Rekvalifikační účetní kurzy
dalsi pravni normy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

dalsi pravni normy

Celkem nalezeno - 550 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (37)






Excel základní

2018-07-16 - Školení Excel základní je určené začátečníkům, kteří s programem Excel zatím nepracovali nebo jej používali velmi málo. Posluchači se naučí v programu Excel vytvořit a zformátovat tabulku obsahující jednoduché výpočty, používat základní funkce, vytvořit jednoduchý graf a upravit jeho vzhled. Naučí se vyhledávat informace v rozsáhlých tabulkách a rychle se v nich pohybovat. Posluchači se také seznámí s možnostmi nastavení tisku. * Kurz Excel základní probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Excel základní se účastní maximálně 8 osob. Kurz Excel základní probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Excel základní je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Excel základní objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Excel základní se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Excel základní jako individuální, cena kurzu se nezmění. Základní pojmy Microsoft Excel popis prostředí Microsoft Excel   karta SOUBOR - ukládání a otevírání souborů   sešit, list, buňka a její adresa   pohyb po buňkách, označení buněk   obsah a změna obsahu buňky   změna výšky a šířky řádků a sloupců   kopírování obsahu buněk   klávesové zkratky pro usnadnění práce   stavová nápověda   nabídka Vložit jinak, Najít a nahradit     Formátování tabulek formátování textu, náhled formátu   zarovnávání textu   slučování buněk a zalomení textu   formát čísla   ohraničení   vkládání a odstranění buněk, řádků a sloupců   skrytí a zobrazení řádků a sloupců   kopírování formátů     Vzorce základní matematické operace   úprava vzorce   rychlá kontrola vzorce   kopírování a přesouvání vzorců   relativní a absolutní adresace buněk ($A$1)     Funkce použití základních funkcí a jejich zobrazení v řádku vzorců   zadání funkce v buňce   úpravy vzorců s funkcemi     Grafy automatický formát grafu - doporučené grafy   základní typy grafů   vytvoření a úprava grafu     Práce s rozsáhlými tabulkami základní pojmy   ukotvení příček   seřazení dat podle hodnoty nebo formátu   automatický filtr     Tisk v Microsoft Excel náhled   nastavení okrajů, umístění na stránce   možnosti tisku   oblast tisku   opakování hlavičky na...
AbecedaPC - Podrobnosti o kurzu



SharePoint pro uživatele

2018-07-16 - Školení SharePoint je určené pro uživatele Microsoft Office, kteří chtějí využívat možnosti sdílení a spolupráce ve webovém prostředí Microsoft SharePoint. Školení je zaměřeno na používání a přizpůsobení SharePointu s oprávněním běžného uživatele. * Kurz SharePoint pro uživatele probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu SharePoint pro uživatele se účastní maximálně 8 osob. Kurz SharePoint pro uživatele probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu SharePoint pro uživatele je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz SharePoint pro uživatele objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz SharePoint pro uživatele se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz SharePoint pro uživatele jako individuální, cena kurzu se nezmění. Úvod do SharePointu Weby, webové části, knihovny, seznamy   Navigace   Osobní web     Práce se seznamy Přidání a úprava položek seznamu   Filtrování a řazení   Nastavení zobrazení seznamu   E-mailová upozornění     Práce s knihovnami dokumentů Přidání a nahrání dokumentu   Rezervace dokumentů   Verze dokumentů   Nastavení zobrazení seznamu   E-mailová upozornění     Osobní web a přizpůsobení Práce v prostředí osobního webu   Správa vlastního profilu   Přizpůsobení stránek     Propojení s aplikacemi Office Excel - import a export seznamů   Outlook - synchronizace složek   Access - propojení tabulek a seznamů   InfoPath - tvorba formulářů     ...
AbecedaPC - Podrobnosti o kurzu



20341: Nasazení a správa Microsoft Exchange Server 2013 (Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013)

2018-07-16 - Předpokládané znalosti Zkušenosti s Windows Server vč. Windows Server® 2008 R2 nebo Windows Server® 2012Zkušenosti s Active   Directory® Domain Services (AD DS) a DNS   Zkušenosti s certifikáty, včetně PKI certifikátů   Zaměření kurzu Kurz je určen správcům poštovních služeb v podnikovém prostředí a pracovníkům help desku, kteří potřebují prohloubit svoje znalosti o Microsoft Exchange Serveru 2013       # Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Certifikace Tento kurz je součástí přípravy na zkoušku 70-341   Module 1: Deploying and Managing Microsoft Exchange Server 2013 Exchange Server 2013 Prerequisites and Requirements   Exchange Server 2013 Deployment   Managing Exchange Server 2013   Module 2: Planning and Configuring Mailbox Servers Overview of the Mailbox Server Role   Planning the Mailbox Server Deployment   Configuring the Mailbox Servers   Module 3: Managing Recipient Objects Managing Exchange Server 2013 Mailboxes   Managing Other Exchange Recipients   Planning and Implementing Public Folder Mailboxes   Managing Address Lists and Policies   Module 4: Planning and Deploying Client Access Servers Planning Client Access Server Deployment   Configuring the Client Access Server Role   Managing Client Access Services   Module 5: Planning and Configuring Messaging Client Connectivity Client Connectivity to the Client Access Server   Configuring Outlook Web App   Planning and Configuring Mobile Messaging   Configuring Secure Internet Access for Client Access Server   Module 6: Planning and Implementing High Availability High Availability on Exchange Server 2013   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



20345-1: Správa Microsoft Exchange Serveru 2016

2018-07-16 - Předpokládané znalosti Zkušenosti se správou Windows Server včetně Windows Server 2012 R2 nebo Windows Server 2016   Dobrou znalost AD DS a DNS   Dobrou znalost TCP / IP a koncepcí sítí    Zkušenost s plánováním a nasazením Windows Serveru 2012 R2 (nebo 2016), znalost bezpečnostních konceptů, jako je autentizace a autorizace    Znalost SMTP protokolu   Znalost technologie infrastruktury veřejných klíčů (PKI) včetně Active Directory Certificate Services (AD CS)   Zaměření kurzu Kurz je určen IT profesionálům, kteří budou spravovat Exchange Server 2016 v podnikovém prostředí, ale také IT generalistům a help-desk profesionálům, kteří se potřebují seznámit s touto problematikou   Účastníci kurzu by měli mít zkušenost na úrovni dvouleté praxe se správou Windows Serveru, se správou sítí, help-deskem, nebo správou systému   Znalost předchozích verzí Exchange Server není nutná       # Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Certifikace Tento kurz je součástí přípravy na zkoušku 070 – 345 Designing and Deploying Microsoft Exchange Server 2016   Modul 1: Nasazení Microsoft Exchange Server 2016 Přehled o Microsoft Exchange Serveru 2016   Požadavky a možnosti nasazení Microsoft Exchange Serveru 2016   Modul 2: Správa serverů Microsoft Exchange Server 2016 Správa Microsoft Exchange Serveru 2016   Přehled role mailboxového serveru Exchange 2016   Konfigurace mailboxových serverů   Modul 3: Správa objektů příjemců Příjemci v Exchange Serveru 2016   Správa příjemců v Exchange Serveru 2016   Konfigurace seznamů adres a jejich zásad   Modul 4: Správa Microsoft Exchange Serveru 2016 a objektů příjemců pomocí Exchange Management Shell Přehled o Exchange Management Shell   Správa Exchange Serveru 2016 pomocí Exchange Management Shell   Správa Exchange Serveru...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



20740: WINDOWS SERVER 2016 – nasazení a správa

2018-07-16 -   Předpokládané znalosti znalosti o základních principech sítě.   Znalost a porozumění osvědčených postupů v oblasti bezpečnosti   Základní porozumění konceptu AD DS.   Základní znalosti serverového hardwaru.   Zkušenosti s podporou a konfigurací klientských operačních systémů Windows, jako je Windows 8 nebo Windows 10   #   Zaměření kurzu Tento kurz vám pomůže rozvinout své znalosti a dovednosti týkající se systému Windows Server 2016   Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Příprava na certifikaci Tento kurz slouží jako příprava na zkoušku 70-740.   Module 1: Installing, upgrading, and migrating servers and workloads   Module 2: Configuring local storage   Module 3: Implementing enterprise storage solutions   Module 4: Implementing Storage Spaces and Data Deduplication   Module 5: Installing and configuring Hyper-V and virtual machines   Module 6: Deploying and managing Windows and Hyper-V containers   # Module 7: Overview of high availability and disaster recovery   Module 8: Implementing failover clustering   Module 9: Implementing failover clustering with Windows Server 2016 Hyper-V   Module 10: Implementing Network Load Balancing   Module 11: Creating and managing deployment images   Module 12: Managing, monitoring, and maintaining virtual machine installations     ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce 2018 – pro začínající aneb začínám/vracím se k personalistice

2018-07-16 - Na semináři se seznámíte se zákoníkem práce a dalším souvisejícími pracovněprávními předpisy. Výklad je propojen s praktickými příklady z praxe. Po jeho absolvování se budete umět v tomto základním pracovněprávním předpisu orientovat. * ZÁKONÍK PRÁCE: Aktuální stav právní úpravy v roce 2018 • všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, vzdání se práva, veřejný pořádek, zakazuje se x nepřihlíží se, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace. PRACOVNÍ POMĚR: Postup před vznikem pracovního poměru, příslib zaměstnání, vznik pracovního poměru, pracovní smlouva, zkušební doba, povinnost informování, doba určitá, převedení na jinou práci, pracovní cesta, přeložení, skončení pracovního poměru, odstupné, odvolání, konkurenční doložka • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr • statutární orgán ve firmě, práce z domova a její pravidla. PRACOVNÍ DOBA A DOBA ODPOČINKU: Definice, rozvržení pracovní doby, formy a úprava odpočinku zaměstnance, práce přesčas, noční práce, pracovní pohotovost, evidence pracovní doby • bezpečnost a ochrana zdraví při práci – prevence, předcházení, povinnosti zaměstnavatele, práva a povinnosti zaměstnance • stres v pracovním právu a s tím spojené povinnosti zaměstnavatele. ODMĚŇOVÁNÍ ZA PRÁCI: Základní výklad, mzda, plat, příplatky • náhrada výdajů poskytovaných zaměstnanci v souvislosti s výkonem práce – základní výklad • překážky v práci. DOVOLENÁ, PÉČE O ZAMĚSTNANCE: Odborný rozvoj zaměstnanců, stravování. NÁHRADA ŠKODY: Prevence, odpovědnost za škodu, dohoda o odpovědnosti, dohoda o odpovědnosti za ztrátu svěřených předmětů, náhrada škody. ODBORY A ZAMĚSTNAVATEL: Práva a povinnosti, kolektivní vyjednávání • práva a povinnosti účastníků pracovněprávních vztahů – zaměstnanci, zaměstnavatelé, postavení vedoucího zaměstnance. VNITŘNÍ PŘEDPISY: Pracovní řád, osobní spis, pracovní posudek • ochrana majetkových zájmů zaměstnavatele a ochrana osobních práv zaměstnance • doručování, přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů. Základní seznámení s antidiskriminačním zákonem ve vazbě na pracovněprávní vztahy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zneužití zákona 106 ve správním řízení se soudcem NSS

2018-07-16 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-45 - 2017 Zneužití zákona 106 ve správním řízení Akreditace: MV : Seminář bude diskutovat nejprve v obecnosti zásadu zákazu zneužití práva a dále otázku, nakolik se tato obecná zásada právní může uplatnit při zjevně šikanózních žádostech o informace podle zákona č. 106 /1999 Sb. ...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



SEMINÁŘ - SVATEBNÍ FLORISTIKA - SVATEBNÍ KYTICE # pro ZAČÁTEČNÍKY I POKROČILÉ

2018-07-17 - Svatební kytice Estetické zákonnosti kytic Výběr kytice Svatební kytice a pasch technika Vypichovaná do držáku Kalkulace Obchodník a nevěsta V ceně - 2000,-Kč skripta zapůjčení nářadí florální a neflorální floristický materiál hotové dekorace si odvezete sebou Zajistěte si odvoz Cena : 2000,- Obdržíte : Certifikát o absolvování kurzu – svatební kytice Přihlášky nejpozději 5 dnů před zahájením....
kurzy floristiky - aranžování květin - Vitková Pavlína - Podrobnosti o kurzu



SharePoint pro správce intranetu

2018-07-17 - Školení SharePoint je určené pro začínající a mírně pokročilé správce intranetu založeného na platformě Microsoft Office SharePoint a jeho cílem je efektivní zvládnutí tvorby a správy obsahu firemního intranetu. * Kurz SharePoint pro správce intranetu probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu SharePoint pro správce intranetu se účastní maximálně 8 osob. Kurz SharePoint pro správce intranetu probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu SharePoint pro správce intranetu je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz SharePoint pro správce intranetu objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz SharePoint pro správce intranetu se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz SharePoint pro správce intranetu jako individuální, cena kurzu se nezmění. Přehled technologie SharePoint základní pojmy   možnosti využití   nástroje pro správce     Používání webů SharePoint knihovny dokumentů   seznamy   vlastní zobrazení   odkazy   propojení s aplikacemi Office     Správa webů SharePoint vytváření webů a pracovních prostorů   vkládání webových částí   nastavení webových částí   formátování stránek     Týmová spolupráce e-mailová upozornění   průzkumy a dotazníky   pracovní postupy     ...
AbecedaPC - Podrobnosti o kurzu



Právo a právní problematika smluv v IT

2018-07-17 - Smlouvy mají svůj jazyk, styl, barvitost, zákoutí... zkrátka žijí svým životem. Pro náš profesní život jsou některé typy smluv častější a je třeba pochopit jejich právní podstatu. Tím je budeme umět číst, ptát se, proč některá ustanovení chybí, která ujednání jsou za hranicí únosného rizika a nesplňují naše očekávání. Přijďte se informovat a získat praktické dovednosti, které vám v životě ušetří zklamání či finanční ztrátu. * Smlouvy mají svůj jazyk, styl, barvitost, zákoutí... zkrátka žijí svým životem. Pro náš profesní život jsou některé typy smluv častější a je třeba pochopit jejich právní podstatu. Tím je budeme umět číst, ptát se, proč některá ustanovení chybí, která ujednání jsou za hranicí únosného rizika a nesplňují naše očekávání. Přijďte se informovat a získat praktické dovednosti, které vám v životě ušetří zklamání či finanční ztrátu. Autorské právo   Autorské právo   Smluvní úprava – vytvoření počítačového programu (náležitosti smluv, náměty na dobrou smlouvu)   Smluvní úprava – nakládání s počítačovým programem, „prodej“ počítačového programu (náležitosti smluv, náměty na dobrou smlouvu)   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Rekvalifikační kurz Lektor dalšího vzdělávání

2018-07-17 - Rekvalifikační kurz Lektor dalšího vzdělávání umožňuje absolventům najít uplatnění jako lektor kurzů a školení pro dospělé. Účastníci kurzu budou schopni školit a vzdělávat skupiny dospělých osob, mimo jiné umět sestavit obsah, časový harmonogram a strukturu kurzu , projektovat vzdělávací program dalšího vzdělávání, prezentovat učivo s využitím interaktivních přístupů a moderních metod výuky, zadávat a hodnotit práce účastníků kurzu , ovládat techniky hodnocení výuky a to vše s ohledem na psychologické a sociální aspekty dalšího vzdělávání. Součástí rekvalifikačního kurzu je výuka počítačového programu PowerPoint....
Vzdělávací Studio Bořislavka z.s. - Podrobnosti o kurzu



Úprava dokumentů podle normy ČSN 01 6910

2018-07-18 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-556 - 2017, Název akreditace: Stylistika a pravopis úřední písemné komunikace Akreditace: MV : Do naší nabídky vzdělávacích kurzů nově zařazujeme kurz pro stylistiku a úpravu písemné komunikace, na kterém Vás lektorka provede zásadními změnami v normě ČSN 01 6910 a nedostatky při tvorbě větných vazeb. Kurz je ...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce pro zaměstnavatele - pracovněprávní legislativa v praxi (souvztažnost s občanským zákoníkem)

2018-07-18 - Získejte komplexní přehled o vedení pracovněprávních agend Účastníkem pracovněprávních vztahů se stává téměř každý z nás, ať už jako zaměstnavatel, či zaměstnanec. Získejte detailní a ucelený přehled o pracovněprávních vztazích z pohledu zaměstnavatele, zorientujte se v ustanoveních zákoníku práce, občanského zákoníku i dalších souvisejících norem. Na kurzu věnovaném zákoníku práce se poutavou formou dozvíte řadu důležitých informací o všech podstatných tématech pracovněprávních vztahů.   Kurz je určený především zaměstnancům HR, kteří již mají se Zákoníkem práce zkušenosti a potřebují získat ucelený přehled. Po začínající personalisty nebo zaměstnance, kteří o Zákoníku práce potřebují základní znalosti, je určený kurz Pracovní právo (nejen) pro manažery. Kurz je určen: pracovníkům HR oddělení   personalistům   jednatelům a majitelům    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte celkový přehled o pracovněprávní legislativě ve stavu platném k datu konání kurzu   detailně se seznámíte s pracovněprávními vztahy z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance   zorientujete se ve změnách týkajících se pracovního poměru a odpovědnosti zaměstnavatele a zaměstnance   vyzkoušíte si modelové situace na praktických příkladech   seznámíte se s některými rozhodnutími Nejvyššího soudu ČR ve věcech pracovněprávních     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Promítnutí GDPR do vnitřních předpisů, do práv a povinností zaměstnanců

2018-07-19 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-170 - 2018 Akreditace: MV Promítnutí GDPR do vnitřních předpisů – pracovní řád, organizační řád a směrnice o správě osobních údajů Tvorba smluv, souhlasů a příprava a nastavení vnitřních předpisů při aplikaci GDPR do praxe Promítnutí GDPR do práv a povinností zaměstnanců ...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Obchodní smlouvy pro neprávníky

2018-07-20 - Naučte se, jak ošetřit Vaše smluvní vztahy s partnery....
Knowledge Pool s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 550 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (37)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

Mzdy | Alfa Software s.r.o.
mzdy | 2018-06-21 

HK Mzdy letos vzrostou o 8 6 procenta HDP o 4 2 procenta
mzdy | 2018-06-10 

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde