marketing-na-socialnich-sitich Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu
... 27.08.2019 Praha 1  ... Top Vision

Krotitelé času - time management pro každý den
... 03.09.2019 Praha 1  ... Top Vision

Jak se úspěšně vyrovnat se změnami - Change management pro všechny, kteří prochází změnou
... 09.09.2019 Praha 1  ... Top Vision

Timemanagement
... 11.09.2019 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

Event Management od A do Z - Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
... 23.09.2019 Praha 1  ... Top Vision

Timemanagement
... 09.10.2019 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

Event Management od A do Z - Jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
... 14.10.2019 Brno  ... Top Vision


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

ACZ, vzdělávací centrum

Vzdělávací centrum ACZ nabízí:
  • kurzy osobního rozvoje [asertivita, komunikační a prezentační dovednosti, rétorika, time management, zvládání stresu, emoční inteligence]
  • rekvalifikační kurzy včetně zkoušek NSK [pracovník v sociálních službách, asistentka-sekretářka, lektor dalšího vzdělávání, personalista, účetnictví, vizážistika, základy podnikání a počítačové rekvalifikace ]
  • zájmové kurzy [zahradní a bytová architektura, dramatická průprava, muzikoterapie, vizážistika, grafologie]
  • tvůrčí kurzy [tvůrčí psaní, fotografie a film, tkaní tapisérií, patchwork, zdobení kraslic a perníčků, korálkování, kaligrafie a další]
  • počítačové kurzy pro začátečníky i pokročilé [MS Office, kurzy pro seniory, digitální fotografie]


...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Marketing na sociálních sítích (ACZ, vzdělávací centrum)


Kurz marketing na sociálních sítích vám přiblíží, jak fungují sociální sítě a jak vytvářet zajímavý obsah komunikace své firmy a značky.   Sociální sítě jsou fenoménem, který dnes nemůže žádný podnikatel, marketér ani PR specialista ignorovat. Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích - už to není pro širokou veřejnost jen médium zábavy, ale především neustálé on-line spojení se světem a klíčový komunikační nástroj, zdroj informací informací z oblasti zpravodajství a místo pro poptávky zákazníků.   Marketing na sociálních sítích by tedy neměl podcenit žádný podnikatel či firma. V kurzu zjistíte, jako sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své firmy a její důvěryhodnost. * ...
delete Tento kurz už byl smazán

Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

ACZ, vzdělávací centrum



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 2.397 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 2.900 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Marketing na sociálních sítích


Program (obsah kurzu/studia) ...

„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“
-
Peter Hermann


 


Kurz probíhá formou workshopu.


Cíle a přínosy kurzu Marketing na sociálních sítích:


  • Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro komunikaci a marketing na sociálních sítích

  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás

  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled

  • Zjistíte, jak využít efekt buzz marketingu a word of mouth

  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky

  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích





Obsah kurzu/školení : marketing na sociálních sítích

Komunikační strategie firmy – nový životní styl zákazníků




  • Jak zařadit sociální sítě a nová média do jednotné komunikační strategie své značky a firmy

  • Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty

  • Jaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupiny

  • Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje



Nová média - nové způsoby komunikace




  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?

  • Dialog s cílovou skupinou – jak ho smysluplně vést

  • Kdo jsou brand ambasadoři a kdo nejsou

  • Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software



Interní komunikace – důležitá role zaměstnanců




  • Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky

  • Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu

  • Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah



Facebook – nový životní styl nejen pro mladé




  • Data a čísla

  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak

  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace

  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky

  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní

  • Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení



LinkedIn – médium odborné komunikace




  • Propagace své značky a firmy

  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis (CV) – osobní profil na LinkedIn

  • Tvorba firemního profilu

  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat



Instagram – visuály se sdílejí!




  • Jeden obrázek je lepší než tisíc slov

  • Magie hashtagů

  • Placený obsah versus organický dosah – jak nastavit placenou kampaň



Twitter – nový nástroj pro PR




  • Medium pro novináře, politiky a celebrity

  • Umění zkratky – práce textaře

  • Jak si získat novináře a vytvářet atraktivní obsah



Virální efekt a video marketing




  • YouTube a video svět

  • Jak dělat a nedělat virální video

  • Ukázky úspěšného virálního marketingu – inspirace

  • Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu



Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor v marketingu na sociálních sítích




  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích

  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti

  • Copyright – ochrana autorských práv

  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?

  • Limity komunikace na sociálních sítích – vize a realita



Cílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:


  • Podnikatelé stávající a budoucí

  • Marketing manageři a brand manageři

  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace a PR

  • Obchodníci a vedoucí obchodních oddělení

  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy

  • Specialisté na tvorbu obsahu a content marketing

  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy



Lektor kurzu

Vít Baloušek, lektor a marketingový konzultant


 


Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků. Již 10 let se specializuje na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem "Žijte a myslete kreativně".


.goodideas.cz


Délka kurzu

Kurz v celkovém rozsahu 6 vyučovacích hodin.


Cena kurzu

Cena kurzu je 2 900 Kč s DPH.


V ceně kurzu jsou zahrnuty veškeré výukové materiály a teplé i studené nápoje.


Obsah kurzu/školení

„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“
-
Peter Hermann


 


Kurz probíhá formou workshopu.


Cíle a přínosy kurzu Marketing na sociálních sítích:


  • Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro komunikaci a marketing na sociálních sítích

  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás

  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled

  • Zjistíte, jak využít efekt buzz marketingu a word of mouth

  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky

  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích





Obsah kurzu/školení : marketing na sociálních sítích

Komunikační strategie firmy – nový životní styl zákazníků




  • Jak zařadit sociální sítě a nová média do jednotné komunikační strategie své značky a firmy

  • Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty

  • Jaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupiny

  • Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje



Nová média - nové způsoby komunikace




  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?

  • Dialog s cílovou skupinou – jak ho smysluplně vést

  • Kdo jsou brand ambasadoři a kdo nejsou

  • Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software



Interní komunikace – důležitá role zaměstnanců




  • Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky

  • Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu

  • Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah



Facebook – nový životní styl nejen pro mladé




  • Data a čísla

  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak

  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace

  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky

  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní

  • Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení



LinkedIn – médium odborné komunikace




  • Propagace své značky a firmy

  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis (CV) – osobní profil na LinkedIn

  • Tvorba firemního profilu

  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat



Instagram – visuály se sdílejí!




  • Jeden obrázek je lepší než tisíc slov

  • Magie hashtagů

  • Placený obsah versus organický dosah – jak nastavit placenou kampaň



Twitter – nový nástroj pro PR




  • Medium pro novináře, politiky a celebrity

  • Umění zkratky – práce textaře

  • Jak si získat novináře a vytvářet atraktivní obsah



Virální efekt a video marketing




  • YouTube a video svět

  • Jak dělat a nedělat virální video

  • Ukázky úspěšného virálního marketingu – inspirace

  • Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu



Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor v marketingu na sociálních sítích




  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích

  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti

  • Copyright – ochrana autorských práv

  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?

  • Limity komunikace na sociálních sítích – vize a realita



Cílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:


  • Podnikatelé stávající a budoucí

  • Marketing manageři a brand manageři

  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace a PR

  • Obchodníci a vedoucí obchodních oddělení

  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy

  • Specialisté na tvorbu obsahu a content marketing

  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy



Lektor kurzu

Vít Baloušek, lektor a marketingový konzultant


 


Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků. Již 10 let se specializuje na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem "Žijte a myslete kreativně".


.goodideas.cz


Délka kurzu

Kurz v celkovém rozsahu 6 vyučovacích hodin.


Cena kurzu

Cena kurzu je 2 900 Kč s DPH.


V ceně kurzu jsou zahrnuty veškeré výukové materiály a teplé i studené nápoje.


Cíl školení / poznámka ke kurzu

Kurz marketing na sociálních sítích vám přiblíží, jak fungují sociální sítě a jak vytvářet zajímavý obsah komunikace své firmy a značky.

 

Sociální sítě jsou fenoménem, který dnes nemůže žádný podnikatel, marketér ani PR specialista ignorovat. Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích - už to není pro širokou veřejnost jen médium zábavy, ale především neustálé on-line spojení se světem a klíčový komunikační nástroj, zdroj informací informací z oblasti zpravodajství a místo pro poptávky zákazníků.

 

Marketing na sociálních sítích by tedy neměl podcenit žádný podnikatel či firma. V kurzu zjistíte, jako sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své firmy a její důvěryhodnost.





 
Školení Správa sítí, datové komunikace :
Marketing na sociálních sítích |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 78367 studium marketing na socialnich sitich

Podtéma školení: Správa sítí, datové komunikace
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení , Umělecké kurzy , Kurzy, semináře a přednášky pro rodiny s dětmi ,
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 
2002 - Connection refused