § 307b zákoníku práce, • zastřené zprostředkování zaměstnání, • kontrola agentury práce protokolu, • relevantní judikatura. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE A INSOLVENCE FYZICKÝCH OSOB - mzdové souvislosti

2019-06-21 - ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Ochrana osobních údajů a archivace dat ve mzdové a personální agendě – první zkušenosti z praxe

2019-06-24 - Na semináři se seznámíte s problematikou ochrany osobních údajů v oblasti mzdové a personální agendy podle obecného nařízení EU, známého pod zkratkou GPPR, které nabylo účinnosti dne 25. 5. 2018. Získáte informace, kdy je třeba ustanovit funkci pověřence, jakými formami lze pověřence ustanovit, kdy je nutné mít souhlas se zpracováním osobních údajů, kdy je to nadbytečné, co je citlivý osobní údaj a jak je nutné s ním zacházet. Též se dozvíte, jaké jsou archivační lhůty všech dokumentů v personální a mzdové agendě, jaké jsou formy archivace dat a jak se provádí skartace dokumentů u soukromoprávních původců dokumentů. * Ochrana osobních údajů: • právní úprava, • definice pojmů (osobní údaj, citlivý údaj, biometrický údaj, anonymní údaj, subjekt údajů, správce údajů, zpracovatel údajů, pověřenec), • zpracování osobních údajů, uchovávání osobních údajů, archivace údajů, výmaz údajů (být zapomenut), • souhlas se zpracováním osobních údajů – kdy je nutný, kdy nikoliv: - souhlas se zpracováním osobních údajů osoby ucházející se o zaměstnání, • povinnosti správců při zpracování osobních údajů, • externí zpracování mzdové a personální agendy – náležitosti smlouvy mezi správcem a zpracovatelem, • pokyn (předpis) o osobních údajích ve mzdové a personální oblasti, • záznam o instruktáži subjektu údajů týkající se informace o osobních údajích, • povinnosti při zpracování citlivých údajů, • práva subjektu údajů, • likvidace osobních údajů, • Úřad pro ochranu osobních údajů – dozorový úřad: - záznamy o zpracování osobních údajů ve mzdové a personální oblasti, - záznam o zpracování osobních údajů formou kamerového systému, - ochrana dokumentů obsahujících osobní údaje, • přestupky, správní delikty, • kamerový systém, • osobní spis, obsah spisu, ochrana osobních údajů v osobním spisu, • inzerát a osobní údaje uchazeče o zaměstnání. Archivace dat: • právní úprava, • základní pojmy (dokument, původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, registratura, archivní zpracování, označování dokumentů symboly A, S, V), • evidence dokumentů, archivace dokumentů a vyřazování dokumentů: - archivace analogová a digitální, - archivace vlastní a jiným subjektem a povinnosti vůči OSSZ, • spisová služba – pro veřejnoprávní původce (jen stručně), • archivační lhůty jednotlivých dokumentů mzdové a personální agendy: - mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech, - doklady o vzniku, trvání a ukončení PPV, - vnitřní předpisy, - prémiové řády, - docházka do zaměstnání, - doklady o pracovním volnu bez náhrady příjmu, - dovolenky, - důtky, výtky, pozitivní hodnocení zaměstnance, - pracovní výkazy, - účetní záznamy, - doklady o srážkách ze mzdy, - doklady o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění, ELDP, atd., - mzdové a účetní rekapitulace, - výplatní lístky. Diskuze a dotazy posluchačů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Staňte se chytrým správcem sociálních sítí



Celkem nalezeno - 157 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde