Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 200 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (14)






Profesionální asistentka – management podpory manažerů

2018-04-26 - Asistentky jsou v organizaci klíčovými pracovnicemi, na něž se všichni se vším obracejí. V průběhu tohoto semináře si proto vyjasníte, procvičíte a zdokonalíte znalosti a dovednosti, které by profesionální asistentka měla ovládat. Protože současná moderní asistentka je všestrannou osobností nejen s asistentskými, ale i s manažerskými dovednostmi. * Profesionální asistentka – management podpory manažerů • práce asistentky pohledem manažera – důležité aspekty, které je třeba mít na zřeteli, • základy práce s časem svým i svého nadřízeného – volba priorit, • týdenní a denní manažerův plán, • domlouvání schůzek, přijímání návštěv, obchodní korespondence, zápis z porady, příprava prezentací, • komunikace s klienty, • komunikace s nadřízeným a se spolupracovníky (osobní, telefonní, e-mailem), • zvládání konfliktů, • asertivitou, klidem a humorem proti stresu, • jak rozumět odborným manažerským termínům aneb rychlokurz klíčových pojmů finančního řízení, účetnictví, marketingu, obchodu, personalistiky, • jak „řídit“ potřeby svých nadřízených, • řešení příkladů z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účtujeme v Pohodě

2018-04-26 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač s nainstalovaným účetním programem a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Cílem kurzu je seznámit účastníky s ovládáním a základními pracemi v tomto účetním programu. Účastníci se naučí orientovat v programu a dokážou zúčtovávat nejčastější typy účetních případů - faktury, pokladnu, banku, párování a další. Současně dokážou provádět jednoduché importy/exporty, výběry dat a práci s účetní osnovou a základními číselníky programu. Nakonec se seznámí s účtováním mezd. Po ukončení kurzu budou moci samostatně účtovat jednoduché účetní úkony.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu POHODA   Účtová osnova, principy účetnictví   Účtování standardních účetních případů   Záznamy v tabulkách, úpravy dat, typování dokladů   Praktická cvičení v agendách programu   Účtování složitějších účetních případů   Problematika DPH   Administrace programu a účetních jednotek   Exporty a importy dat z programu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/pohoda.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistentka – management podpory manažerů

2018-04-26 - MÍSTO: SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1   PŘEDNÁŠÍ: Petr Sládeček, MBA (manažerský poradce, mediální konzultant a vysokoškolský pedagog) Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt. (manažer, konzultant a vysokoškolský pedagog)   POZNÁMKA: V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení. Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování. základy práce s časem; volba priorit v práci asistentky,   týdenní a denní manažerův plán,   komunikace se zákazníkem, s nadřízeným a se spolupracovníky (osobní, telefonní, e-mailem),   zvládání konfliktů,   asertivitou, klidem a humorem proti stresu,   jak rozumět odborným manažerským termínům,   rychlokurz klíčových pojmů finančního řízení, účetnictví, marketingu, obchodu, personalistiky • domlouvání schůzek, přijímání návštěv, obchodní korespondence, zápis z porady, příprava prezentací,   jak „řídit“ potřeby svých nadřízených.   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak úspěšně řídit změny - change management pro ty, kdo změny vytvářejí

2018-04-26 - Naučte se plánovat změny tak, aby nevyšuměly Už se vám někdy stalo, že změny, které jste naplánovali, nedopadly podle vašich představ? Měly sporné výsledky, nebyly dobře přijaty, nepodařilo se je nikdy dokončit a vypilovat, nebo dokonce úplně vyšuměly? Pak nejste sami, takto dopadá velké množství nejrůznějších firemních změn. Můžete na poli change managementu přidat svůj příspěvek k řadě neúspěšných pokusů, anebo přijít k nám. Naučte se řídit změny efektivně. Kurz je určen: top managementu a majitelům firem   vyššímu a střednímu managementu s reálným vlivem na realizaci změn   HR manažerům, manažerům odpovědným za rozvoj a zlepšování firem a jejich procesů, lidí a kultury   pracovníkům na vyšších řídicích postech ve státní správě, institucích a organizacích    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ujasníte si, jaké zákonitosti a principy změn musíte jako management brát vážně a proč   naučíte se připravovat a realizovat své změny tak, abyste viděli jejich skutečné výsledky   zjistíte, jestli je bolest skutečně neoddělitelnou součástí změn – a kolik jí musí být   připravíte si a natrénujete klíčové kroky změn pro vaše firemní prostředí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak dlouhodobě podávat excelentní výkon a nezbláznit se - priority Management and Work Life Balance

2018-04-26 - Srovnejte si priority, začněte vědomě emocionálně sdílet Pracujete naplno, ale necítíte se šťastní, nebo něco brání vaší spokojenosti? Víte, co je pro vás opravdu důležité, co vás nabíjí energií a kde naopak o sílu přicházíte? Objevte zdroje své skutečné, nejhlubší motivace a naučte se s nimi pracovat. Ukážeme vám, jak si dlouhodobě udržet výkonnost, aniž by vám došly síly či chuť něco dokázat. Dozvíte se, jak sladit své profesní i osobní cíle a jak nakládat s emocemi, časem a energií tak, abyste byli v životě úspěšnější a spokojenější. Probereme, proč je důležité vést sebe k náhledu vlastních životních hodnot. Proč má pro mne i pro firmu přínos, když přestaneme ztrácet čas aktivitami, které nemůžeme ovlivnit. Jak souvisí efektivita se spokojeností, proč a jak oboje naplnit. Kurz je určen: každému, kdo chce lépe sladit osobní a pracovní život a dosahovat lepších výkonů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: Naučíte se pracovat s prioritami tak, abyste se necítili vystresovaní   Najdete způsob, jak zdokonalit svůj time management   Získáte celkový přehled o svém energetickém hospodaření a dozvíte se, jak eliminovat ztráty   Při skupinové práci obdržíte cennou zpětnou vazbu a naleznete své vlastní řešení   Obdržíte konkrétní návod na zavedení potřebných změn s ohledem na vaši aktuální pracovní etapu   Nebudeme si jen povídat, ale vyzkoušíme si na Vašem konkrétním příkladě, jak s tím lze pracovat     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Access - pokročilí

2018-04-26 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Access pro začátečníky.Určeno pro uživatele, kteří si potřebují dále rozšířit své znalosti s databází Microsoft Access tak, aby v ní dokázali vytvářet funkční složitější databáze. Současně budou umět vytvářet propojené formulářové sestavy, vazby na tabulky, případně propojené zdroje dat a importovat z nich data. Součástí kurzu je problematika ochrany dat, zabezpečení databáze a přístupová práva na databáze nebo jejich části.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Shrnutí základních předpokladů a ovládání MS Access   Shrnutí práce s tabulkami a dotazy   Pokročilé akce s tabulkami a dotazy   Tvorba formulářů a propojených podformulářů   Nestandardní objekty na formuláři   Vlastnosti formuláře jako objektu a propojení dvou formulářů   Tvorba pokročilých sestav, podsestavy a nastavení   Tvorba maker a dalších programovacích prvků   Nastavení databáze a její zabezpečení včetně práv   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-pokrocile/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-pokrocile.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy marketingu

2018-04-26 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu

2018-04-27 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu.Cílem je získání základů komunikačních dovedností pro začínající operátory call centra. Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku   Práce s hlasem   Otevření a uzavření rozhovoru.   Vedení rozhovoru.   Empatické naslouchání.   Kladení otázek.   Zvládání námitek.   Ukázky řešení konkrétních situací   Diskuze     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/komunikace-po-telefonu/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/komunikace-po-telefonu.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online course - Change management I

2018-04-28 - In the first part of Change management training we introduce you change from the different perspectives such as necessary presumptions, stages or methods. These perspectives are all useable for implementing the change. After this we classify change ranging from “large and slow” to “small and quick” according to map of changes. We also differentiate between strategic and operative approach. The point of this training is to show you how to become a leader of the change and how to influence others in a way that change is meaningful and credible for them.  Length of this course: 48 minutes How much will all learn: 550, - without VAT ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online course - Change management II

2018-04-28 - In the second part of the Change management training we introduce you particular techniques for implementing the change and also a curve of different reactions to any change, both in the context of time development. You get to know how people react to change and how to deal with these reactions. In the end we discuss the stabilization of change. It is important to know how to make the change institutionalized and be part of a common daily praxis.  Length of this course: 50 minutes How much will all learn: 550, - without VAT ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online course - Project management

2018-04-28 - How to provide and control the sources of a project?   Effective roles in team   Project diagrams   In this course you will lea everything that is necessary for successful course leading and completion (e.g. Ishikava diagram, Gantt chart). You will find out the structure and phases of a project, the advantages and disadvantages of project management, as well as what might be the causes of problems. We will demonstrate that it is possible to combine things which seem to be hardly combinable, which is a sign of a successful project. We will also deal with optimal role distribution in a team. Thanks to the course Project Management you will get a competitive advantage, you won’t be afraid of projects and your supervisors will appreciate your work.   How much will all learn: 550, - without VAT ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Kreativní techniky řešení problému

2018-04-28 - Chcete se vydat za hranice všedního myšlení, nahlédnou na různé struktury úvah a neomezovat se stereotypy? Naučit se rozvíjet tvůrčí myšlení a řešit problémy zcela novým a neobvyklým způsobem? S tím Vám pomůže virtuální kurz Kreativní techniky řešení problému. Co se v tomto kurzu naučíte: • Kreativita a kreativní myšlení • Jak, kdy, kde a proč uplatňovat kreativitu • Analýza x kreativita • Metody kreativity a jejich význam pro řešení problémů • Bariéry vlastní kreativity Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo chce vyřešit své problémy :-) tedy všechny bez rozdílu Co všechno se dozvíte: Tento kurz, jak název napovídá, Vám představí kreativní techniky řešení problému, opouští myšlenkové schéma buď-anebo a ukazuje Vám, že kreativnímu myšlení je možné se naučit. V kurzu si ukážeme, co kreativita je a jaké mýty o ní často panují. Představíme si široké spektrum metod kreativního myšlení, mezi něž patří například analogie, brainstorming, myšlenkové mapy, metoda 6 klobouků a mnohé další. V neposlední řadě si také řekneme, jaké bariéry kreativitu limitují a naopak čím je možné kreativitu podněcovat. Díky tomuto kurzu budete snáze řešit problémy a nahlížet na ně z různých úhlů. Kdo Vás kurzem provede: Věra Müllerová Za jak dlouho se vše naučíte: 68 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-04-30 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Referent administrativy s řízenou praxí

2018-04-30 - Jedná se o intenzivní kurz kancelářských a manažerských dovedností s dlouhodobou několikaměsíční praxí. Po jeho ukončení bude absolvent umět pracovat s počítačem, efektivně využívat Internet, přijímat, psát a organizovat elektronickou poštu a vhodně volit potřebné aplikace pro potřeby komplexní práce v kanceláři. Dále zná právní minimum při práci v kanceláři a v administrativě, umí pracovat s lidmi a aktivně dokáže využívat získané základy marketingu a managementu.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní a ekonomické minimum   Základy marketingu   Základy managementu   Obsluha počítače, orientace v informačních technologiích   Systém práce s lidmi   PRAXE u zaměstnavatele - řízená praxe   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 90 školicích dnů / 20 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Miroslav Bečev, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk, Dr. Alexandr Perutka CSc., Valérie Laurenčíková, MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/administrativa-s-praxi/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/administrativa-s-praxi.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účetnictví s využitím výpočetní techniky a praxí

2018-04-30 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností. Umí evidovat operace jednotlivých agend (faktury přijaté a vystavené, banku a pokladnu, majetek, zásoby, mzdy), ovládá souvztažnosti účtování účetních případů potřebných ke komplexnímu vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností včetně účetní uzávěrky a závěrky. Umí využívat ekonomický systém Pohoda k účtování dokladů jednotlivých agend včetně finálních výstupů při ukončení zdaňovacího období. Orientuje se v manažerském účetnictví (rozpočetnictví, kalkulace a vnitropodnikové účetnictví). Umí založit personální agendu s použitím části pro výpočet mzdy zaměstnance a dávek sociálního zabezpečení, umí komunikovat s úřady. Absolvent najde uplatnění jako samostatný účetní společnosti.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Základy a úvod do účetnictví   Vedení účetnictví - základní knihy   Vedení účetnictví - ostatní knihy   Komplexní příklad zaúčtování   Účetní systém POHODA - úvod a popis   Komplexní popis účtování standardních účetních případů   Nestandardní operace a tipy v POHODĚ   Uzávěrkové operace   Základy účtování mezd a souvisejících dokladů   Řízená praxe pod dohledem   Řízená praxe samostatné účtování pod dozorem   Řízená praxe samostatné - hodnocení a ukázky správných postupů   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 25 školicích dnů / 5 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, MBA, Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, CSc, Ing Marek Laurenčík, MBA. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ucetnictvi-pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-pohoda.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 200 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (14)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde