personalista-vcetne-profesni-kvalifikacni-zkousky Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Jak zvládat vedení lidí a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích, které lídrovi přísluší? Jak zvolit správný přístup a podle čeho se řídit při vedení druhých? Těmito otázkami se zabývá kurz s názvem „Management s leadership“. Účastníci se naučí jak jednat, pracovat a vést různé typy podřízených v různých situacích. Osvojí si různé styly vedení, naučí se pracovat s problematickými typy podřízených v náročných situacích.   Cíle:

Poznat a osvojit si různé styly vedení lidí, a naučit se účinně využívat svůj preferovaný styl

Naučit se umět být lidský i věcný, současně obchodně zaměřen

Najít řešení náročných situací na vedení lidí z vlastní praxe

Osvojit si operační pravidla managementu 

"> Jak zvládat vedení lidí a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích, které lídrovi přísluší? Jak zvolit správný přístup a podle čeho se řídit při vedení druhých? Těmito otázkami se zabývá kurz s názvem „Management s leadership“. Účastníci se naučí jak jednat, pracovat a vést různé typy podřízených v různých situacích. Osvojí si různé styly vedení, naučí se pracovat s problematickými typy podřízených v náročných situacích.   Cíle:

Poznat a osvojit si různé styly vedení lidí, a naučit se účinně využívat svůj preferovaný styl

Naučit se umět být lidský i věcný, současně obchodně zaměřen

Najít řešení náročných situací na vedení lidí z vlastní praxe

Osvojit si operační pravidla managementu 

">
Online course - Leadership development of managers through coaching
... Únor 2018  ... agentura Motiv P s.r.o.

Online course - Motivation and Leadership
... Únor 2018  ... agentura Motiv P s.r.o.

Online course - Situational leadership
... Únor 2018  ... agentura Motiv P s.r.o.

Otevřený kurz MotivP: Management a leadership
... 11.06.2018  ... agentura Motiv P s.r.o.

Otevřený kurz MotivP: Management a leadership
... 10.09.2018 Brno  ... agentura Motiv P s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

OBCHODNÍ INSTITUT

JAZYKOVÉ KURZY - pololetní,letní intenzivní,skupinové i individuální a firemní výuky. REKVALIFIKAČNÍ KURZY - Účetnictví, Mzdové účetnictví, Daňová evidence, Management se zaměřením na marketing, Mezinárodní obchod, Personalista-tka, Asistent-ka, sekretář-ka, Písařka [psaní hmatovou metodou], Obchodní referent, Základy podnikání. MEZINÁRODNÍ STUDIUM: ENGLISH BUSINESS SCHOOL, HND, B.A. [Hons]

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Personalista - včetně profesní kvalifikační zkoušky (OBCHODNÍ INSTITUT)


Kurz je akreditován MŠMT ČR, autorizace MPSV pro profesní kvalifikace NSK, zakončení: kvalifikační zkoušky [písemné a ústní]za doplatek k základní ceně, výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace...

OBCHODNÍ INSTITUT



akreditace Kurz má akreditaci
certifikat Účastník obdrží certifikát
zkouska Kurz je ukončen zkouškou
Cena:
    ... 14.460 Kč / kurz
    ... (Neplátce DPH a/nebo kurz je osvobozený od DPH)

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Personalista - včetně profesní kvalifikační zkoušky


Určeno pro ...


* Naučíme vás ovládat teoretické i administrativní personální dovednosti tak, abyste mohli zahájit samostatnou činnost personalisty
* Budete zvládat vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností, ale i další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností.


Přednáší ...

Lektor s praxi v oboru


Program (obsah kurzu/studia) ...

Budete umět připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr. Probereme i způsoby hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenými metodami. Naučíte se pracovníky odměňovat i zpracovávat systém podnikového vzdělávání. Připravíte se na spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy, na zaškolení a organizaci rozmisťování pracovníků [restrikce či replacement] v rámci firmy. Seznámíte se i s právními předpisy vztahujícími se k personální problematice. Budete proškoleni v BOZP.

Osnovy rekvalifikačního kurzu :
* Proškolení BOZP
* Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě
* Využívání prostředků výpočetní techniky
* Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti
* Vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě
* Organizování vzdělávání zaměstnanců
* Zajišťování náborových činností
* Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců
* Organizování kolektivního vyjednávání


Základní osnovy kurzu/školení


1.            Proškolení BOZP

 

2.            Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě

2.1.        Orientace v základních ustanoveních zákoníku práce a občanského zákoníku v oblasti personalistiky

2.2.        Orientace v základních ustanoveních obchodního zákoníku ve vztahu k personální práci

2.3.        Orientace v předpisech upravujících mzdy a platy

2.4.        Druhy pracovněprávních vztahů a vztah k odvodům zdravotního a sociálního pojištění

2.5.        Obsah personálního managementu & uplatnění ve firmě, úkoly a poslání

2.6.        Pravomoci a odpovědnosti statutárních orgánů a vedoucích zaměstnanců firmy (představenstvo, dozorčí rada apod. & dle typu firmy) v pracovněprávní oblasti

 

3.            Využívání prostředků výpočetní techniky

3.1.        Orientace v prostředí operačního systému

3.2.        Koncipace dokumentů v textovém editoru

3.3.        Navrhování tabulek a vytváření grafů v tabulkovém procesoru

3.4.        Vytváření počítačové prezentace

3.5.        Vyhledávání informací na internetu

3.6.        Komunikace pomocí elektronické pošty

 

4.            Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti

4.1.        Pravidla tvorby písemných dokumentů podle platné normy

4.2.        Způsob zajišťování administrativy pomocí výpočetní techniky

4.3.        Systémy ukládání dokumentů, včetně základních pravidel skartace

4.4.        Způsoby vedení osobních spisů a popisů pracovních míst

4.5.        Pravidla tvorby a uplatňování vnitřních firemních dokumentů a předpisů

 

5.            Vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě

5.1.        Základní legislativa v oblasti BOZP a PO

5.2.        Základní pravidla pro školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO

5.3.        Povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek zaměstnanců

 

6.            Organizování vzdělávání zaměstnanců

6.1.        Základní přístupy k provádění a zajišťování normativního vzdělávání zaměstnanců, včetně zajišťování školení

6.2.        Profese vyžadující pravidelné přezkušování nebo školení

6.3.        Možnosti a formy dalšího vzdělávání zaměstnanců ve firmě

 

7.            Zajišťování náborových činností

7.1.        Orientace ve školské soustavě, vzdělávacích úrovních, oborech vzdělání

7.2.        Možné způsoby plánování lidských zdrojů, náboru a výběru zaměstnanců ve firmě

7.3.        Národní systém kvalifikací

 

8.            Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců

8.1.        Orientace v hodnoticích a motivačních systémech zaměstnanců

8.2.        Možnosti kariérového růstu zaměstnanců ve firmě

8.3.        Základní principy mzdového systému v organizaci

 

9.            Organizování kolektivního vyjednávání

9.1.        Základní povinnosti organizace v případě, že ve firmě existuje odborová organizace

9.2.        Základní povinnosti firmy vůči zaměstnancům v případě, že firma je bez odborové organizace

9.3.        Základní pravidla pro tvorbu kolektivní smlouvy


Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...


* Kurz lze absolvovat jako rekvalifikační [vstupní požadavek dokončené min. středoškolské vzdělání [nutno doložit] a základní znalost PC], zakončení kvalifikačními zkouškami, výstupní doklady osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu a platné kvalifikační osvědčení o složení závěrečných zkoušek, dokládající získání kvalifikace] nebo jako vzdělávací kurz/školení [v tomto případě je možnost přizpůsobení obsahu kurzu dle potřeb posluchače, bez povinnosti složení kvalifikačních zkoušek]
* Cena kurzu : 11.960,-Kč/osoba [cena je bez kvalifikačních zkoušek]
* Cena kvalifikační zkoušky pro absolventa kurzu : 2.500,-Kč/osoba





 
Školení personalistika :
Personalista - včetně profesní kvalifikační zkoušky |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 53269 studium personalista vcetne profesni kvalifikacni zkousky

Podtéma školení: personalistika
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení ,
 

Termíny kurzu


Březen 2018 - Praha 5

14.460 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat


* Možnost domluvy termínů dle potřeby pro Úřady práce, firemní kurzy či individuální kurzy


Duben 2018 - Praha 5

14.460 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat


* Možnost domluvy termínů dle potřeby pro Úřady práce, firemní kurzy či individuální kurzy


Květen 2018 - Praha 5

14.460 kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat


* Možnost domluvy termínů dle potřeby pro Úřady práce, firemní kurzy či individuální kurzy

 
2002 - Connection refused