1-vox-a-s- Rekvalifikační účetní kurzy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

1. VOX a.s.




Rekvalifikační kurzy, školení a semináře


Daňový profesionál® – kompletně

Semináře cyklu jsou zaměřeny na výklad a procvičování daňových zákonů a souvisejících předpisů v praxi. Velká péče je věnována modelovým příkladům, které budete řešit pod dohledem lektorů. * Cyklus je rozdělen do 7 základních modulů, které na sebe volně navazují. Z nich si můžete vybrat dle svých potřeb jednotlivé moduly (semináře) nebo můžete absolvovat celý vzdělávací program za výhodnějších finančních podmínek. 1. MODUL 3. – 11. 2. 2020 • Modul „Daně – výklad nejdůležitějších zákonů“ se skládá ze 9 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 3. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákon o DPH se zaměřením na tuzemsko • Bc. Marta Šťastná 2. seminář 4. 2. 2020; 9:00–13:30 • Mezinárodní zdanění příjmů – principy a detailní rozbor smluv • Ing. Václav Zíka 3. seminář 4. 2. 2020; 14:15–16:30 • Zákon o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců • Ing. Radek Neužil, LL.M. 4. seminář 5. 2. 2020; 9:00–18:00 • Zákon o daních z příjmů – právnické osoby • Ing. Ilona Součková 5. seminář 6. 2. 2020; 9:00–13:15 • Zákon o daních z příjmů – fyzické osoby • Ing. Jan Vorlíček 6. seminář 6. 2. 2020; 13:45–18:00 • Hmotný a nehmotný majetek z hlediska daní z příjmů • Ing. Ilona Součková 7. seminář 7. 2. 2020; 9:00–15:00 • DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi • Bc. Marta Šťastná 8. seminář 10. 2. 2020; 9:00–16:00 • Právní minimum pro daňové poradce • Ing. Mgr. Tereza Krupová, Ph.D. 9. seminář 11. 2. 2020; 9:00–14:00 • Zákon o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu • Mgr. Markéta Hlavinová 2. MODUL 12. – 14. 2. 2020 • Modul „Právní předpisy nejenom pro daňové poradce (ZDP závislá činnost, pojistné na sociální zabezpečení, cestovní náhrady…)“ se skládá ze 4 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 12. 2. 2020; 9:00–13:00 • Zákon o daních z příjmů – závislá činnost • Ing. Iva Rindová 2. seminář 12. 2. 2020; 13:45–17:00 • Zákon o zdravotním pojištění • Ing. Antonín Daněk 3. seminář 13. 2. 2020; 9:00–16:00 • Zákon o pojistném na sociální zabezpečení • Ing. Marta Ženíšková 4. seminář 14. 2. 2020; 9:00–14:00 • Cestovní náhrady ve vazbě na zákon o daních z příjmů a další právní předpisy • Mgr. Magdaléna Vyškovská 3. MODUL 18. – 20. 2. 2020 • Modul „Příklady daňové (DzPO, DzFO, DPH)“ se skládá ze 3 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 18. 2. 2020; 9:00–17:00 • Daň z přidané hodnoty (příklady) • Bc. Marta Šťastná 2. seminář 19. 2. 2020; 9:00–17:00 • Daň z příjmů fyzických osob (příklady) • Ing. Matěj Nešleha 3. seminář 20. 2. 2020; 9:00–17:00 • Daň z příjmů právnických osob (příklady) • Ing. Otakar Machala 4. MODUL 25. – 27. 2. 2020 • Modul „Malé daně – výklad zákonů“ se skládá ze 5 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 25. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákon o spotřebních daních a ekologická daň • Ing. Ivo Šulc 2. seminář 26. 2. 2020; 9:00–1...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Daně – výklad nejdůležitějších zákonů

Absolvováním seminářů získáte aktuální ucelený pohled na nejdůležitější daňové a související zákony. * 3. – 11. 2. 2020 • Modul „Daně – výklad nejdůležitějších zákonů“ se skládá ze 9 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 3. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákon o DPH se zaměřením na tuzemsko • Bc. Marta Šťastná 2. seminář 4. 2. 2020; 9:00–13:30 • Mezinárodní zdanění příjmů – principy a detailní rozbor smluv • Ing. Václav Zíka 3. seminář 4. 2. 2020; 14:15–16:30 • Zákon o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců • Ing. Radek Neužil, LL.M. 4. seminář 5. 2. 2020; 9:00–18:00 • Zákon o daních z příjmů – právnické osoby • Ing. Ilona Součková 5. seminář 6. 2. 2020; 9:00–13:15 • Zákon o daních z příjmů – fyzické osoby • Ing. Jan Vorlíček 6. seminář 6. 2. 2020; 13:45–18:00 • Hmotný a nehmotný majetek z hlediska daní z příjmů • Ing. Ilona Součková 7. seminář 7. 2. 2020; 9:00–15:00 • DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi • Bc. Marta Šťastná 8. seminář 10. 2. 2020; 9:00–16:00 • Právní minimum pro daňové poradce • Ing. Mgr. Tereza Krupová, Ph.D. 9. seminář 11. 2. 2020; 9:00–14:00 • Zákon o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu • Mgr. Markéta Hlavinová...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční profesionál 2020® – finanční řízení pro vrcholový a střední management

Cyklus odborných přednášek a workshopů vás seznámí - s podnikovou strategií jako nástrojem úspěšného podnikání včetně celosvětových trendů, které ho ovlivňují, - s účetním výkaznictvím a s metodami finanční analýzy zkoumajícími firmu zevnitř, - navazujícím finančním plánováním a oceňováním firmy. Prakticky orientované workshopy jsou zaměřené na doplnění znalostí finančního managementu, a to na efektivní využívání progresivně se vyvíjejících technologií a prohloubení právních znalostí. * 1. den • 15. 6. 2020 9:00–13:00 • Strategie podniku • Ing. Josef Krause, Ph.D. Strategie a strategické řízení – základní podmínka přežití a rozvoje podniku • různá pojetí strategie podniku • principy strategického myšlení. Celosvětové trendy ovlivňující podnikání. 14:00–18:00 • Manažerské účetnictví • prof. Ing. Boris Popesko, Ph.D. Řízení hospodárnosti pomocí kalkulací a rozpočtů • vnitropodniková střediska a řízení nákladů podle odpovědnosti • informační systém nákladového účetnictví. 2. den • 16. 6. 2020 9:00–13:00 • Finanční analýza na bázi účetních výkazů • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Rozdíly mezi IFRS a českou úpravou • vypovídací schopnost účetních výkazů • základní ukazatele finanční analýzy a jejich interpretace • bankrotní a bonitní modely • praktické aplikace na konkrétní firmě. 14:00–18:00 • Investiční rozhodování • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Časová hodnota peněz • peněžní toky jako součást analytické části investičního projektu • základní kritéria hodnocení ekonomické efektivnosti projektu • zdroje financování investičního projektu • náklady kapitálu. 3. den • 17. 6. 2020 9:00–13:00 • Finanční plánování • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D. Krátkodobé finanční plánování • řízení pracovního kapitálu • plánování cash flow • dlouhodobé finanční plánování • příprava střednědobých a dlouhodobých finančních plánů • praktické aplikace. 14:00–18:00 • Oceňování firmy • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D. Základní cíl – růst tržní hodnoty firmy • faktory ovlivňující hodnotu firmy • metody hodnocení firmy • praktické aplikace. 4. den • 18. 6. 2020 WORKSHOP 1 9:00–13:00 • Právní základ pro manažery • Mgr. Ing. Tereza Krupová, Ph.D. Základy orientace v právu, přehled významných právních předpisů a jejich vazby • zaměstnávání fyzických osob v pracovněprávních vztazích podle nové právní úpravy • možnost odchylek od zákoníku práce • mzdová a další práva manažerů • statutární orgán zaměstnancem • zákaz konkurence a povinnost mlčenlivosti • profesní odpovědnost. WORKSHOP 2 14:00–18:00 • Využití informačních technologií ve finančním řízení • Ing. Josef Horák, Ph.D. Úvod do problematiky • práce s daty, jejich řazení, filtrování • finanční a statistické funkce v Excelu • analýza scénářů • vizualizace dat pomocí podmíněného formátování v tabulkách • kontingenční tabulky a kontingenční grafy. Na workshop si, prosím, přineste svůj notebook s nainstalovaným Excelem (nejlépe verze Excel 2010 a vyšší). Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU







Cesta k opravdovému leadershipu

Budete připraveni podporovat svůj tým, protože: • porozumíte vlivu různých stylů chování na pracovní prostředí, • rozvinete sebereflexi a pojmenujete si své silné i slabé stránky v týmové spolupráci, • zažijete poskytování i přijímání otevřené zpětné vazby mezi členy týmu, • sami najdete konkrétní odpovědi na to, jak byste mohli být pro výsledky týmu užitečnější. Většinu programu budete trávit v týmech plněním zadaných aktivit a zkoumáním svého chování. Silné zážitky motivují k nalezení lepšího způsobu spolupráce. Ponaučení i silná motivace k rozvoji vzniká z vnitřních zdrojů týmů. * Cesta k opravdovému leadershipu • jak rozumíte stylům chování – diskuze, • trénink vztahových dovedností (vyvíjení iniciativy, získávání informací, zastávání stanovisek, rozhodování, zužitkování neshod), • měření dosažených výsledků a reflexe pro zužitkování poznatků v další práci, • měření schopnosti dosahovat synergie v týmu, když účastníci zapojí své nynější pracovní návyky, • nácvik rozpoznání stylů chování za pomoci hraného filmu, • intenzivní zpětná vazba, • individuální návrhy, jak každý může ihned začít zvyšovat kvalitu spolupráce v praxi....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Mzdově personální profesionál®

Na kurzu získáte ucelený přehled aktuálních pracovněprávních předpisů a návod na jejich aplikaci v praxi. Současně se seznámíte očekávanými změnami pro rok 2020, pokud budou v době konání kurzu známy. * 1. seminář: 18. 11. 2019; 9:00–17:00 • Pracovní právo v praxi – aktuálně a změny pro rok 2020 • JUDr. Dominik Brůha, Ph.D. Aktuální informace o připravované legislativě, důležité změny v pracovněprávních a souvisejících předpisech • pasti na zaměstnavatele i zaměstnance v oblasti skončení pracovního poměru • výkladové trendy v oblasti pracovní doby (evidence, home office, pružné rozvržení… atd.) a překážek v práci (placené a neplacené překážky, sporné situace) • aktuální otázky odměňování • druhy a výměra dovolené • praktické problémy dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr • kvalifikační dohody • nejnovější judikáty z oblasti pracovněprávních vztahů. Diskuze, odpovědi na dotazy. 2. seminář: 19. 11. 2019; 9:00–17:00 • Mzdové a platové předpisy v praxi – aktuálně a změny pro rok 2020 • Ing. Olga Krchovová Obsluha mzdy a platu – odměňování v podnikatelské a rozpočtové sféře • průměrný výdělek, jeho formy a uplatnění • náhrada mzdy při dočasné pracovní neschopnosti, očekávané změny 2020 • minimální mzda a její vliv v pracovněprávní oblasti • nejnižší úrovně zaručené mzdy • srážky ze mzdy, insolvence zaměstnance a s tím související povinnosti zaměstnavatele • dovolená aktuálně v roce 2019, očekávané změny od roku 2020 • změny v oblasti mezd v průběhu roku 2019 • očekávané změny pro rok 2020 (přechod ze superhrubé na hrubou mzdu). Diskuze, odpovědi na dotazy. 3. seminář: 20. 11. 2019; Nemocenské pojištění, pojistné na sociální zabezpečení a důchodové pojištění – aktuálně a změny pro rok 2020 9:00–12:15 • Nemocenské pojištění – aktuálně a změny pro rok 2020 • Mgr. Šárka Chotěborská Aktuální legislativní situace • účast na nemocenském pojištění • okruh pojištěných osob • podmínky účasti na nemocenském pojištění • vznik a zánik účasti na NP u zaměstnanců. Dávky NP: Podmínky nároku na dávky NP • výše dávek, jejich výpočet a výplata • uplatnění nároku na dávky • povinnosti zaměstnavatele v NP. 13:00–15:45 • Pojistné na sociální zabezpečení – aktuálně a změny pro rok 2020 • Mgr. Šárka Chotěborská Aktuální informace z legislativy • poplatníci pojistného a odvod pojistného • vyměřovací základy • sazby pojistného • maximální vyměřovací základ • přehled o výši pojistného – změny • přeplatky, nedoplatky, výkazy nedoplatků, promíjení penále, splátky, pokuty. Diskuze, odpovědi na dotazy. 16:00–19:00 • Důchodové pojištění v praxi organizací – aktuálně a změny pro rok 2020 • Jana Dorčáková Okruh pojištěných osob • jednotlivé druhy důchodů a jejich výše • úkoly zaměstnavatelů v důchodovém pojištění. Vedení ELDP: Doby pojištění a náhradní doby pojištění, zaměstnání a zaměstnání malého rozsahu, dohody o provedení práce • vzorové příklady • nejčastější závady zjišťované při kontrolní činnosti. Nezbytná součinnost zaměstnavatelů při sepisování žádostí o důchody: Používané tiskopisy • další aktuální informace. Disku...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní využití MS Office v každodenní praxi

Získáte komplexní přehled o práci s texty v MS Word v kombinaci s tabulkami, které zrychlí vaši každodenní práci v MS Excel. Výsledky se naučíte prezentovat v programu MS PowerPoint tak, aby byl celkový dojem ze získaných i prezentovaných dat co možná nejvyšší. * Efektivní využití MS Office v každodenní praxi Práce s textem, tabulkami i prezentacemi – komplexně a v návaznostech v jednom semináři. Textový editor MS Word • jak formátovat dokument (odstavce, nadpisy, používání stylů), • tabulační zarážky a jejich převod na tabulku a zpět, • pravidla při tvorbě mezer mezi odstavci a jejich dodržování, • záhlaví a zápatí – triky a pokročilé techniky, • jak vytvořit vlastní styl, • obsah dokumentu a jeho úpravy, • práce s objekty – obrázky, diagramy, • seznamy obrázků, tabulek, křížové odkazy a práce s nimi, • hromadná korespondence – dopisy, obálky, štítky... Tabulkový procesor MS Excel • základní i pokročilé tabulkové funkce, • podmíněné formátování s využitím funkcí excelu, • vzorce, opatření proti vzniku chyb ve vzorcích, • grafy – tvorba a úprava, • dynamické tabulky (které vám ušetří spousty času), • úvod do kontingenčních tabulek. Správa prezentací v MS PowerPoint • rozložení prvků v prezentaci – tvorba předlohy všech snímků, • barevné motivy, animace snímků v prezentaci, • přechody a časování, • základní pravidla prezentování dat, • automatická prezentace, cyklická prezentace, • interaktivní prezentace – tlačítka akcí....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Řízení nákladů firmy a organizace i businessu, rozpočtování a komplexní řízení investic a projektů v moderním pojetí i užití

Na kurzu a moderním vzdělávacím programu s distanční konzultační podporou se naučíte strukturovat a využívat finančně účetní, ale i širší manažerské a ekonomické pojetí, praktické odvození a užití nákladů (Cost, Expenses). Naučíte se také odvodit a používat jednotlivé nákladové formy, složky a druhy, ale i rozpočty a rozpočtování ve firemním a organizačním řízení, včetně řízení „nevýrobních“ tzv. obchodních a službových firem i organizací (SFO). To znamená i specifických a soudobých organizací strukturovaného veřejného sektoru a státní správy, včetně neziskových organizací (non-profits) se základním kritériem tzv. hospodárnosti, tj. v praxi i dodržení daného a strukturovaného rozpočtu, atd. Kurz vám umožní získat informace o kvalitním řízení firemních a podnikových i organizačních nákladů, včetně neopominutelných nákladů kapitálu a zásadní kompetence, jak náklady komplexně řídit v praxi, a to jak v tradičním finančním a kalkulačním pojetí, tak v moderním pojetí a praktické * Struktura, pojetí a odvození nákladů v manažerském účetnictví a při řízení nákladů: Struktura, ocenění a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví, včetně odvození produktivních výsledovek a nákladových sald i zisku (např. účelové výsledovky a „náklady prodeje“ – Cost of Sales a „přímá i hrubá marže“ (Gross Margin, provozní EBIT, jádrový EBITDA) • náklady v manažerském účetnictví i controllingu a řízení nákladů (Cost Management) • soudobé relevantní náklady a jejich odvození, užití a řízení, včetně nákladů kapitálu i firemního WACC (vážených nákladů kapitálu) a užití nadstavbového tzv. ekonomického zisku/ přidané hodnoty EVA • vztah a užití komplexního řízení nákladů, včetně komplexního rozpočtování k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení, ale až i ke korporátnímu řízení (Corporate Management) soudobé společnosti a organizace i businessu. Tradiční nákladový model (TM), jeho pojetí a odvození nákladových složek, standardní nákladové analýzy, sestavy a kalkulace i jejich užití: Povaha, struktura a definice tradičního nákladového modelu a jeho praktické užití • rozbor a odvození jeho jednotlivých složek – variabilních – přímých a fixních – nepřímých, ale i v praxi problematických a strukturovaných režijních nákladů • paušální – přirážkové % alokace dnes zásadních a bytnících N – nepřímých a režijních nákladů, jejich nevěrohodnost a zkreslení např. pro zásadní dílčí nákladování (např. produkty a zákazníci – linie a segmenty, jejich typologie a současné nutné a široké nákladové i výkonnostní objekty, atd.), profitabilitu i cenotvorbu • standardní tradiční nákladové analýzy a kalkulace (variabilních – VC v ČR „vlastních“ a plně absorpčních – FAC; tj. „úplných vlastních nákladů“) a jejich odvození i využití v praxi • tradiční nákladování a cenotvorba – pricing • příklady a případové studie vlastních – VC a plných – FAC nákladů, nákladové cenotvorby (Cost + Product Pricing) • analýza odchylek a její užití rozpočtování a odvození i užití tradičních rozpočtů (dílčích a celkových), jejich vztahy a užití ve firemním, organizačním i projektovém řízení • nevhodnost a neúčinnost TM a jeho realizačních metod pro ryze obchodní a hegemonní službové společnosti a soudobé moderní firmy, podniky a organizace (SFO) vyžadující věrohodné a produktivní nákladové řízení a rozpočtování, včetně specifického řízení „fixní“ kapacity, podchycení, řízení a nákladování procesů i tvorby hodnoty v organizaci. Klasické a nutné moderní řízení nákladů ve firmě, podniku a organizaci i businessu: Tradiční řízení nákladů, jeho vstupy, metody, cíle, výhody a nevýhody praktických aplikací i TM • požadavky na moderní řízení nákladů a nákladový systém s využitím procesního a hodnotového i nákladově komplexně objektového řízení nákladů (produkty včetně služeb, zákazníci, komplexní logistika včetně e-commerce a CRM, ICT podpora a zásadní „interní a infrastrukturní služby“ – např. Ekonomika a Finance, Marketing a prodej, bytnící I...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Controlling pro podnikový management včetně příkladů a případových studií

Jaký je vztah řízení výkonnosti podniku z pozice vlastníků a z pozice managementu? Jaké manažerské výsledovky je vhodné pro potřeby ekonomického řízení sestavovat? Jak a proč se liší měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti? Jaký je obsah a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení? Jaké informace potřebuje manažer pro správné posouzení ziskovosti produktů a zákazníků? Jak souvisí kalkulace nákladů a stanovení ceny produktů a zakázek? Jak vhodnými propočty vyjádřit náklady produktů a zakázek? Jaké metody se používají při alokaci nepřímých nákladů? Jak zdokonalit plánovací proces? Kde jsou největší odchylky mezi podnikovými cíli a skutečnými výsledky, jak jim předejít? Jak řídit zisk a likviditu firmy? Jak účinně transformovat celopodniková hodnotová kritéria do systému řízení podnikových útvarů? Jak motivovat jednotlivé útvary, aby se chovaly podnikatelsky, ale zároveň svou iniciativou přispívaly k co nejl * Odborná garantka: prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Účinnost systému řízení firmy závisí na propojení jejího vrcholového řízení s řízením managementu na vnitropodnikových úrovních řízení. Úkolem controllingových informací je nejen hledat základní příčiny a faktory vývoje nákladů, výnosů a zisku, peněžních toků, ale i sledovat je takovým způsobem, aby bylo možné jejich vyhodnocení, zjištění příčin odchylek skutečného a předem stanoveného vývoje, určení odpovědnosti za tento vývoj. Předmětem zájmu je vytvoření komplexního systému informací, který podporuje rozhodování v několika základních průřezech řízení – po linii výkonů, procesů a odpovědnosti. 25. 5. 2020 (Po); 9:00–17:00 • Obsah, pojetí a členění controllingových informací (řešení dílčích příkladů) • prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Začlenění controllingu v podniku (vztah controllera a manažera, treasurera a controllera) • vypovídací schopnost koncepčně odlišných výsledovek pro vlastníky a management • manažerské výsledovky a jejich propojení s rozpočty středisek, kalkulací produktů • odlišnosti měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti • základní faktory a kritéria řízení efektivnosti, účinnosti a hospodárnosti procesu tvorby výkonů • pojetí a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení. 26. 5. 2020 (Út); 9:00–17:00 • Systém plánů a rozpočtů, řízení peněžních toků a likvidity (řešení případové studie) • Ing. Kateřina Knorová MBA Systém plánů a rozpočtů (základní cíle, otázky tvorby a využití, časová dimenze) • vztah hlavního podnikového rozpočtu (rozpočetní výsledovka, rozvaha a cash flow) a dílčích rozpočtů • obsah ekonomických kritérií velitelského rozpočtu • transformace podnikových plánů a rozpočtů na nižší úrovně • přímá a nepřímá metoda sestavení rozpočtu peněžních toků, jeho podrobnější členění • řízení solventnosti a likvidity. 27. 5. 2020 (St); 9:00–17:00 • Controlling produktů a zákazníků (řešení dílčích případových studií) • doc. Ing. Jaroslav Wagner, Ph.D. Controllingové informace pro rozhodování o ziskovosti výkonů a zákazníků • sestavení kalkulace nákladů výkonu a zakázky • principy a metody alokace nákladů (volba rozvrhových základen, přiřazování nákladů servisních útvarů, alokace na základě aktivit ABC) • význam kalkulace při cenotvorbě a vyjednávání o ceně se zákazníkem. 28. 5. 2020 (Čt); 9:00–17:00 • Manažerské účetnictví a řízení po linii odpovědností (řešení komplexní případové studie) • prof. Ing. Bohumil Král, CSc. Cíle odpovědnostního řízení a úloha manažerského účetnictví při naplňování těchto cílů • vztah organizační a ekonomické struktury podniku • typy odpovědnostních středisek a principy jejich řízení • centralizace a decentralizace v odpovědnostním řízení • aplikace hodnotových nástrojů a kritérií v odpovědnostním řízení. Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Experimentuj, tvoř, inovuj: kreativita a řešení problémů (nejen) v práci

Zažijete různorodé kreativní metody – od kreativní analýzy problému až po "radikální" postupy. Naučíte se, jak v krátkém čase vygenerovat co největší množství nápadů / možných řešení, poznáte oblasti kreativního myšlení, jako jsou Design Thinking nebo Gamestorming. Dozvíte se, co je potřeba pro to, aby ve vaší kanceláři, v týmu nebo doma v obýváku zavládlo kreativní klima. * Experimentuj, tvoř, inovuj: kreativita a řešení problémů (nejen) v práci 1. den • Myslet jinak – 3 pilíře kreativity • Představivost – mechanizmy podporující představivost a význam zapojení všech smyslů do kreativního procesu • Hravost – základní kámen kreativního myšlení • Odvaha riskovat – podmínka inovativního myšlení u jednotlivců, týmů a organizací • Vidět jinak – Creative Problem Solving (verze 6.1) • Jak funguje kreativní proces a jaké má fáze • Tvořit jinak - díl I.: Algoritmy pro generování nápadů 2. den • Myslet jinak – vytváření kreativních návyků • Co můžete udělat kdykoliv a kdekoliv pro rozvoj svého tvůrčího myšlení • Vidět jinak – kreativita začíná definováním problému • Techniky pro kreativní analýzu problému • Tvořit jinak – díl II. • Využívání intuice a inspirace náhodou • Design Thinking a jiné moderní přístupy k inovacím • Kreativní prioritizace aneb jak ze všech nápadů snadno a rychle vybrat to nejlepší ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy účetnictví podnikatelských subjektů v praxi

Na kurzu získáte základní přehled o účetnictví, seznámíte se s principy účtování a základními účetními případy. Budete schopni se zorientovat v základech daňového systému, který je nezbytný pro účetní praxi. Důraz je také kladen na základní orientaci v účetní závěrce. * Teoretická část: 1. den: • základní účetní principy, • právní úprava účetnictví v ČR, • povinnosti účetních, průběh účetního roku ve firmě, • základní přehled účtových tříd, • principy podvojnosti, • účetní doklady, jejich oběh ve firmě, • účtový rozvrh, účetní výkazy. 2. den: • orientace v jednotlivých účetních třídách, • příklady účtování, • vystavování daňových dokladů. 3. den: • majetek, jeho pořízení, vyřazení včetně účtování, • škody na majetku, • účetní a daňové odpisy, rozdíl, účtování, • zásoby včetně účtování. 4. den: • základy DPH v účetnictví, • daňově uznatelné a neuznatelné náklady, • daň z příjmu právnických osob, • ostatní daně. 5. den: • účetní práce na konci účetního období, • inventarizace, • dohadné položky, • opravné položky, • časové rozlišení. Praktická část: • naučíte se orientovat v účetní osnově, • sami si vyzkoušíte účtování nejčastějších účetních případů. Na závěr kurzu si mohou účastníci vyzkoušet znalostní test....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Rychločtení v kombinaci s time managementem

Statistiky posledních let hovoří o zněkolikanásobení čtenářského výkonu u drtivé většiny absolventů tohoto semináře. Během semináře ztrojnásobíte až zpětinásobíte svůj čtenářský výkon a například zaznamenáte citelnou úlevu při zvládání každodenní záplavy e-mailů. Získáte čas u jakýchkoliv dalších textů – od vyhledávacích (internet) přes informační (administrativa) po studijní. Přímo během semináře se naučíte číst většinu běžných denních pracovních textů dvakrát až čtyřikrát rychleji – s výrazně efektivnějším zapamatováním podstatného a lepším ignorováním druhořadého. Seminář obsahuje i rychlostudium (= komplex zrychleného učení). Ovládnete hravou metodu NEANA – aneb jak NEstudovat Avšak NAstudovat. Zlepšíte svoji koncentraci, relaxaci, dozvíte se, jak zvládat vyrušení (zejména mobilová). Vše o skoncování s prokrastinací. Vše podstatné o paměti. * Rychločtení v kombinaci s time managementem První den: • test dosavadního čtenářského výkonu – důraz na co největší zlepšení, • nácvik rozšiřování zrakového rozpětí, zmenšování počtu fixací na řádek textu a dalších očně-technických dovedností, • probírání mozkových dovedností vyspělého čtenáře, • odhalení účinné tzv. zpětně poznávací paměti v našem podvědomí a její využití pro kvalitnější čtení. Druhý den: • time a stres management nejvyšší generace – metoda SOUSTO, aneb: Stanovte soustavu položek – od víceletých plánů po drobné denní úkony. Ovládněte umění přinutit se – skoncujte se svojí prokrastinací. Uvědomte si termínovanost a priority. Sestavujte záznamy; podle priorit si systematicky značte, co, kdy, kde je třeba udělat. Tvořte realitu; důležité je nejen mít zapsáno, ale také splněno. Ošetřujte resty; resty byly, jsou a budou – jak s nimi co nejlépe naložit, jak rozumně využít metody vyhnívání. Co se tím zhorší a co naopak vyřeší. Celkově jde o tzv. management finální generace, který nepotřebuje další členění. Zájemci o účast většinou nepotřebují další podrobnosti a navštěvují tento seminář zejména kvůli lektorovi a jeho novým objevům a zkušenostem v této oblasti. Zkrátka kvůli tomu, co nenajdete jinde než v jeho knihách a v jeho výuce....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Světové účetnictví US GAAP a IFRS (srovnání a jejich vzájemné využití) – pro náročné

Od roku 1997 světové účetnictví slouží nejnáročnějším účastníkům, které vedle standardů US GAAP a (od roku 2002) IFRS také zajímá, jak standardy aplikovat v prostředí nadnárodních společností. Pokud se na IFRS nebo US GAAP pohlíží samostatně, každý z nich má svá silná a slabá místa. US GAAP díky svému rozsahu bývá tak specifický, že celkový smysl jeho požadavků může být neuchopitelný. Kvůli tomu, že IFRS musí být mezinárodně srozumitelný, občas působí vágním a abstraktním dojmem. Zejména, pokud jeho překlad není zdařilý. Společně však IFRS a US GAAP tvoří jakýsi symbiotický pár. V místech, kde se US GAAP ztrácí v podrobnostech, IFRS nabízí přehlednost. Tam, kde je IFRS tak obecný, že není jasné, jaké jsou jeho požadavky, US GAAP neponechává žádný prostor pro pochybnosti o správném řešení. Přestože projekt konvergence od roku 2006 zásadně sblížil IFRS a US GAAP, v roce 2015 skončil, IASB a FASB mají v úmyslu dále komunikovat s cílem dosažení srovnatelného výsledku podle IFRS a US * 1. den: • úvod do problematiky, • zaúčtování, ocenění a vykazování, • prvky účetnictví a účetní zásad, • reálná hodnota, • peníze a krátkodobé investice, • pohledávky a smluvní majetek. 2. den: • zásoby: ocenění, náklady na prodané zboží, účetní postupy, • uznávání výnosů (základy), • časové rozlišení, • hmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, komponenty, životnost a odpisy. 3. den: • nehmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, goodwill, • leasing (IFRS 16 / ASC 842), • závazky, • vlastní kapitál, • výsledovka, • služby. 4. den: • IFRS 15/ASC 606 podrobněji, • Impairment a současná hodnota, • segmenty, • volitelná témata: cizí měny, finanční nástroje (základy), konsolidace (základy), atd., • závěrečný test....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů a IFRS – speciálka

Na vzdělávacím cyklu se seznámíte s konsolidací podle českých předpisů a podle IFRS. Na praktických příkladech si procvičíte a ujasníte výpočet konsolidačního rozdílu, goodwillu, vliv přecenění na konsolidaci, metody konsolidace, vylučování vzájemných vztahů, sestavení konsolidovaného výkazu peněžních toků, konsolidaci zahraničních podniků, změny podílů při konsolidaci, dekonsolidaci, odloženou daň atd. * 1. seminář: 11. – 12. 11. 2019 • Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů • Ing. Libor Vašek, Ph.D. Základní terminologie • česká legislativa • definice konsolidačního celku • konsolidační pravidla, techniky konsolidací, konsolidační rozdíl • ekvivalenční, plná a poměrná metoda konsolidace • vylučování vzájemných vztahů • návaznost na budoucí období a vliv přecenění, vylučování vzájemných vztahů • konsolidace zahraničního dceřiného podniku. 2. seminář: 9. – 10. 12. 2019 • Konsolidovaná účetní závěrka podle IFRS • Ing. Libor Vašek, Ph.D. Koncepce konsolidované účetní závěrky v IFRS a odlišnosti vůči české účetní legislativě • zdroje pravidel a požadavků a jejich uspořádání s ohledem na řešenou transakci (akvizice – IFRS 3; konsolidovaná účetní závěrka – IFRS 10; přidružené a společné podniky (ekvivalenční metoda) – IAS 28; společná ujednání – IFRS 11; zveřejňování – IFRS 12) • plná konsolidace (konsolidace dceřiných společností) a ekvivalenční metoda (zachycení přidružených a společných podniků) – od akvizice pořízení až po řešení následných období • metoda akvizice v IFRS a odlišnosti vůči české úpravě • nákupy a prodeje dceřiných společností v průběhu období • změny podílů (navýšení, snížení) bez ztráty ovládání, dekonsolidace a změna míry vlivu z ovládání na podstatný vliv aj. • přímá a nepřímá technika konsolidace • vylučování vzájemných vztahů • konsolidace zahraničních podniků • vliv odložené daně na konsolidaci. V závěru cyklu TEST IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční analýza, její úloha a užití ve finančním a ekonomickém řízení firmy, podniku a businessu

Na semináři a moderním interaktivním vzdělávacím programu (VP), se naučíte praktickým metodám, technikám a výpočtům při provádění kvalitní finanční analýzy (dále jen FA) a finančního řízení, včetně odvození standardních a strukturovaných finančních ukazatelů, a to včetně z nich odvozeného rozhodování a jejich užití a aplikace do současné praxe. Dozvíte a naučíte se kvalitně užít: • jak sladit a využít mezinárodní a národní (českou) FA a jejich vstupy a výstupy, ale i informační a analytickou podporu, včetně finančních výkazů a jejich položek, ale i jejich konkrétní úpravy a přizpůsobení, • jak odvodit a užít rozhodující finanční poměrové ukazatele – FPU (financial ratios) v nadnárodním i syntetizujícím pojetí kvalitního finančního řízení se všemi jeho zásadními preferencemi a metodami, • jak správně odvodit a vyhodnotit výsledky ekonomického a finančního zdraví, majetkové a finanční situace firmy a její hospodárnosti, nákladovosti, finanční struktury, výkonnosti i hodnoty * Pojetí, úloha a aplikace FA při finančním řízení: FINANČNÍ ANALÝZA (FA) – nástroj pro měření a řízení finanční efektivity a výkonnosti firmy i businessu • logika konstrukce a podstata finančních poměrových ukazatelů (FPU) užívaných při FA • základní struktura, cíle i užití FPU v současné praxi • vztah a kooperace finančního a ekonomického řízení a FA. Vstupy, výstupy a struktura FA a jejich ukazatelů (provozních, finančně-strukturálních a investičních) a jejich standardní benchmarking: Finanční účetnictví a finanční výkazy (financial statements) jako primární – datový vstup FA • základní druhy FPU (mezinárodní – CIMA a lokální) a jejich cílení při finančním řízení • FA – nástroj pro měření, hodnocení a řízení finanční efektivity a výkonnosti firmy, organizace a businessu • rozklad, hierarchie a vztahy FPU a jejich klíčové vstupní konstrukční složky (provozní zisk, aktiva/kapitál, finanční a kapitálová struktura, tržby a neopominutelná hotovost a CF – cash flow). Odvození klíčových finančních poměrových ukazatelů (FPU), jejich interpretace a užití pro finanční řízení a rozhodování: Odvození a užití primárních-provozních (operating) FPU • odvození a užití finančně-strukturálních FPU • odvození a užití investičních FPU • použití mezinárodních finančních výkazů a struktury i odvození (IAS/IFRS a CIMA) mezinárodních FPU i jejích referenčních hodnot u reálné mezinárodní společnosti – mezinárodní firmy a komplexní případová studie • mezinárodní a „best pracice“ přístup a struktura FA, její odvození a užití • současný zásadní investorský pohled na firmu přenositelný na jakýkoliv business, podnikání i investici • užití dnes klíčových tzv. investičních FPU (např. PE, PS a PB...tzv. investičních mutiplikárorů a poměrů) a aktivního kapitálové trhu ve FA, řízení, businessu, podnikání i investování • shrnutí kompletní mezinárodní FA a jejích sestav, (včetně tabulky FPU a jejich v top praxi akceptovaných intervalů a struktury i užití) i závěrů s konkrétním doporučením i akcemi pro reálnou a analyzovanou firmu i současný business a její zásadní rozvinutí do budoucna i vazbu na její celkovou hodnotu (EV). Konstrukce kompletní finanční analýzy v reálném podniku a její závěry, doporučení a akce: Standardní techniky FA a strukturování FU (absolutní, procentní a rozdílové finanční ukazatele FA) • indexová analýza, trendová analýza, vertikální a horizontální analýza • kompletní FA pro reálnou obchodně-výrobní ( v praxi obvyklou kombinovanou) společnost a komplexní případová studie • český-národní přístup a struktura FA a její odvození a užití. Rozvinutí FA v dnes zásadním taktickém a strategickém horizontu a její doplnění tzv. soustavami FPU a bankrotními modely: Rozvinutí FA pro měření, hodnocení a ovlivňování budoucí finanční stability a výkonnosti • standardní soustavy FPU a jejich konstrukce a aplikace • konstrukce bankrotních modelů pomocí standardizovaných soustav FPU (mezinárodní Z-test a Quick test a nár...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Řízení nákladů firmy, organizace i businessu a rozpočtování aktivitami, řízení nákladovosti a zvyšování ziskovosti-profitability v pojetí ABC a TDABC

Na semináři se naučíte řídit komplexní náklady (finančně účetní a zejména manažerské) včetně jejich ekonomického odvození a užití, dále dílčí (např. dodavatelskou, produktovou a zákaznickou, logistickou a distribuční, ale i interní např. klíčové podpůrné-inftrastrukturní služby jako: Ekonomika, Finance, Marketing a prodej, HR ..., ale dnes i zdrojově zásadní a v praxi bytnící IT/ICT a jeho podpora doplněné technologiemi s obtížně predikovatelným vývojem) i celkovou nákladovost a ziskovost (profitabilitu ve smyslu jejího zvyšování). Dále si osvojíte řízení hodnoty firmy, organizace i businessu, a to v nejmodernějším i aktuálním produktivním pojetí. Kdy nebude chybět ani současný klíčový investorský pohled na firmu, podnik a business konkurenčně se zhodnocující v čase (v případě firmy a podniku pak v neomezeném trvání jako jeden funkční a optimálně ekonomicky fungující celek) ani nezpochybnitelný test trhem. To je dnes standardně představované renomovanou praxí prověřenými me * Pojetí, struktura a odvození zdrojů a nákladů pro jejich soudobé produktivní řízení: Struktura a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví • zdroje a náklady v manažerském účetnictví i controllingu • řízení nákladů (Cost Management) a relevantní náklady pro řízení, včetně moderního pojetí nákladů tvořeným aktivitami – ABC a nejmodernějšího „časového“ TDABC • tradiční a moderní řízení nákladů a rozpočtování (Budgeting), srovnání a jejich vztah k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení (EFŘ) i zhodnocování firmy, organizace (včetně org. veřejného sektoru – OVS), ale i jakéhokoliv businessu. Odvození klasického ABC a příčinných ABC nákladů, zásadní význam ABC modelu v moderním řízení: Nevýhody i selhání tradičního nákladového modelu – TM, jeho užití (variabilních a fixních nákladů včetně jejich % alokací), praktická aplikace včetně statického rozpočtování • požadavky na moderní řízení nákladů • rozvinutý nákladový systém (Cost system) s využitím příčinného nákladování aktivitami ABC • úplné odvození ABC jako zásadního nákladového modelu tzv. „klasického“ (původního) ABC • realizační etapy a zavedení klasického- tradičního ABC modelu a jeho prověření v praxi. Nejmodernějšího „časové“ TDABC (TIME-DRIVEN ABC), jeho předpoklady a odvození a praktické aplikace: Rozvinutí ABC zjednodušujícím „časovým“ TDABC a nákladově komplexně objektového ABC řízení nákladů • produkty, včetně služeb, dodavatelé, zákazníci a jejich segmenty, komplexní logistika, najímané a interně poskytované služby včetně zásadní ICT podpory atd. • datové a informační podpory ABC a TDABC (firemní a podnikové ERP; ICT podpora a nadstavbový manažerský informační systém – MIS) • odvození a využití produktivních analýz i kalkulace a řízení nákladů podle činností (aktivit) i dnes zásadních procesů (ABC, activity-based costing) • „časové“ a transakční TDABC (Time-driven ABC) zásadní zejména pro „nevýrobní“ a dnes hegemonní službové (např. banky a finanční společnosti, telekomunikace, komplexní logistické firmy, včetně jejich základní „business segmentace“ jako jsou produkty a zákazníci, jejich vztahy, linie a segmenty atd.), společnosti a současné organizace, tj i strukturované organizace veřejného sektoru (OVS) • srovnání a užití klasického ABC a TDABC • případová studie (rekalkulace transakcí klasického ABC pomocí TDABC a výhody „zjednodušujícího“ TDAB po organizačních jednotkách – departments, reálné výrobně-obchodní firmy) • „časová rovnice (TE)“ TDABC parametricky příčinně trasující zdroje představované ABC náklady přímo na aktivity pomocí kapacitních sazeb CCr (Capacity costs rates) • odvození konkrétní „časové rovnice“ a sazeb nákladových příčin CCr z praxi dosažitelných dat (ERP) konkrétní firmy. Praktické využití TDABC v nákladovém a firemním a organizačním řízení, včetně případových studií s cílem zvýšení ziskovosti – profitability a jeho příklady z praxe: Odvození a užití TDABC, dílčí a celkové ABC a TDABC nákladování p...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

V průběhu tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínos asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Time management a zvládání stresu

Naučíte se určovat priority úkolů a efektivně řídit svůj čas, provedete analýzu současného využívání svého času a identifikaci ztrátových faktorů. Získáte praktické návody, jak efektivně hospodařit s časem. Pochopíte příčiny stresu a zabráníte jeho vzniku. Rozvinete schopnosti potřebné pro zvládání stresu a stresových situací. Získáte praktické návody řešení a zvládání stresových situací. * Time management a zvládání stresu • role cílů v časovém managementu, • zhodnocení vlastního time managementu, • organizace pracovního dne, stanovení priorit činností, • chyby v organizaci vlastního času, rušivé vlivy a příčiny plýtvání časem, • čtyři generace časového managementu, • metoda GTD, • denní záznamy, • identifikace časových ztrát – jak udržet výkonnost a koncentraci, • metoda SUPRA, • zásady efektivního hospodaření s časem, • stres a jeho vnímání, • druhy stresu a jeho projevy, • příčiny stresu (stresové faktory), • prevence a ochrana proti stresu, • zvládání stresu a napětí – krátkodobé a dlouhodobé uklidňující a relaxační techniky, • analýza individuálního stupně stresu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům

Na tomto semináři zdokonalíte a rozvinete schopnosti a dovednosti potřebné pro vedení lidí k vyšší výkonnosti a využití potenciálu jednotlivých pracovníků. Natrénujete použití různých motivačních nástrojů. Naučíte se, jak vést lidi ke spolehlivým a samostatným výkonům pomocí různých stylů a přístupů. Zdokonalíte se ve vedení efektivní porady. * Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům VEDENÍ LIDÍ/LEADERSHIP: Osobnost manažera, vytváření neformální autority • přístupy k vedení lidí • tradiční styly vedení lidí • transakční a transformační vedení • situační styly vedení lidí • volba vhodného stylu vedení/řízení v závislosti na způsobilosti zaměstnance a situaci v organizaci/týmu • zásady úspěšného delegování • kritéria definování úkolů/cílů • jakým způsobem a v jaké frekvenci kontrolovat plnění úkolů/cílů. VEDENÍ MANAŽERSKÝCH ROZHOVORŮ: Výběrový rozhovor • adaptační a přijímací rozhovor • hodnoticí rozhovor • propouštěcí rozhovor • řešení konfliktů v týmu. Motivace/stimulace lidí: Techniky zpětné vazby a jejich praktické využití • přístupy k motivaci • stimulace • nástroje pozitivní a negativní motivace. PRACOVNÍ PORADY: Znaky a důsledky neefektivní porady • příprava na poradu • zásady vedení efektivní pracovní porady • vedení efektivní diskuze • role účastníků porady • problematičtí účastníci porady • zápis z porady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Prezentační a rétorické dovednosti

V průběhu tohoto semináře získáte a zdokonalíte své znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšnou prezentaci. Nacvičíte si, jak zaujmout a přesvědčit posluchače svým projevem. Naučíte se profesionálně zvládnout vystupování před lidmi, budete umět získat a udržet zájem posluchačů. Osvojíte si techniky zvládání námitek a obtížných situací při prezentaci. Zdokonalíte schopnost improvizace a verbální pohotovosti. * Prezentační a rétorické dovednosti ZÁSADY EFEKTIVNÍ PREZENTACE: • chyby snižující účinnost prezentace, • příprava prezentace a analýza posluchačů, • příprava přesvědčovací prezentace, • struktura informativní prezentace, • zahájení prezentace a navázání kontaktu s posluchači, • zvládání trémy při prezentaci, • neverbální komunikace při prezentaci, • použití vizuálních pomůcek, • jak posluchač vnímá a co si pamatuje, • práce s otázkami, • zvládání námitek posluchačů a dalších obtížných situací při prezentaci, • moderování diskuze, • závěr efektivní prezentace, • analýza prezentace. RÉTORIKA: • technika řeči, • slovní pohotovost, • aktivizace posluchačů, udržení pozornosti posluchačů, • prostředky verbální komunikace, • intenzívní trénink pod vedením zkušené lektorky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vybrané atraktivní komunikační dovednosti – Beneopedie®

Beneopedie® představuje moderní komplex všech soft skills na nejvyšší úrovni. Beneopedie je nový název vědy o tom, jak se dobře vzdělávat, úspěšně pracovat a spokojeně žít. Zahrnuje mj. všechny dosavadní „soft skills“ v uceleném systému. Tato věda existovala již od roku 1984 pod názvem „techniky duševní práce“. Nový adekvátní název vznikl po čtvrtstoletí osvědčeného fungování na našem vzdělávacím a knižním trhu. Že beneopedie může pro vás udělat překvapivě hodně, o tom se dozvíte níže v popisku, ale hlavně při vaší osobní účasti na tomto kurzu. * Vybrané atraktivní komunikační dovednosti – Beneopedie® První den: • moderní asertivita – co ještě o ní nevíte; její možnosti a meze; špetka teorie, konkrétní případy užití, diskuze o možnostech využití, • prezentační dovednosti – kousek teorie a hlavně nácvik, • kritika oprávněná, neoprávněná a relativně (ne)oprávněná (=pomocí triku "polopravda") – nácviky, rozbory, diskuze o možnostech využiti, • mimoslovní komunikace komplexně; zároveň zvládnutí párového synergického čtení (jedna z účinných metod nenuceného rychlostudia), zároveň procvičení prezentačních dovedností. Druhý den: • řečnické triky a protitriky; definice; má smysl se trikům učit? Co je obecně protitrik? Co když oba dva diskuzní soupeři znají všechny triky – kdo vyhraje? Nácvik obrany proti jednotlivým konkrétním trikům. Diskuze a návaznost na konkrétní náročné komunikační situace konkrétních účastníků, • negativní emoce, jejich atributy a jejich zvládání; management strachů, management smutků a depresí, management vzteků vlastních, management vzteků cizích, • možnosti a meze řešení antagonistických konfliktů – v klidných i emočně vypjatých případech, • řešení konfliktu typu "nedorozumění", typu "informační šum" – jak jim porozumět a jak jim předcházet; nácvik a následný rozbor, diskuze, • pěstování emocí typu pohoda; trénink radosti a životního optimismu, • individualizovaná diskuze, • jak zvládat trému, ostych, červenání se. Výhrada: Jednotlivá témata se mohou přelít do jiného dne, než je v popisu obsahových priorit. Záleží na rozsahu diskuze účastníků, na rozsáhlosti odpovědí a dalších reakcí lektora na jejich dotazy, na pedagogických důvodech. Při velkém rozsahu diskuze a dotazů účastníků k jednomu tématu může být na jeho úkor jiné téma zestručněno; vždy však bude mít každý účastník spolehlivé záchytné body v podrobném návodu k redukovanému tématu ve Zlaté knize komunikace, kterou každý obdrží jako bonus do svého vlastnictví. Pokud je diskuze natolik stručná, že v závěru druhého dne vybude čas, mohou si účastníci hlasováním vybrat další atraktivní témata soft skills z bohaté palety možností ve Zlaté knize komunikace. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU




Toto je pouze výpis několika školení a kurzů
Seznam všech kurzů najdete na partnerském serveru SKOLENI-KURZY.EU : 1. VOX a.s.
 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde