namitky-jako-projev-zajmu-zakaznika Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

ICT Pro - profesionální služby v oblasti informačních a komunikačních technologií

STABILITA A ZKUŠENOSTI SPOLEČNOSTI NA TRHU VZDĚLÁVÁNÍ ICT
ICT Pro je na trhu od roku 1992, poskytovatelem školení a služeb IT formou IT vzdělávacího střediska je od roku 1995. Během své existence společnost vyškolila stovky vysoce odborných kurzů pro posluchače z mnoha desítek firem.

KOMPLEXNÍ NABÍDKA SLUŽEB – ŠIROKÉ PORTFOLIO SLUŽEB A KURZY IT
Nabízíme počítačové kurzy a školení IT pro uživatele, programátory, grafiky, správce sítí a systémů a další IT profesionály a to od uživatelských kurzů až po vysoce odborná školení top IT experty. Jedná se asi o 500 druhů školení a kurzů Microsoft, IBM, HP, Blue Coat, Cisco, Juniper, Fortinet, VMware, Oracle, Citrix, Check Point, Sun, Novell, SAP, Avaya, 3COM, Nortel a dále pak Linux - Unix, Tru64, Open VMS, Networking, Internetworking, bezpečnost IT, etický hacking, komunikační a VoIP technologie, ITIL, Prince, normy ISO, grafika, DTP a CAD.
Vedle kurzů, školení a konzultační činnosti nabízí ICT Pro také IT podporu, outsourcing a správu sítí různých platforem a operačních systémů, dále pak tvorbu rozsáhlých webových projektů a rovněž služby v oblasti vývoje náročných SW aplikací a v neposlední řadě i v oblasti HW a správy síťových prvků.

KVALITNÍ TÝM ODBORNÍKŮ – CERTIFIKACE A KREDITY
Pro zajištění ICT služeb využíváme kvalitních profesionálů s bohatými zkušenostmi z každodenní praxe se správou rozsáhlých sítí a systémů, s vývojem náročných webových a desktopových aplikací a rovněž osvědčených z mnoha realizovaných ICT školení. Tito naši špičkoví odborníci jsou navíc držiteli řady certifikací a technických titulů klíčových IT firem a svými zkušenostmi, hloubkou svojí erudice i šíří svého odborného záběru tak garantují nejen kvalitu a intenzitu poskytovaných služeb a školení, ale i patřičný nadhled a efektivní řešení ICT problémů v širokých souvislostech.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Námitky jako projev zájmu zákazníka (ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills)


Praktický workshop je určen všem, kteří se chtějí zbavit stresu z obchodního telefonování, získat jistotu v obtížných komunikačních situacích a doslova si telefonování užít. Procvičíte si nezbytné techniky telefonické komunikace, způsoby jednání s různými typy zákazníků, strukturu telefonického hovoru i zvládání emočně vypjatých situací. * Praktický workshop je určen všem, kteří se chtějí zbavit stresu z obchodního telefonování, získat jistotu v obtížných komunikačních situacích a doslova si telefonování užít. Procvičíte si nezbytné techniky telefonické komunikace, způsoby jednání s různými typy zákazníků, strukturu telefonického hovoru i zvládání emočně vypjatých situací. Princip jasné a účinné telefonické komunikace   Princip jasné a účinné telefonické komunikace   První dojem v telefonu   Získání komunikačního partnera   Struktura úspěšného telefonického hovoru   Reakce na nejčastější námitky   Zvládání problematických telefonických situací   Zanechání dobrého dojmu   Praktický nácvik   ...
delete Tento kurz už byl smazán

Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 4.200 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 5.082 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Námitky jako projev zájmu zákazníka


Program (obsah kurzu/studia) ...


    Princip jasné a účinné telefonické komunikace


    První dojem v telefonu


    Získání komunikačního partnera


    Struktura úspěšného telefonického hovoru


    Reakce na nejčastější námitky


    Zvládání problematických telefonických situací


    Zanechání dobrého dojmu


    Praktický nácvik




    Diskuze, shrnutí, závěr


Obsah kurzu/školení

Praktický workshop je určen všem, kteří se chtějí zbavit stresu z obchodního telefonování, získat jistotu v obtížných komunikačních situacích a doslova si telefonování užít. Procvičíte si nezbytné techniky telefonické komunikace, způsoby jednání s různými typy zákazníků, strukturu telefonického hovoru i zvládání emočně vypjatých situací.
  • Princip jasné a účinné telefonické komunikace
  • Princip jasné a účinné telefonické komunikace
  • První dojem v telefonu
  • Získání komunikačního partnera
  • Struktura úspěšného telefonického hovoru
  • Reakce na nejčastější námitky
  • Zvládání problematických telefonických situací
  • Zanechání dobrého dojmu
  • Praktický nácvik


Cíl školení / poznámka ke kurzu

Praktický workshop je určen všem, kteří se chtějí zbavit stresu z obchodního telefonování, získat jistotu v obtížných komunikačních situacích a doslova si telefonování užít. Procvičíte si nezbytné techniky telefonické komunikace, způsoby jednání s různými typy zákazníků, strukturu telefonického hovoru i zvládání emočně vypjatých situací.




 
Školení Osobní rozvoj, psychologie :
Námitky jako projev zájmu zákazníka |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 61724 studium namitky jako projev zajmu zakaznika

Podtéma školení: Osobní rozvoj, psychologie
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

[?]

Kurz sebeobrany
kurz | 2019-05-27 

Kurzy Theia
kurzy | 2019-05-20 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde