Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 153 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (11)






DMC Management Academy

2018-10-20 - DMC manažerská akademie je ucelený program dlouhodobého vzdělávání manažerů na všech úrovních. Čtyři úrovně školení budeme otevírat postupně. 4fázové, na míru vytvořené vzdělávací moduly podle seniority a potřeb účastníků zajišťují systematický přenos nově nabytých poznatků do praxe prostřednictvím využití KATA koučinku • Identifikace rozvojových potřeb a nastavení očekávání • Školení a nácvik nových dovedností vč. skupinového koučinku (jednotlivé moduly) • Vyhodnocení přínosů akademie a úspěšnosti zavádění nových poznatků do praxe; definice dalších potřeb rozvoje, příp. nastavení dalšího plánu Měřitelné výsledky (porovnání stavu před a po absolvování akademie) díky nastavení cílů rozvoje jednotlivců na zahajovacím workshopu. Úroveň 1 JUMP & SWIM (Povýšili mě a poprvé vedu tým) Úroveň 2 (pokračování) RUN & GROW (Vedu tým prvním rokem) Úroveň 3 & 4 PAMPER & CHALLENGE (Vyšší a top management) Akademie se skládá z: Zahajovací workshop Školení role a zodpovědnost manažera Jitka Jetlebová, konzultant & kouč • 0,5 dne: zahajovací workshop: definice potřeb a očekávání účastníků, nastavení osobních cílů • Role vedoucího a styly vedení • Budování týmů, týmová dynamika • Základy koučování KATA 14. – 15. 6. 2018 12500 Kč Efektivní delegování a práce s časem Iva Berná, konzultant & lektor • 0,5 dne: skupinový KATA koučink (dosahování nastavených cílů) • Práce s časem • Příprava a vedení porady • Kdy, komu, co efektivně delegovat 20. – 21. 9. 2018 10000 Kč Komunikace a předávání instrukcí Barbora Jedličková, konzultant & lektor • 0,5 dne: skupinový KATA koučink (dosahování nastavených cílů) • Základy asertivity, předávání zpětné vazby • Argumentace a vyjednávání • Bariéry v komunikaci říjen - 2 dny 12500 Kč Závěrečný workshop + individuální koučink Jitka Jetlebová konzultant & kouč • 0,5 dne: skupinový KATA koučink (dosahování nastavených cílů) • Vyhodnocení nastavených cílů • Definice dalších kroků rozvoje • Individuální koučink listopad - 1 den 8600 Kč ...
DMC management consulting - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul IV. - Poradce IMS

2018-10-22 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno                                                                          * manažerům IMS, kteří jsou v rámci vlastní společnosti pověřeni  zavedením systémových managementů na dalších pobočkách,  případně u dalších partnerů* pracovníkům poradenských společností, případně samostatným  poradcům v oblasti systémů managementu* požadované znalosti: rozsah Modulu III.Obsah školení* možnosti integrace systémových managementů, její stupně, formy* praktické uplatnění integrace v konkrétních předpisových i záznamových  dokumentech integrovaného managementu* řešení požadavků ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001 ve společné  Příručce integrovaného systému* společné přezkoumání systému managementu jakosti, environmentu  a BOZP, vstupy a výstupy* environmentální aspekty a bezpečnostní rizika jako kriteria zlepšování  procesů* postavení manažera IMS v řídicí struktuře organizace a jeho vazba  na představitele managementu* uplatnění komunikačních dovedností v činnosti manažera IMSCo Vám školení přineseŠkolení je ukončeno závěrečným testem a zkouškou, na jejímž základě Vámbude vystaven certifikát poradce IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Internetový marketing

2018-10-22 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-10-22 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život

2018-10-22 - Uvědomíte si, jakou roli hrají v životě člověka možnosti a cíle – pracovní i ty osobní. Zjistíte, jak moc na psychiku působí bezcílnost. Naučíte se způsob, jakým své cíle stanovovat, abyste se k nim co nejvíce dokázali přiblížit. Uvědomíte si své vnitřní a vnější zdroje, která vás podporují i to, co vám bere sílu. Podíváme se na rovnováhu mezi prací a osobním životem, co dělat s prokrastinací a kde ušetřit čas. * Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život • jak se tvoří návyky, • jak řídíte svůj čas vy (test), • typologie osobnosti v řízení času, • jak a proč si stanovit cíle v práci a doma, jak je formulovat, abychom cílů dosáhli, • bezcílnost, • vaše výkonnostní křivka a jak s ní pracovat, • systém plánování cílů a priorit, • časožrouti a antičasožrouti – co šetří čas, • proč odkládáme a nestíháme, • jak ušetřit čas při každodenní pracovní rutině. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - pokročilé výpočty a funkce v příkladech

2018-10-22 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti výpočtů a funkcí, včetně výpočtů ve vzájemně propojených tabulkách. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s více vzájemně propojenými tabulkami a provádět mezi nimi výpočty. Dále se podrobně naučí pracovat s funkcemi programuKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:  Pravidla psaní vzorců, výpočty v tabulkách a sešitech   Praktické příklady výpočtů v tabulkách   Absolutní a relativní adresace, maticové výpočty   Základní popis funkcí a jejich parametrů, zopakování základních funkcí   Základní přehled a použití průvodce funkcí   Ukázka funkcí dle jednotlivých kategorií   Praktické procvičení funkcí dle požadavků účastníků kurzu   Diskuse a dotazy     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 8:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ms-excel-vypocty-a-funkce/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-vypocty-a-funkce.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní time management a stres management

2018-10-23 - Místo konání kurzu SMOSK (K CENTRUM), Senovážné náměstí 23, Praha 1 Lektor kurzu Mgr. Jana Wiesnerová – psycholožka, vysokoškolská pedagožka, poradkyně LARRA CZ s.r.o. Poznámka Kurz je veden vysoce interaktivní formou prostřednictvím zpětných vazeb, psychologických testů, cvičení, modelových situací a diskuzí. Každý účastník odejde s doporučením, které oblasti v hospodaření s časem jsou pro něj lépe využitelné a které stresové faktory ho v současnosti nejvíce ohrožují. Každý účastník obdrží na konci kurzu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       1. Základy Time managementu diagnostika individuálního vztahu k času   princip důležitého a naléhavého   určování priorit dle různých hledisek   Paretův princip a jeho užití v praktickém životě   analýza efektivního využití času   biorytmy a energetický cyklus jako nástroj optimálního plánování dne, křivky výkonu   grafy využití času, metody krátkodobého a dlouhodobého plánování   týdenní a denní plánování   zloději času – interní a externí rušiče   nebezpečí odkládání – analýza       ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # 2. Stres management, krizová komunikace komunikace jako stresogenní činitel   asertivní komunikační techniky   komunikace ve vypjatých situacích, umění odmítat, žádat o laskavost atd.   antimanipulační techniky jako nástroj v boji se stresem   interpersonální konflikty jako psychická zátěž a cesty z nich   základní dovednosti delegování a jejich nácvik   individuální obranné mechanismy   vliv skupinové atmosféry na pracovní výkon, týmová kooperace   základní mechanismy vzniku stresu   zdroje vnitřního a vnějšího stresu a jejich odbourávání   autodiagnostika aktuální stresové hladiny   relaxační a autoregulační te...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Výkonové ukazatele nástroj měření a řízení firemní výkonnosti ... … aneb Performance management v praxi

2018-10-23 - Popis Na tomto kurzu odpovíme na otázku: Jak vydefinovat klíčové informace a ukazatele pro řízení společnosti? Informace k řízení existují napříč celou společností. Ideálně každý použitý ukazatel znázorňuje část strategie. Vybrané ukazatele by měly v daný okamžik zobrazovat aktuální stav podniku a umožnit snadnější komunikaci na všech podnikových rovinách. Nelze přitom hovořit pouze o ukazatelích finančních, vedoucí pracovníci dnes musí nutně do svého rozhodování zahrnout i nefinanční ukazatele. Ukazatele výkonnosti podniku k čemu je potřebujeme a kde vznikají? finanční ukazatele klasifikace nefinančních ukazatelů výkonnosti srovnávání výkonnosti podniku EBITDA vs. Provozní Cash Flow vs. Volné Cash Flow 3 hlavní přednosti EBITDA, Provozní Cash Flow, Volné Cash Flow Příklad: EBITDA, OCF, FCF Přidaná ekonomická hodnota (EVA) metodika výpočtu výpočet v praxi parametry a úpravy výpočtu uplatnění ukazatele EVA Hodnotové řízení podniku co je to hodnota tvorba hodnoty z pohledu vlastníka (shareholder value) tvorba hodnoty z pohledu všech zainteresovaných subjektů (stakeholder value) Ukazatele výkonnosti a jejich vazba na odměňování konkrétní finanční ukazatelé jako kritéria pro variabilní složku odměňování 3 základní zásady/přednosti ukazatelů jako podklad pro odměňování Plánování a forecasting systém finančního plánování finanční plán nebo forecast? plánování napříč celou organizací Výklad lektora je doplněn celou řadou příkladů z jeho podnikové praxe. ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Test Management

2018-10-23 - Školení zaměřené na plánování a řízení testování. Účastníci se seznámí se způsobem jak nastavit metodiku a strategický plán testování v rámci projektu, jak plánovat a sledovat testovací aktivity a jakým způsobem reportovat informace o kvalitě testovaného systému a stavu testování. Školení obsahuje diskusní cvičení a seznamuje účastníky s obecně použitelnými a osvědčenými postupy využívanými v rámci přípravy, řízení a reportování testovacích aktivit.   Cílová skupina T...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress management aneb jak přežít v hektické době - Stress management

2018-10-23 - Ocitáte se v náročných pracovních situacích a kladete si otázku, co je víc: úspěch v práci, nebo pohoda v osobním životě? Podléháte tlaku, ve kterém jsou osobní život, rodina a volný čas pracovnímu životu podřízené? Nebo v tom máte jasno, jen se nedaří odolávat? Přemýšlíte o tom, jak zažívat větší pocit vnitřní spokojenosti a jak se udržet v psychické kondici? Udělejte tedy něco pro sebe a přijďte na kurz dovedností práce se stresem. Přesvědčíte se, co všechno je možné. Co Vám kurz přinese? Zmapujete si vlastní zdroje a příčiny stresu. Zjistíte, jak stresu předcházet a jak se vyrovnat s každodenní zátěží pomocí protistresových technik. Vyzkoušíte si škálu praktických cvičení pro prevenci a zvládání zátěžových situací. Vyberete a nacvičíte si regenerační metody, které nejlépe odpovídají vašim potřebám a temperamentu. Vytvoříte si individuální plán obrany proti stresu. Podíváte se na Vaše životní hodnoty, role a priority, popřemýšlíte o organizaci času a činností, a najdete další zdroje energie a radosti. Cílová skupina Všichni, kteří se chtějí naučit lépe odolávat zátěžovým situacím a sladit osobní a pracovní život. Obsah Odhalení a zmapování vlastních stresorů, porozumění vlastním reakcím na stres. Syndrom vyhoření a jak mu předejít. Zásady sebenepoškozujícího chování a jednání. Zvládání negativních pocitů a emocí, jak profesionálně zvládnout vlastní či cizí agresi. Styl našeho chování a jeho vliv na okolí. Zvyšování individuální odolnosti proti stresu a zátěži (nácvik relaxačních a revitalizačních technik): Jacobsonova progresivní relaxace (jednoduché uvolnění, nabrání energie). Autogenní trénink (klidová metoda, osvěží, uvolní celé tělo, pomůže při špatném usínání). Techniky pracující s dechem, hudbou a imaginacemi. Aktivizující techniky – bioenergetika. Výběr a důkladnější nácvik metody, která nejlépe vyhoví potřebám a temperamentu účastníka. Tvorba individuálních akčních plánů, zaměřených na zvládání zátěžových situací v práci i v soukromí. ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Building Information Management od teorie k praxi

2018-10-23 - Building Information Management - od teorie k praxi Místo realizace bylo změněno a seminář se uskuteční v hotelu Olšanka, Praha 3 Cíle semináře: Cílem semináře je nejen obeznámit účastníky s obecnými tezemi metody BIM, ale zároveň se dotknout konkrétních témat a řešení z praxe. V současné době je dané téma více než aktuální a je třeba se jím začít aktivně zabývat. Bohužel jsme ve fázi jakýchsi zárodků tvorby standardů metody BIM a není jiné cesty, než abychom se na vývoji efektivního využití progresivního způsobu spolupráce společně podíleli. Tak pojďme do toho. Seminář je určen: Pro projekční společnosti, realizační společnosti, zástupce investorů Program: Teoretický úvod: Co je BIM? Situace BIM v ČR BIM ve fázi přípravy PD a jeho využití k efektivní práci Rozpočtování – současná praxe / využití BIM procesů / vize BIM ve fázi přípravy provedení stavby BIM procesy v průběhu výstavby Předání díla investorovi – využití BIM pro správu budovy Proces implementace BIM do standardů firmy Praktická část: Návrh konkrétního postupu implementace Požadavky na BIM – zpracování modelu skutečného provedení Práce s BIM modelem – přípravná a realizační fáze v procesu výstavby Názorná ukázka práce s BIM modelem – realizační proces (CDE) Lektoři: Roman Voráč Lukáš Pavlica Rudolf Vyhnálek Filip Kalina Tomáš Čermák Harmonogram: 9:30 - 10:00 Registrace 10:00 - 12:00 První blok 12:00 - 12:30 přestávka na kávu 12:30 - 14:30 Druhý blok Účastníci obdrží materiály a osvědčení o absolvování semináře. ...
SEKURKON s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-10-24 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje

2018-10-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 153 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (11)



 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde