jak-si-usnadnit-jednani-s-narocnymi-klienty-a-kolegy Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Asertivní komunikace pro ženy
... Duben 2020 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Píšete dobře? Pište perfektně aneb písemná komunikace formálně i neformálně
... 17.04.2020 Praha  ... NICOM, a.s.

Trénink jednání a komunikace s komplikovanými osobami - Jak se nenechat vyvést z rovnováhy
... 29.04.2020 Praha 1  ... Top Vision

Brain Control - Trénink komunikace pro odvážné
... 13.05.2020 Praha 1  ... Top Vision

Desatero užitečné komunikace
... 14.05.2020 Praha  ... NICOM, a.s.

Jak se stát skutečným mistrem komunikace - Jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace
... 14.05.2020 Brno  ... Top Vision

Workshop - Komunikace lektora
... 14.05.2020 Brno  ... ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

Studio W

Po každém kurzu účastníci školení obdrží osvědčení o absolvování kurzu .
* Pořádáme kurzy pro vzdělávání dospělých v oblastech: manažerské, komunikační a obchodní dovednosti, rozvoj osobnosti, kurzy pro asistentky, obchodní a pracovní právo, personalistika, mzdové a finanční účetnictví, daně.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY (Studio W)


Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali. Obsah: * Kdo je to „komplikovaný“ člověk? * Proč a čím nás tit...
delete Tento kurz už byl smazán

Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

Studio W



Cena:
    ... bez DPH: 4.300 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 5.203 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY


Přednáší ...

Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí


Program (obsah kurzu/studia) ...



Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.


Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.

Obsah:
* Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
* Proč a čím nás tito lidé stresují
* Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
* Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
* Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
* Techniky deeskalace konfliktních situací
* Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
* Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých


Metody výuky : Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.


Obsah kurzu/školení



Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.


Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.

Obsah:
* Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
* Proč a čím nás tito lidé stresují
* Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
* Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
* Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
* Techniky deeskalace konfliktních situací
* Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
* Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých


Metody výuky : Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.




 
Školení Komunikace, rétorika, asertivita :
JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 75846 studium jak si usnadnit jednani s narocnymi klienty a kolegy

Podtéma školení: Komunikace, rétorika, asertivita
Kurz je nalezen v sekci: Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

www.kurzy.cz web
kurzy | 2020-03-01 
Kurzy akcie a burza

Kurzy Aladine
kurzy | 2019-11-14 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde