aktivni-telemarketing Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

ICT Pro - profesionální služby v oblasti informačních a komunikačních technologií

STABILITA A ZKUŠENOSTI SPOLEČNOSTI NA TRHU VZDĚLÁVÁNÍ ICT
ICT Pro je na trhu od roku 1992, poskytovatelem školení a služeb IT formou IT vzdělávacího střediska je od roku 1995. Během své existence společnost vyškolila stovky vysoce odborných kurzů pro posluchače z mnoha desítek firem.

KOMPLEXNÍ NABÍDKA SLUŽEB – ŠIROKÉ PORTFOLIO SLUŽEB A KURZY IT
Nabízíme počítačové kurzy a školení IT pro uživatele, programátory, grafiky, správce sítí a systémů a další IT profesionály a to od uživatelských kurzů až po vysoce odborná školení top IT experty. Jedná se asi o 500 druhů školení a kurzů Microsoft, IBM, HP, Blue Coat, Cisco, Juniper, Fortinet, VMware, Oracle, Citrix, Check Point, Sun, Novell, SAP, Avaya, 3COM, Nortel a dále pak Linux - Unix, Tru64, Open VMS, Networking, Internetworking, bezpečnost IT, etický hacking, komunikační a VoIP technologie, ITIL, Prince, normy ISO, grafika, DTP a CAD.
Vedle kurzů, školení a konzultační činnosti nabízí ICT Pro také IT podporu, outsourcing a správu sítí různých platforem a operačních systémů, dále pak tvorbu rozsáhlých webových projektů a rovněž služby v oblasti vývoje náročných SW aplikací a v neposlední řadě i v oblasti HW a správy síťových prvků.

KVALITNÍ TÝM ODBORNÍKŮ – CERTIFIKACE A KREDITY
Pro zajištění ICT služeb využíváme kvalitních profesionálů s bohatými zkušenostmi z každodenní praxe se správou rozsáhlých sítí a systémů, s vývojem náročných webových a desktopových aplikací a rovněž osvědčených z mnoha realizovaných ICT školení. Tito naši špičkoví odborníci jsou navíc držiteli řady certifikací a technických titulů klíčových IT firem a svými zkušenostmi, hloubkou svojí erudice i šíří svého odborného záběru tak garantují nejen kvalitu a intenzitu poskytovaných služeb a školení, ale i patřičný nadhled a efektivní řešení ICT problémů v širokých souvislostech.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Aktivní telemarketing (ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills)


Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd. * Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd. Obchodní komunikace   Obchodní komunikace   Role při jednání   Argumentace   Manipulace   Vyjednávání v obtížných siutacích   Specifika telefonické komunikace   Aktivní telemarketing   Hlavní část   Závěr   Praktický nácvik   ...

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 6.900 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 8.349 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Aktivní telemarketing


Program (obsah kurzu/studia) ...


    Obchodní komunikace
  • Obchodní cíl komunikace
  • Komunikační bariery v obchodním jednání
  • Získání a udržení důvěry
  • Zásady efektivní sdělování
  • Aktivní naslouchání
  • Komunikační zlozvyky


    Role při jednání
  • Charakteristika rolí
  • Základní kompetence
  • Typologie zákazníků
  • Testy


    Argumentace
  • Strategie úspěšné argumentace
  • Argumentace užitkem
  • Nejčastější chyby při přesvědčování
  • Modelová situace


    Manipulace
  • Zakázaná rétorika
  • Protimanipulační techniky


    Vyjednávání v obtížných siutacích
  • Konflikt a jeho význam
  • Preventivní opatření
  • Metody zvládání konfliktů
  • Využití asertivních technik
  • Jednání pod tlakem, proti moci
  • Nezájem a předstíraný zájem
  • Podvodné jednání
  • Problémoví zákazníci a práce s nimi
  • Praktický nácvik


    Specifika telefonické komunikace
  • Osobní vs. telefonická komunikace
  • Komunikační nástroje
  • Druhy telefonátů
  • Struktura a průběh telefonického hovoru
  • Reaktivní vs. aktivní telemarketing
  • Obtížné situace při telefonování


    Aktivní telemarketing
  • Charakteristika a výhody
  • Přirozené vedení hovoru
  • Kriteria úspěšnosti
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních možností
  • Příprava
  • Úvod


    Hlavní část
  • Analýza stávající situace
  • Odkrytí potřeb
  • Zachycení důležitých informací
  • Prezentace řešení
  • Argumentace, zpracování námitek
  • Uzavření dohody


    Závěr
  • Rekapitulace
  • Pozitivní dojem


    Praktický nácvik
  • Videotrénink - simulace reálného telefonického hovoru
  • Zpětná vazba




    Diskuze, závěr, shrnutí


Obsah kurzu/školení

Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd.
  • Obchodní komunikace
  • Obchodní komunikace
  • Role při jednání
  • Argumentace
  • Manipulace
  • Vyjednávání v obtížných siutacích
  • Specifika telefonické komunikace
  • Aktivní telemarketing
  • Hlavní část
  • Závěr
  • Praktický nácvik


Cíl školení / poznámka ke kurzu

Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd.




 
Školení Osobní rozvoj, psychologie :
Aktivní telemarketing |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 51855 studium aktivni telemarketing

Podtéma školení: Osobní rozvoj, psychologie
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
 

Termíny kurzu


29.06.2020 - Brno

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -


29.06.2020 - Praha

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -


27.07.2020 - Brno

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -


27.07.2020 - Praha

6.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 6900 - -

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

Kurzy - ENII-Nails
kurzy | 2020-04-28 

Kurzy | IQ pohyb
kurzy | 2020-04-27 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde