Rekvalifikační účetní kurzy
mzdy socialni a zdravotni pojisteni
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

mzdy socialni a zdravotni pojisteni

Celkem nalezeno - 144 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)






Poradce pro výživu a suplementaci

2018-10-19 - Šestiměsíční kurz určený pro všechny zájemce o zdravý životní styl. Naučíte se vytvářet stravovací režim v souvislosti s individualitou jedince, dozvít se základní informace o běžně konzumovaných potravinách a postupech jejich úpravy. Po absolvování kurzu budete schopni stanovovat výživová doporučení a vyhodnocovat nutriční potřeby pro různé skupiny populace [mládež x dospělí x senioři, muži x ženy, sportovci x nesportovci] v návaznosti na jejich metabolické potřeby. Distanční forma studia – v průběhu studia se 6x setkáme na společných školeních, jinak studujete on-line. Uspoříte čas. Pro více informací rolujte dolů po stránce....
ATAC spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách [150 hod.], rekvalifikace MPSV ČR

2018-10-19 - Patříte k empatickým lidem a rádi byste pomáhali druhým prostřednictvím přímé obslužné péče? Pak absolvujte rekvalifikační kurz určen pro pracovníky v sociálních službách nebo pro úplné začátečníky, kteří se chtějí v této oblasti proškolit a pracovat. Po úspěšném absolvování obdržíte celostátně platný certifikát s názvem: ”Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách”. V rámci kurzu Vám zařídíme také PRAXI!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mzdové účetnictví se základy personalistiky, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-10-19 - Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí věnovat mzdovému účetnictví v praxi. Je určen pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí oprášit základní znalosti a nabýt nové dovednosti z oblasti mzdového účetnictví. Po absolvování kurzu obdržíte celostátně platný certifikát a budete schopni vést samostatně mzdové účetnictví včetně mzdové agendy. V ceně kurzu obdržíte výukový materiál....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mzdové účetnictví se základy personalistiky v programu POHODA, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-10-19 - Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí věnovat mzdovému účetnictví v praxi. Je určen pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí oprášit základní znalosti a nabýt nové dovednosti z oblasti mzdového účetnictví. Po absolvování kurzu obdržíte celostátně platný certifikát a budete schopni vést samostatně mzdové účetnictví včetně mzdové agendy. V kurzu se naučíte vést mzdové účetnictví prostřednictvím komplexního ekonomického a účetního softwaru POHODA. Jedná se o využívaný, přehledný program, který získal řadu ocenění. V ceně kurzu obdržíte výukový materiál. Pro podrobné informace rolujte dolů po stránce....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách [206 hod.], rekvalifikace MPSV ČR

2018-10-19 - Patříte k empatickým lidem a rádi byste pomáhali druhým prostřednictvím přímé obslužné péče? Pak absolvujte rekvalifikační kurz určen pro pracovníky v sociálních službách nebo pro úplné začátečníky, kteří se chtějí v této oblasti proškolit a pracovat. Po úspěšném absolvování obdržíte celostátně platný certifikát s názvem: ”Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách”. V rámci kurzu Vám zařídíme také PRAXI!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ARCHIVACE DAT A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ pro personalisty a mzdové účetní

2018-10-19 - Obsah: * Archivace dat * Právní předpisy * Evidence, uchovávání a vyřazování dokumentů * Základní pojmy – dokument, původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, archivní zpracování * Archivace digitální a analogová * Archivace dat jiným subjektem za úplatu * Ohlašovací povinnosti vůči OSSZ při ukončení činnosti zaměstnavatele * Spisová služba – pro veřejnoprávní původce * Ochrana archiválií * Síť archivů v ČR * Výběr z ostatních právních předpisů – lhůty pro archivaci dokladů souvisejících se mzdovou a personální agendou * Mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech * Účetní záznamy, doklady o srážkách ze mzdy, záznamy o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění, ELDP, atd. * Dotazy účastníků * Ochrana osobních údajů * Definice pojmů – osobní údaj, citlivý údaj, anonymní údaj * Zpracování osobních údajů, uchovávání osobních údajů, souhlas se zpracováním osobních údajů – kdy je nutný * Povinnosti při zpracování osobních údajů * Povinnosti při zpracování citlivých údajů * Likvidace osobních údajů * Předávání údajů do ciziny * Význam úřadu pro ochranu osobních údajů * Přestupky, správní delikty * Kamerový systém * Biometrické údaje * Archivace dat a jejich ochrana * Osobní dotazníky * Inzerát a osobní údaje uchazeče o místo * Ochrana osobních údajů ve mzdové a personální oblasti podle GDPR ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Personální agenda - jak správně vést administrativu v oblasti HR

2018-10-19 - Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců, či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení. Kurz je určen: zaměstnancům HR útvarů   podnikovým právníkům   malým a středním podnikatelům   všem pracovníkům, kteří potřebují mít dobrou orientaci v oblasti personalistiky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: detailně se seznámíte se všemi aspekty vedení personálních spisů   dozvíte se, jak nakládat s citlivými osobními údaji zaměstnanců během pracovního poměru i po jeho skončení   pochopíte vazby vaší práce na činnost orgánů státní správy a seznámíte se se všemi povinnostmi, které z těchto vztahů vyplývají   teoretické informace o vedení personální agendy doplní řada příkladů z praxe s ohledem na nejčastěji řešené problémy   získáte odpovědi na své otázky z vlastní praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Účetnictví a mzdy - základní kurz

2018-10-22 - Základy podvojného účetnictví, účtování majetku, účtování závazků, účtování mezd, účetní závěrka, účetní uzávěrka. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc. ...
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení

2018-10-23 - V průběhu semináře se seznámíte s personálním controllingem jako nástrojem řízení lidských zdrojů, jehož cílem je zvýšit účinnost personálního managementu a posílit autoritu personálního vedení podniku. * Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení • co je strategický a co operativní personální controlling a proč má být personální controlling významnou složkou personálního řízení, • jak se provádí personální SWOT analýza a jak s výsledky pracovat, • nastavení personálních plánů a cílů, • personální opatření, • nástroje personálního controllingu, • personální ukazatele, jejich konstrukce a interpretace, • personální reporting a benchmarking, • hodnocení efektivity personálních opatření a návratnosti personálních výdajů, • kvalitativní personální controlling, • dotazování zaměstnanců a interpretace získaných výsledků, • personální standardy a personální manuál firmy, • zkušenosti z praxe, výklad a řešení ilustrativních příkladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Člen první pomoci, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-10-23 - Chcete umět zachránit lidský život pro případ, že se naskytnete vy nebo někdo ve vašem okolí v ohrožení života? Absolvujte náš rekvalifikační kurz! Vše potřebné se naučíte nejen teoreticky, ale hlavně prakticky!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



FKSP a SOCIÁLNÍ FONDY - aktuality a praxe 2018

2018-10-23 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-270 - 2016, název akreditace FKSP a sociální fondy - aktuální stav a novinky Akreditace: MV Máte v organizaci fond kulturních a sociálních potřeb nebo si chcete zřídit sociální fond? Pak je tento kurz určen právě Vám. Jedná se o akreditovaný kurz, který je zaměřen na výklad vyhlášky 114/2002 Sb., o fondu kultu...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-10-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účtujeme v Pohodě

2018-10-25 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač s nainstalovaným účetním programem a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Cílem kurzu je seznámit účastníky s ovládáním a základními pracemi v tomto účetním programu. Účastníci se naučí orientovat v programu a dokážou zúčtovávat nejčastější typy účetních případů - faktury, pokladnu, banku, párování a další. Současně dokážou provádět jednoduché importy/exporty, výběry dat a práci s účetní osnovou a základními číselníky programu. Nakonec se seznámí s účtováním mezd. Po ukončení kurzu budou moci samostatně účtovat jednoduché účetní úkony.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu POHODA   Účtová osnova, principy účetnictví   Účtování standardních účetních případů   Záznamy v tabulkách, úpravy dat, typování dokladů   Praktická cvičení v agendách programu   Účtování složitějších účetních případů   Problematika DPH   Administrace programu a účetních jednotek   Exporty a importy dat z programu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/pohoda.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MZDY POD LUPOU – dvoudenní kurz mzdového účetnictví

2018-10-25 - I. den * 25. října 2018 základní principy  zdaňování mezd * účinnost daňového prohlášení, odvody daní, termíny, daňové zvýhodnění na děti – slevy, bonusy, doklady, střídává péče, dělení slev, další slevy a odpočty a podmínky jejich uplatnění, nutné doklady, srážková daň, daňoví nerezidenti, odvody, povinnosti zaměstnavatele, aktuality roku 2018 základní principy  zdravotního pojištění v souvislosti se mzdou * vznik a zánik pojištění, principy registrací, doplatky po skončení vztahů, povinnosti zaměstnavatele, minimální mzda a souvislosti se zdravotním pojištění, praktické příklady, osoby, za které platí pojištění stát, nutné doklady, přehledy, odvody a evidence, pojištění v DPČ a DPP, souběhy pracovních vztahů, princip jednoho pojištění EU, zaměstnávání občanů EU, aktuality roku 2018 základní principy v  sociálním pojištění v souvislosti se mzdou * vznik a zánik pojištění a podmínky, sazby pojistného, doplatky, povinnosti, přehledy, odvody, evidence, nemocenské dávky, otcovská, ošetřovné, ochranná lhůta, podpůrčí doba, fiktivní rozvrh pracovní doby pro náhradu mzdy, náhrada mzdy v době nemoci, náhrada v době nemoci a noční směny, zaměstnání malého rozsahu, pojištění v DPČ a DPP, souběhy vztahů, aktuality roku 2018 II. den * 26. října 2018 struktura mzdy * měsíční, hodinová, stanovení poměrné části mzdy, minimální mzda, zaručená mzda, příplatky, přesčasy, čerpání náhradního volna, příplatky za svátek, pracovní doba rovnoměrně a nerovnomerně rozvržená, co je fond pracovní doby a umíme s ním pracovat? * odměňování u DPČ a DPP, limity, správné používání dohod a jejich náležitosti, povinnosti zaměstnavatele, potvrzení o zaměstnání, nekolidující zaměstnání, aktuality roku 2018 průměrný a pravděpodobný výdělek * základní informace, rozhodné období, započitatelné příjmy, používání průměrného výdělku, dlouhodobé odměny a zápočet do více období dovolená * za kalendářní rok, dovolená za odpracované dny, základní nároky, stanovení dovolené u rovnoměrně a nerovnoměrně rozvržené pracovní doby, dovolená a kratší pracovní doba, povinnosti zaměstnavatele na úseku dovolené, čerpání dovolené, krácení dovolené, diferenciace dovolené, benefitní dovolená, převody dovolené do dalších let, dovolená a souvislosti s mateřskou a rodičovskou dovolenou, plány dovolené, žádanky o dovolenou, převody z rovnoměrného rozvržení na nerovnoměrné a zpět, dovolená a různě dlouhé směny diskuze * odpovědi na dotazy ...
InAkademia s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 144 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde