media-a-my Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

Akademie Literárních novin

Akademie Literárních novin vstoupila letos do čtvrtého roku svého života. A zdá se, že opět úspěšně. Má sice stále větší konkurenci, ale sází především na vysokou kvalitu vlastních lektorů, mezi něž patří naši přední odborníci ve svém oboru, kteří umějí předat posluchačům svoje hluboké znalosti poutavou a srozumitelnou formou. Jsou to historici, spisovatelé, novináři, pedagogové ze špičkových vysokých škol a další osobnosti, často spolupracovníci a autoři Literárních novin. Mezi nejoblíbenější patří stále tématika současné české literatury a literatury světové [ruské, americké, britské]. Velkému zájmu se těší také třídenní intenzivní seminář tvůrčího psaní s Danielou Fischerovou v krásném prostředí krkonošského welness hotelu Bouda Máma, kde kromě načerpání vědomostí se lze věnovat i tělesné schránce [uskuteční se opět letos v květnu]. O tom, že si ve školách uvědomují význam výchovy ke čtenářství, svědčí hojná účast na kurzu Literatura pro děti vedená spisovatelkou a dlouholetou šéfredaktorkou nakladatelství Albatros Šárkou Krejčí. Populární je i kurz Média a my na pomoc mediální výchově, kde slovo mají např. novináři Karel Hvížďala či Petr Žantovský. Jsme rádi, že stranou zájmu není ani náš mateřský jazyk: chybám v jeho užívání i tendencím vývoje je věnován samostatný kurz Problémy současné češtiny, který navštěvují jak učitelé, tak pracovníci různých oborů, kteří pracují s naší mateřštinou.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Média a my (Akademie Literárních novin)


Dějiny mediální komunikace - Analýza mediálních obsahů v souvislosti s ekonomickými nebo politickými zájmy - Jak se dělají noviny - Tištěná versus digitální média - Vztah redakce-inzerce-marketing. Odborným garantem kurzu je PhDr. Jan Štolba, projektový manažer Litmedia a.s. * Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy posoudilo žádost instituce: Akademie Literárních novin, IČ 02513251, Korunní 104, 101 00 Praha 10, Č.j.: MSMT- 1754/2016-1-7 ze dne 8.1.2016 o udělení akreditace na základě § 25 a § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodlo takto:Uděluje akreditaci instituci: Akademie Literárních novin, IČ: 02513251 sídlem: Korunní 104, 101 00 Praha 10 k provádění vzdělávacích programů a vydávání osvědčení o jejich absolvování kurzu  Média a my Odborným garantem kurzu je PhDr. Jan Štolba, projektový manažer Litmedia a.s. 1. den 10:00 – 13:00 hod.Dějiny mediální komunikace (včetně vývoje žánrů) a její historické a současné pasti, s důrazem na situaci ve střední Evropě a zvláště u nás. Modely možného dalšího vývoje.( Karel Hvížďala, novinář, publicista, spisovatel, mediální analytik )   - * 13:00 – 14:00 hod. oběd    - * 14:00 – 17:00 hod  Jak se dělají noviny: struktura redakce, know-how redakční práce od rukopisu po finální produkt, harmonogram výroby, plánování materiálů, porady, práce se zdroji informací. Přehled novinových žánrů, jazyk a styl v médiích, psané, mluvené slovo.(PhDr. Jan Štolba, bývalý šéfredaktor ČTK a hlavní sekretář HN)   - * 2. den 10:00 - 13:00 hod.Vztah redakce-inzerce-marketing. Inzerce jako hlavní nástroj financování médií. Úloha marketingu v médiích. Výzkumy čtenosti a sledovanosti (Mediaprojekt), znalost struktury čtenářů a posluchačů jako důležitý nástroj rozvoje média. (PhDr. Naděžda Krohová, marketingová specialistka)    - * 13:00 – 14:00 hod. oběd    - * 14:00 – 17:00 hod. Analýza mediálních obsahů v souvislosti s ekonomickými  nebo politickými zájmy. Vyznat se v pozadí mediálních sdělení je jedním z nejdůležitějších atributů mediální gramotnosti v naší době.Tištěná versus digitální média. Nová média - specifika digitální žurnalistiky, její úskalí. Sociální sítě a jejich vliv na šíření a přijímání informací. Osud klasických médií v digitálním věku.    (Mgr. Petr Žantovský, PH.D., novinář, publicista, vysokoškolský pedagog v oblasti médií) ...

Akademie Literárních novin



akreditace Kurz má akreditaci
certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... 2.900 Kč / Kurz
    ... (Neplátce DPH a/nebo kurz je osvobozený od DPH)


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Média a my


Program (obsah kurzu/studia) ...



Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy posoudilo žádost instituce: Akademie Literárních novin, IČ 02513251, Korunní 104, 101 00 Praha 10, Č.j.: MSMT- 1754/2016-1-7 ze dne 8.1.2016 o udělení akreditace na základě § 25 a § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodlo takto:

Uděluje akreditaci instituci: Akademie Literárních novin, IČ: 02513251 sídlem: Korunní 104, 101 00 Praha 10 k provádění vzdělávacích programů a vydávání osvědčení o jejich absolvování kurzu  Média a my


Odborným garantem kurzu je PhDr. Jan Štolba, projektový manažer Litmedia a.s.



1. den 

10:00 – 13:00 hod.

Dějiny
mediální komunikace (včetně vývoje žánrů) a její historické a
současné pasti, s důrazem na situaci ve střední Evropě a zvláště u nás. Modely
možného dalšího vývoje.

( Karel Hvížďala, novinář, publicista, spisovatel, mediální analytik )


   -
*

13:00 – 14:00 hod. oběd


   -
*

14:00 – 17:00 hod

 Jak se dělají noviny: struktura redakce, know-how redakční práce od rukopisu po finální produkt, harmonogram výroby, plánování materiálů, porady, práce se zdroji informací. Přehled novinových žánrů, jazyk a styl v médiích, psané, mluvené slovo.

(PhDr. Jan Štolba, bývalý šéfredaktor ČTK a hlavní sekretář HN)


   -
*



2. den

10:00 - 13:00 hod.

Vztah redakce-inzerce-marketing. Inzerce jako hlavní nástroj financování médií. Úloha marketingu v médiích. Výzkumy čtenosti a sledovanosti (Mediaprojekt), znalost struktury čtenářů a posluchačů jako důležitý nástroj rozvoje média.

 (PhDr. Naděžda Krohová, marketingová specialistka) 


   -
*

13:00 – 14:00 hod. oběd


   -
*

14:00 – 17:00 hod.

Analýza mediálních obsahů v souvislosti s ekonomickými  nebo politickými zájmy.

Vyznat se v pozadí mediálních sdělení je jedním z nejdůležitějších atributů mediální gramotnosti v naší době.

Tištěná versus digitální média. Nová média - specifika digitální žurnalistiky, její úskalí. Sociální sítě a jejich vliv na šíření a přijímání informací. Osud klasických médií v digitálním věku.  

 (Mgr. Petr Žantovský, PH.D., novinář, publicista, vysokoškolský pedagog v oblasti médií)






Obsah kurzu/školení



Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy posoudilo žádost instituce: Akademie Literárních novin, IČ 02513251, Korunní 104, 101 00 Praha 10, Č.j.: MSMT- 1754/2016-1-7 ze dne 8.1.2016 o udělení akreditace na základě § 25 a § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodlo takto:

Uděluje akreditaci instituci: Akademie Literárních novin, IČ: 02513251 sídlem: Korunní 104, 101 00 Praha 10 k provádění vzdělávacích programů a vydávání osvědčení o jejich absolvování kurzu  Média a my


Odborným garantem kurzu je PhDr. Jan Štolba, projektový manažer Litmedia a.s.



1. den 

10:00 – 13:00 hod.

Dějiny
mediální komunikace (včetně vývoje žánrů) a její historické a
současné pasti, s důrazem na situaci ve střední Evropě a zvláště u nás. Modely
možného dalšího vývoje.

( Karel Hvížďala, novinář, publicista, spisovatel, mediální analytik )


   -
*

13:00 – 14:00 hod. oběd


   -
*

14:00 – 17:00 hod

 Jak se dělají noviny: struktura redakce, know-how redakční práce od rukopisu po finální produkt, harmonogram výroby, plánování materiálů, porady, práce se zdroji informací. Přehled novinových žánrů, jazyk a styl v médiích, psané, mluvené slovo.

(PhDr. Jan Štolba, bývalý šéfredaktor ČTK a hlavní sekretář HN)


   -
*



2. den

10:00 - 13:00 hod.

Vztah redakce-inzerce-marketing. Inzerce jako hlavní nástroj financování médií. Úloha marketingu v médiích. Výzkumy čtenosti a sledovanosti (Mediaprojekt), znalost struktury čtenářů a posluchačů jako důležitý nástroj rozvoje média.

 (PhDr. Naděžda Krohová, marketingová specialistka) 


   -
*

13:00 – 14:00 hod. oběd


   -
*

14:00 – 17:00 hod.

Analýza mediálních obsahů v souvislosti s ekonomickými  nebo politickými zájmy.

Vyznat se v pozadí mediálních sdělení je jedním z nejdůležitějších atributů mediální gramotnosti v naší době.

Tištěná versus digitální média. Nová média - specifika digitální žurnalistiky, její úskalí. Sociální sítě a jejich vliv na šíření a přijímání informací. Osud klasických médií v digitálním věku.  

 (Mgr. Petr Žantovský, PH.D., novinář, publicista, vysokoškolský pedagog v oblasti médií)






Cíl školení / poznámka ke kurzu

Dějiny mediální komunikace - Analýza mediálních obsahů v souvislosti s ekonomickými nebo politickými zájmy - Jak se dělají noviny - Tištěná versus digitální média - Vztah redakce-inzerce-marketing. Odborným garantem kurzu je PhDr. Jan Štolba, projektový manažer Litmedia a.s.




 
Školení Kurzy o m :
Média a my |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 65785 studium media a my

Podtéma školení: Kurzy o m
Kurz je nalezen v sekci: Humanitní kurzy a semináře - psychologie, pedagogika, filozofie, sociologie, historie , Kurzy, semináře a přednášky pro studenty
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

Kite kurzy - kiteboarding snowkiting landkiting buggykiting
kurzy | 2019-10-12 

Krav Maga Global - kurzy sebeobrany
kurzy | 2019-10-04 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde