Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 173 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (12)






Asertivní komunikace pro ženy

2018-08-15 - Asertivita pomáhá posilovat sebeúctu a důstojnost, pocit vlastní hodnoty a pomáhá budovat a rozvíjet vztahy s druhými.”Cílem života je sebezdokonalování a naším posláním je zdokonalovat sami sebe”, Oscar Wilde. Přínos pro účastníky: Asertivita učí poznat, zda se s Vámi někdo manipuluje a jak na to efektivně reagovat. Přináší vhodné slovní reakce na oprávněnou či neoprávněnou kritiku. Jako bonus ke kurzu - libovolná publikace podle vlastního výběru....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mluvený projev a rétorika

2018-08-15 - První oblastí je práce s hlasem, používání mluvidel a využití pohybu bránice. Rozcvičení před prezentací. Nácvik dýchání. Trénink kapacity plic. Druhá část je zaměřena na psychické aspekty projevu, především na překonávání trémy a nejistoty a na sebevědomém hlasovém projevu. Nácvik a využití zážitkových technik NLP Třetí část se zaměřuje na práci s tělem - neverbální komunikaci při projevu a využití fyzických dispozic při mluveném projevu. Náplní čtvrté části je role typologie při přípravě prezentace nebo sebeprezentace. Jak zapůsobit na různé typy posluchačů i z hlediska psychologie? Používání slabých a silných slov, odstranění blokátorů komunikace....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Skype konzultace - ebook Kaizen - chci změnu

2018-08-15 - Cílem SKYPE konzultace je probrat vypracovaná cvičení s lektorem a vyhodnit závěry cvičení. Účastník získá další náměty, jak pokračovat či rozvíjet cvičení a a tipy, jak pracovat dál. Součástí 2 hodinové konzultace je i e-book. Skype konzultaci lze rozložit po hodinách. Na co se nejvíce téma quot;Kaizen - chci změnuquot; zaměřuje? Na změny v osobním i pracovním životě - vztahy [pracovní, osobní, rodinné], změny stravování, nová práce - kariéra, rozběhnutí podnikání, prevence syndromu vyhoření, posilování sebevědomí....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka s praxí

2018-08-15 - Po ukončení kurzu absolvent má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka s praxí a výukou AJ

2018-08-15 - Absolvent umí vést administrativní agendu a příslušnou dokumentaci, umí zajistit organizační, provozní a administrativní záležitosti [evidence pošty – odeslané, přijaté, archivace dokumentů, tvorba zápisů z porad, zajišťování obchodní korespondence - tvorba dopisů, objednávek, nabídek, žádostí, vytváření formulářů v MS Word a MS Excel, evidence elektronické pošty - reakce na příchozí emaily, třídění, rozesílání odpovědným pracovníkům, telefonická komunikace, práce s kancelářskou technikou - kopírka, scanner, fax, organizace pracovního času nadřízeného pracovníka, další administrativní činnosti v závislosti na zaměření a typu organizace a přidělené agendě - např. pomoc při administraci projektů, tvorba databází, administrace vzdělávacích programů organizace – kontakt s ÚP, příprava kurzů, propagace organizace, inzerce aj.]. Absolvent kurzu umí základy obchodní angličtiny a anglické obchodní korespondence. Absolvent umí vést obchodní korespondenci v AJ. Absolvent si dále osvojí komunikační dovednosti, základy etiky, spisové služby a práci s internetem a elektronickou poštou, práci s PC [MS Word, MS Excel]. V rámci praxe uplatní účastník vzdělávacího programu vědomosti získané při teoretické části výuky. Pro více informací rolujte dolů po stránce....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Kurz MS Excel - formuláře a makra

2018-08-15 - Kurz, ve kterém se naučíte tvořit formuláře pomocí MS Excel a pracovat s jednoduchými makry....
Školicí středisko ADMIS s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent, asistentka, sekretář, sekretářka - včetně profesní kvalifikační zkoušky

2018-08-15 - Kurz je akreditován MŠMT ČR * Autorizace MPSV pro profesní kvalifikace NSK * Zakončení: kvalifikační zkoušky [písemné a ústní]za doplatek k základní ceně * Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace * Cílem vzdělávacího kurzu Sekretářka - asistentka vedoucího pracovníka je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro výkon funkce sekretářky - asistentky. Rekvalifikujte se na kvalitního administrativního pracovníka!...
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu



Poradce zdravého životního stylu

2018-08-15 - Práce poradce zdravého životního stylu je využívána ve wellness programech, ve fitness centrech, při práci maséra, kosmetičky, v image konzultacích atd. Absolvent rekvalifikačního kurzu se stane širokospektrálně proškolenou osobou, umí motivovat a učit své klienty zdravěji žít, kvalitněji jíst, snížit váhu, cítit se fit, odbourat stres, předejít či zmírnit stav chronických onemocnění apod. Podrobné informace naleznete níže na stránce....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Základní informace o Business Continuity Management

2018-08-15 - Business Continuity Management [též Řízení kontinuity činností organizace nebo BCM] je systém řízení podporovaný vedením společnosti, který identifikuje potenciální nenadálé incidenty, havárie a přerušení výroby a hodnotí jejich dopad na důležité funkce a životaschopnost firmy. Vytváří systémový přístup pro zvládání takových situací s minimalizací dopadů a pro obnovu provozu, zvýšení odolnosti a udržitelnosti podnikání. V rámci systému je nutno vytvořit postupy a prostředí, které umožní zajistit kontinuitu a obnovu klíčových procesů a činností organizace na předem stanovené úrovni a také minimalizovat dobu po kterou se organizace dostane opět na obnovenou novou normální úroveň produkce. Kontinuita činností organizace [Business Continuity] je chápána jako strategická a taktická způsobilost organizace být připraven a reagovat na incidenty a narušení činností organizace na předem stanovené přijatelné úrovni s minimalizaci dopadů pro odběratele a majitele. Představuje konkurenční výhodu v porovnáním s organizacemi, jenž nejsou na takové situace připraveny a pro které takové situace mohou vést ke katastrofálním důsledkům....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Business Continuity Management a jeho implementace

2018-08-15 - V současnosti organizace podnikají v prostředí, které je charakterizované rostoucím a komplexnějším rizikem. V tomto dynamickém světě navíc dochází k situacím, které mají za následek nečekané přerušení výroby nebo poskytování služeb. I když většina takovýchto přerušení jsou tzv. „tiché katastrofy“, které nejsou publikovány v médiích, mohou mít katastrofické následky na důležité funkce a životaschopnost firem. Management kontinuity činností organizace – Business Continuity Management [BCM] – představuje systémový přístup k připravenosti firem na takovéto přerušení, jejich zvládání s minimalizací dopadů. Tím přispívá k dlouhodobé odolnosti, udržitelnosti podnikání a důvěře zainteresovaných stran....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy mapování procesů a Risk management

2018-08-15 - „Většina problémů a možností zlepšování je v oblasti procesů.“ Dr. W. Edwards Deming Pan Deming neřekl tuto větu bezdůvodně. Jako jeden z nejvýznamnějších představitelů v oblasti systémů řízení kvality věděl, že se tyto systémy skládají z jednotlivých procesů, činností a kroků a právě v nich hledal možnosti zlepšování....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Enterprise Risk Management

2018-08-15 - V současnosti organizace podnikají v prostředí, které je charakterizované rostoucím a komplexnějším rizikem. Společnost si postupně osvojuje stále menší toleranci k selhání a každé selhání firem je pod drobnohledem masových komunikačních prostředků, zpřísňují se „pravidla hry“ ze strany regulačních orgánů. V tomto dynamickém světě je potřebné mít zavedený takový systém řízení, který zvládá významné hrozby. Jedním ze způsobů reakce je mít zpracovaný a zavedený systémový rámec pro celopodnikové řízení rizík – Enterprise Risk Management Framework....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT [mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing] - denní kurz

2018-08-15 - Cílem rekvalifikačního kurzu Management [mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing] je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat rozhodnutí. Posluchač by měl být schopen po ukončení rekvalifikačního kurzu zvládnout základní manažerské funkce: plánování, organizování, vedení, koordinace a kontrolování....
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu



MANAŽER

2018-08-15 - Kurz je možné absolvovat za účelem získání rekvalifikace [povinné závěrečné zkoušky, výstupní doklad: platné rekvalifikační osvědčení] nebo jako běžný vzdělávací kurz [bez povinnosti skládat závěrečné zkoušky, výstupním dokladem je osvědčení o absolvování kurzu]. Posluchač se po ukončení rekvalifikačního kurzu Manažer bude orientovat v legislativě spojené s pozicí manažera. Bude ovládat základní manažerské dovednosti: plánování, organizování, rozhodování, koordinování, kontrolování. Bude umět určit priority plnění jednotlivých úkolů, přidělovat úkoly členům pracovního kolektivu, srozumitelně formulovat zadání, určit pravomoc, vést pracovní kolektiv a zvolit vhodný manažerský styl řízení pracovníků ve vztahu k pracovnímu kolektivu i jednotlivcům....
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu



Facility management ve vztahu k povinnostem v BOZP, PO a ŽP

2018-08-15 - Absolvent získá znalosti a přehled o právních předpisech, které jsou nedílnou součástí tzv. objektivního plnění jeho legislativních povinností, kdy bude schopen co nejlépe řídit, posoudit a prosadit plnění zákonného rámce plynoucího z požárně bezpečnostního inženýrství ve firmě nebo na pracovišti a bude moci efektivně kontrolovat práci svých podřízených zaměstnanců v prevenci rizik, požární ochraně a ochraně životního prostředí ve vztahu k facility managementu....
PYROKONTROL trading consulting - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 173 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (12)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

Mzdy | Alfa Software s.r.o.
mzdy | 2018-06-21 

HK Mzdy letos vzrostou o 8 6 procenta HDP o 4 2 procenta
mzdy | 2018-06-10 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde