Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 439 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (30)






ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 4denní

2018-10-22 - A. ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech. Cíl: * Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu * Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace a naučit se je ovládat * Procvičit klíčové asertivní dovednosti: * Umět zdvořile odmítnout (říci ne) * Věcně čelit kritice a kritiku poskytovat * Požádat o laskavost * Dokázat prosadit svůj oprávněný zájem * Zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími lidmi Obsah: * Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním, manipulativním a asertivním způsobem komunikace * Vymezení pojmu asertivita a 10 asertivních práv * Umění prosadit své zájmy a respektovat při tom zájmy druhých * Asertivita jako nástroj, nikoli životní postoj * Přátelská komunikace * Umění naslouchat * Nácvik základních asertivních technik: * Umění prosadit oprávněný požadavek * Umění požádat o laskavost * Asertivní předcházení konfliktům a řešení již vzniklých konfliktů * Umění věcně kritizovat * Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou) * Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností * Verbální a neverbální složka asertivní komunikace * Překonávání negativních myšlenek, vlastních i cizích Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza. Lektor Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Termín konání: 22. - 23. října, 9 - 17 h. (oběd) B. TRÉNINK ASERTIVNÍCH TECHNIK ve složitých situacích - 2denní Určeno pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání asertivních technik. Seminář je zaměřen na zvládání složitých situací pracovních i životních: jednání s manipulátory, agresory a jinak komplikovanými lidmi. Cíl: Prohloubení znalostí asertivních technik, analýza a řešení konkrétních situací z praxe. Umění zvládat krizové situace, při nichž hrozí velké ztráty sociální či materiální. Obsah: * Principy asertivní komunikace – zopakování a prohloubení základních pojmů * Rozpoznání manipulativních technik ze strany druhých * Férová a účinná obrana proti manipulativním postupům * Jednání s iracionálním, destruktivním, agresivním, nekompetentním partnerem * Jednání s partnerem, který má zdánlivě všechny trumfy na své straně (dodavatel, zákazník, nadřízený, ale také lidé v našem soukromí) * Emoce a racionalita v komunikaci * Vlastní emoce a jejich zvládání * Léčky a pasti v komu...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní

2018-10-22 - Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech. Cíl: * Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu * Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace a naučit se je ovládat * Procvičit klíčové asertivní dovednosti: * Umět zdvořile odmítnout (říci ne) * Věcně čelit kritice a kritiku poskytovat * Požádat o laskavost * Dokázat prosadit svůj oprávněný zájem * Zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími lidmi Obsah: * Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním, manipulativním a asertivním způsobem komunikace * Vymezení pojmu asertivita a 10 asertivních práv * Umění prosadit své zájmy a respektovat při tom zájmy druhých * Asertivita jako nástroj, nikoli životní postoj * Přátelská komunikace * Umění naslouchat * Nácvik základních asertivních technik: * Umění prosadit oprávněný požadavek * Umění požádat o laskavost * Asertivní předcházení konfliktům a řešení již vzniklých konfliktů * Umění věcně kritizovat * Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou) * Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností * Verbální a neverbální složka asertivní komunikace * Překonávání negativních myšlenek, vlastních i cizích Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Projektové řízení

2018-10-22 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Tento kurz projektového řízení provádí účastníka procesem identifikace nutnosti projektu přes jeho začlenění do organizační struktury společnosti, vyhodnocení očekávané efektivity, realizace až po ukončení a vyhodnocení skutečné efektivity. Výuka bude ilustrována příklady z praxe. Probíhá formou výkladu, který je v průběhu celého semináře kombinován s řešením případové studie.Kurz je určen vedení týmů na úrovni vyššího i středního managementu, projektovým manažerům, členům týmu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Definice projektu   Kdy vzniká projekt   Fáze projektu   Projektové portfolio   Začlenění projektu do organizace firmy   Analytická fáze - studie proveditelnosti   Přípravná fáze - základní pravidla projektového řízení   Detailní plánování projektu   SW nástroje pro řízení projektů   Techniky podporující správné naplánování projektu   Implementační fáze   Controlling a monitoring projektu   Prezentace projektu   Projektové řízení ve vztahu na účetnictví   Ekonomická analýza projektu   Projektové týmy   Praktické cvičení - příprava studie proveditelnosti konkrétního projektu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík, MBA Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/projektove-rizeni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektove-rizeni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul IV. - Poradce IMS

2018-10-22 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno                                                                          * manažerům IMS, kteří jsou v rámci vlastní společnosti pověřeni  zavedením systémových managementů na dalších pobočkách,  případně u dalších partnerů* pracovníkům poradenských společností, případně samostatným  poradcům v oblasti systémů managementu* požadované znalosti: rozsah Modulu III.Obsah školení* možnosti integrace systémových managementů, její stupně, formy* praktické uplatnění integrace v konkrétních předpisových i záznamových  dokumentech integrovaného managementu* řešení požadavků ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001 ve společné  Příručce integrovaného systému* společné přezkoumání systému managementu jakosti, environmentu  a BOZP, vstupy a výstupy* environmentální aspekty a bezpečnostní rizika jako kriteria zlepšování  procesů* postavení manažera IMS v řídicí struktuře organizace a jeho vazba  na představitele managementu* uplatnění komunikačních dovedností v činnosti manažera IMSCo Vám školení přineseŠkolení je ukončeno závěrečným testem a zkouškou, na jejímž základě Vámbude vystaven certifikát poradce IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jednodenní - k různým příležitostem - interiéry

2018-10-22 - Jednodenní Pracovní floristický seminář - interiéry...
kurzy floristiky - aranžování květin - Vitková Pavlína - Podrobnosti o kurzu



Internetový marketing

2018-10-22 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-10-22 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Koučování

2018-10-22 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Program je určený především pro manažery a týmové vedoucí se zájmem o maximalizaci výkonu svých lidí pomocí koučování. Koučování je velmi dynamicky se rozvíjející obor, který využívá celostního přístupu k člověku - zaměstnanci jako takovému a posiluje jeho vnitřní motivaci a vnímavost vůči dění ve firmě.Na kurzu koučování se naučíte využívat jednoduché a efektivní koučovací metody, které můžete aplikovat na pracovišti, doma, nebo třeba při sportu a ostatních volnočasových aktivitách. Během praktického workshopu se naučíte se koučovat sami sebe a rozvíjet svou osobnost.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost efektivně využívat koučování při vedení lidí   Využití koučování v celkovém osobním rozvoji jednotlivce   Zlepšení pracovních vztahů a efektivnější delegování   Schopnost zvládat stresové situace   Praktický výcvik koučování při řešení reálných situací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Koučování a jeho význam   Praktická aplikace koučování   Manažer jako kouč   Koučování a lidský mozek   Otázky v koučování   Kompetence a osobnost kouče   Koučovací sezení - praktický workshop   Koučování a výkon - akční kroky   Model G.R.O.W. - praktický workshop   Koučování a timemanagement - práce s časovou osou - praktický workshop   Disney strategie - praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/koucink/Podrobnou osnovu ke...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život

2018-10-22 - Uvědomíte si, jakou roli hrají v životě člověka možnosti a cíle – pracovní i ty osobní. Zjistíte, jak moc na psychiku působí bezcílnost. Naučíte se způsob, jakým své cíle stanovovat, abyste se k nim co nejvíce dokázali přiblížit. Uvědomíte si své vnitřní a vnější zdroje, která vás podporují i to, co vám bere sílu. Podíváme se na rovnováhu mezi prací a osobním životem, co dělat s prokrastinací a kde ušetřit čas. * Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život • jak se tvoří návyky, • jak řídíte svůj čas vy (test), • typologie osobnosti v řízení času, • jak a proč si stanovit cíle v práci a doma, jak je formulovat, abychom cílů dosáhli, • bezcílnost, • vaše výkonnostní křivka a jak s ní pracovat, • systém plánování cílů a priorit, • časožrouti a antičasožrouti – co šetří čas, • proč odkládáme a nestíháme, • jak ušetřit čas při každodenní pracovní rutině. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nejčastější chyby personalistů na sociálních sítích

2018-10-22 - Na tomto semináři se seznámíte s nejčastějšími omyly, kterých se (nevědomky) dopouštějí personalisté při hledání nových zaměstnanců na sociálních sítích. Odnesete si domů poznatky a návody, jak se nejčastějším chybám při vašem náboru vyhnout. * Nejčastější chyby personalistů na sociálních sítích • co vše se momentálně na sociálních sítích děje z pohledu personalisty, • jak mluvit stejným jazykem – jak komunikovat, aby vaše sdělení bylo všem skutečně jasné, • jak nehledat jen supermany, • co má váš příspěvek opravdu obsahovat aby zaujal, • o hledání špatných profesí na špatně zvolených sociálních sítích, • ví management skutečně, koho chce? • pocity nejsou fakta, • jak využít všechny kanály a nástroje pro cílovou skupinu zaměstnanců, • opravdu znáte LinkedIn a další sociální sítě? • co je Power BI. Mnoho příkladů z denní praxe lektorky – specialistky na sociální sítě. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Řízení nákladů firmy a organizace i businessu, rozpočtování a komplexní řízení investic a projektů v moderním pojetí i užití

2018-10-22 - Na kurzu a moderním vzdělávacím programu s distanční konzultační podporou se naučíte strukturovat a využívat finančně účetní, ale i širší manažerské a ekonomické pojetí, praktické odvození a užití nákladů (Cost, Expenses). Naučíte se také odvodit a používat jednotlivé nákladové formy, složky a druhy, ale i rozpočty a rozpočtování ve firemním a organizačním řízení, včetně řízení „nevýrobních“ tzv. obchodních a službových firem i organizací (SFO). To znamená i specifických a soudobých organizací strukturovaného veřejného sektoru a státní správy, včetně neziskových organizací (non-profits) s kritériem tzv. hospodárnosti. Kurz vám dále umožní získat informace o kvalitním řízení firemních a podnikových i organizačních nákladů, včetně neopominutelných nákladů kapitálu a zásadní kompetence, jak náklady komplexně řídit v praxi, a to jak v tradičním finančním a kalkulačním pojetí, tak v moderním pojetí a praktickém užití nákladového (Cost Management), ale i tzv. projektového řízení, včetně * STRUKTURA, POJETÍ A ODVOZENÍ NÁKLADŮ V MANAŽERSKÉM ÚČETNICTVÍ A PŘI ŘÍZENÍ NÁKLADŮ: Struktura, ocenění a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví, včetně odvození produktivních výsledovek a nákladových sald i zisku (např. účelové výsledovky a „náklady prodeje“ – Cost of Sales a „přímá i hrubá marže“ (Gross Margin, provozní EBIT, jádrový EBITDA) • náklady v manažerském účetnictví i controllingu a řízení nákladů (Cost Management) • soudobé relevantní náklady a jejich odvození, užití a řízení, včetně nákladů kapitálu i firemního WACC (vážených nákladů kapitálu) a užití nadstavbového tzv. ekonomického zisku/ přidané hodnoty EVA • vztah a užití komplexního řízení nákladů, včetně komplexního rozpočtování k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení, ale až i ke korporátnímu řízení (Corporate Management) soudobé společnosti a organizace i businessu. TRADIČNÍ NÁKLADOVÝ MODEL (TM), JEHO POJETÍ A ODVOZENÍ NÁKLADOVÝCH SLOŽEK, STANDARDNÍ NÁKLADOVÉ ANALÝZY, SESTAVY A KALKULACE I JEJICH UŽITÍ: Povaha, struktura a definice tradičního nákladového modelu a jeho praktické užití • rozbor a odvození jeho jednotlivých složek – variabilních – přímých a fixních – nepřímých, ale i v praxi problematických a strukturovaných režijních nákladů • paušální – přirážkové % alokace dnes zásadních a bytnících N – nepřímých a režijních nákladů, jejich nevěrohodnost a zkreslení např. pro dílčí nákladování (např. produkty a zákazníci – linie a segmenty, typologie), profitabilitu i cenotvorbu • standardní tradiční nákladové analýzy a kalkulace (variabilních – VC v ČR „vlastních“ a plně absorpčních – FAC; tj. „úplných vlastních nákladů“) a jejich odvození i využití v praxi • tradiční nákladování a cenotvorba – pricing • příklady a případové studie vlastních – VC a plných – FAC nákladů, nákladové cenotvorby (Cost + Product Pricing) • analýza odchylek a její užití rozpočtování a odvození i užití tradičních rozpočtů (dílčích a celkových), jejich vztahy a užití ve firemním, organizačním i projektovém řízení • nevhodnost a neúčinnost TM a jeho realizačních metod pro ryze obchodní a hegemonní službové společnosti a soudobé moderní firmy, podniky a organizace (SFO) vyžadující věrohodné a produktivní nákladové řízení a rozpočtování, včetně podchycení, řízení a nákladování procesů i tvorby hodnoty v organizaci. KLASICKÉ A NUTNÉ MODERNÍ ŘÍZENÍ NÁKLADŮ VE FIRMĚ, PODNIKU A ORGANIZACI I BUSINESSU: Tradiční řízení nákladů, jeho vstupy, metody, cíle, výhody a nevýhody praktických aplikací i TM • požadavky na moderní řízení nákladů a nákladový systém s využitím procesního a hodnotového i nákladově komplexně objektového řízení nákladů (produkty včetně služeb, zákazníci, komplexní logistika včetně e-commerce a CRM, ICT podpora…) • využití přiřazování a kalkulace nákladů podle činností i dnes zásadních procesů (ABC – activity-based costing) zásadních zejména pro „nevýrobní“ a strukturované službové společnosti a současné organizace • moderní příčinné a p...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak zjistit hospodářský výsledek s využitím účtování o nedokončené výrobě – pro manažery

2018-10-22 - Na workshopu se dozvíte, zda plně využíváte potenciálu účtování o nedokončené výrobě pro vyhodnocování ekonomické efektivity výroby, a to i když o nedokončené výrobě již účtujete nebo o tom uvažujete. Dozvíte se: Jak využít účtování o nedokončené výrobě pro sledování skutečných hospodářských výsledků v měsíčních intervalech. Jak odhalovat kritická místa a rizika výroby s negativním dopadem do hospodářského výsledku. Jak ocenit rozpracovanost výroby. Jak vyčíslit množstevní a cenové odchylky kalkulovaných a skutečných nákladů. * • měsíční hospodářský výsledek – věrohodný zisk?, • přínosy využití účtování o nedokončené výrobě, • přehledné nástroje řízení a vyhodnocování výroby, • vypovídající ocenění nedokončené výroby, • analýza odchylek kalkulovaných a skutečných nákladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení

2018-10-23 - V průběhu semináře se seznámíte s personálním controllingem jako nástrojem řízení lidských zdrojů, jehož cílem je zvýšit účinnost personálního managementu a posílit autoritu personálního vedení podniku. * Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení • co je strategický a co operativní personální controlling a proč má být personální controlling významnou složkou personálního řízení, • jak se provádí personální SWOT analýza a jak s výsledky pracovat, • nastavení personálních plánů a cílů, • personální opatření, • nástroje personálního controllingu, • personální ukazatele, jejich konstrukce a interpretace, • personální reporting a benchmarking, • hodnocení efektivity personálních opatření a návratnosti personálních výdajů, • kvalitativní personální controlling, • dotazování zaměstnanců a interpretace získaných výsledků, • personální standardy a personální manuál firmy, • zkušenosti z praxe, výklad a řešení ilustrativních příkladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ZKOUŠKY Z PROFESNÍ KVALIFIKACE FLORISTA + jeden den na přípravu # pro floristy

2018-10-23 - Florista – kvalifikační stupeň č.3 Název Florista je považován za uznavaný ve všech evropských jazycích. Německo -Florist, Francie - fleuriste, Anglie – florist. Florista je umělec, který je tvůrcem rostlinné dokorace od malých po velké kompozice. Florista je člověk, který praktikuje nový směr umění - vyjádření pocitů a nálady s květin a okrasných rostlin Florista nejen sváže květy do kytice, ale sestavuje umělecké dílo, proto se mu říká – umělec. Zkoušky trvají jeden pracovní den zhruba 8-9hodin. Začínáme v 8:00 1. pisemný test 2. praktická část[ gratulační kytice, aranžmá, svatební kytice, smuteční kytice, korsáž, interierova dekorace] 3. ustni zkouška z vyhotovených prací - Zkoušející - autorizovaná osoba Pavlína Vitková - Na zkoušky může dohlížet zástupce MZ ČR. Ke zkoušce dostanete veškerý materiál - hotové dekorace si odvezete sebou Potřebujete své vlastní nářadí Tato certifikace je důležitým dokladem pro vázanou činnost florista...
kurzy floristiky - aranžování květin - Vitková Pavlína - Podrobnosti o kurzu



Příprava profesionální prezentace v MS PowerPoint

2018-10-23 - Prezentace mohou být vynikající, profesionální a přitom jednoduché. Tohle přesně je PowerPoint. Jedná se přímo o ukázku jednoduchosti – jen je potřeba vědět, jak se oprostit od zbytečně složitých postupů. * Příprava profesionální prezentace v MS PowerPoint • Microsoft PowerPoint a jeho široké možnosti při tvorbě prezentací, • jak si vytvořit vlastní šablony v prezentaci, • složení snímku aneb jak mít snímky přehledné, střídmé a čitelné – důležité zásady, • režimy zobrazení, • přechody snímků, • pozadí, předloha snímků, • záhlaví a zápatí, • doplnění efektů a animací, • práce s objekty v PowerPointu, • vytvoření fotoalba, vkládání videoklipů a zvuku, • přiřazení akcí objektům, • příprava prezentace pro různé příležitosti, • zásady dobrého prezentování aneb nic se nemá přehánět....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 439 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (30)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde