live-webinar-co-by-mel-obchodnik-vedet-o-firemnim-nakupu-poznejte-zmeny-v-rozhodovani-firemnich-zaka zniku-v-dobe-krize Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Aktivní telemarketing
... 04.05.2020 Brno  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Aktivní telemarketing
... 04.05.2020 Praha  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Aktivní telemarketing
... 01.06.2020 Brno  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

Aktivní telemarketing
... 01.06.2020 Praha  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

SPECIALISTA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE - jak komplexně uchopit vzdělávání zaměstnanců
... 03.06.2020 Praha  ... Studio W

LinkedIn – pokročilejší využití pro recruitery a HR specialisty
... 11.06.2020 Praha  ... 1. VOX a.s.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

Top Vision

Společnost top vision působí na trhu rozvoje manažerů již od roku 2001. Naše mnohaleté zkušenosti a zázemí největší vzdělávací skupiny v České republice EDUA Group dopomohly k vytvoření ucelené nabídky tréninků, seminářů a kurzů soft i hard skills dovedností, IT kurzů a školení. Samozřejmostí je možnost připravit pro klienty akce na míru, a to naším oddělením interního vzdělávání. Společnost top vision také pořádá zajímavá fóra a konference.

Naše akce ročně navštíví 7 000 účastníků, pořádáme 16 manažerských fór a přes 650 otevřených tréninkových a seminárních dnů. Disponujeme nejširší a nezávislou sítí manažerů, expertů a lektorů v České republice. Ročně na našich otevřených a interních akcích vystoupí více než 300 osobností.

S naší širokou nabídkou a vědomostmi se rádi podělíme i s Vámi.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu - Poznejte změny v rozhodování firemních zákazníků v době krize (Top Vision)


Každý obchodník by měl vědět, jakým způsobem se jeho zákazníci rozhodují o nákupu Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami a ekonomická krize tyto změny urychlila a zvětšila. Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů a stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka. Zákazníci mají výrazně více informací, mění se...
delete Tento kurz už byl smazán

Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

Top Vision



Cena:
    ... bez DPH: 1 CZK / Kurz
    ... včetně DPH: 1 CZK / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu - Poznejte změny v rozhodování firemních zákazníků v době krize


Program (obsah kurzu/studia) ...

Každý obchodník by měl vědět, jakým způsobem se jeho zákazníci rozhodují o nákupu
Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami a ekonomická krize tyto změny urychlila a zvětšila.
Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů a stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka. Zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách - v online prostředí a v ekonomické krizi.

Kurz je určen:


  • obchodníkům a prodejcům

  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem

  • obchodním ředitelům a členům managementu firem


Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:


  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků v době krize

  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka

  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka

  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe




Obsah kurzu/školení

Každý obchodník by měl vědět, jakým způsobem se jeho zákazníci rozhodují o nákupu
Nákupní rozhodování firemních zákazníků prochází velkými změnami a ekonomická krize tyto změny urychlila a zvětšila.
Mění se průběh nákupních rozhodovacích procesů a stále více aktivit probíhá mimo zorné pole obchodníka. Zákazníci mají výrazně více informací, mění se role jednotlivých profesí, roste role nákupních útvarů. Ukážeme vám, jak využívat nové prodejní postupy a metody, abyste uspěli i v těchto nových podmínkách - v online prostředí a v ekonomické krizi.

Kurz je určen:


  • obchodníkům a prodejcům

  • všem profesím, které přicházejí do kontaktu s firemním zákazníkem

  • obchodním ředitelům a členům managementu firem


Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:


  • proniknete do způsobu nákupního rozhodování firemních zákazníků v době krize

  • budete umět rozpoznat a následně využít způsob rozhodování konkrétního zákazníka

  • odlišíte se a získáte náskok před konkurencí přesným cílením na užitek pro zákazníka

  • vše si vyzkoušíte na příkladech z vaší praxe







 
Školení Obchodní, prodejní dovednosti (Marketing) :
LIVE WEBINÁŘ: Co by měl obchodník vědět o firemním nákupu - Poznejte změny v rozhodování firemních zákazníků v době krize |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 87463 studium live webinar co by mel obchodnik vedet o firemnim nakupu poznejte zmeny v rozhodovani firemnich zakazniku v dobe krize

Podtéma školení: Obchodní, prodejní dovednosti (Marketing)
Kurz je nalezen v sekci: Jazykové kurzy a školení , Kurzy, semináře a přednášky pro studenty
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

www.kurzy.cz web
kurzy | 2020-03-01 
Kurzy akcie a burza

Kurzy Aladine
kurzy | 2019-11-14 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde