komunikace-mezi-nadrizenym-a-podrizenym Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

EDUX

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost s filozofií ”rodinné firmy”, která se vzděláváním zabývá od roku 2006. Jejím cílem je najít optimální řešení potřeb každého zákazníka. Se svými klienty rádi úzce spolupracujeme v dlouhodobém horizontu - chceme jim ukazovat nové cesty, inspirovat je a předávat jim své vlastní zkušenosti.

Realizujeme kurzy, semináře, tréninky, školení, konzultace, workshopy či koučování pro studenty, jednotlivé firemní účastníky, živnostníky či malé a střední firmy.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným (EDUX)


Obklopte se nejlepšími lidmi, které najdete, delegujte zodpovědnosti a nepřekážejte , Ronald Reagan Trénink Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným  je určen všem, kteří vedou tým a chtějí zlepšit své dovednosti a kompetence, chtějí úspěšně motivovat, rozvíjet tým a dosáhnout cílů, které mají v...

EDUX



Cena:
    ... bez DPH: 4.000 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 4.840 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným


Přednáší ...

Ing. Z. Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, Master NLP a moderátorka Zdenčin pokec- podcast úspěšných


Obsah kurzu/školení






Obklopte se nejlepšími lidmi, které najdete, delegujte zodpovědnosti a nepřekážejte ,
Ronald Reagan








Trénink Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným  je určen všem, kteří vedou tým a chtějí zlepšit své dovednosti a kompetence, chtějí úspěšně motivovat, rozvíjet tým a dosáhnout cílů, které mají vytyčené. Trénink lze realizovat i pro 4 účastníky. Doporučujeme projektovým manažerům, vedoucím pracovníkům, vedoucím obchodních skupin atd. Profil absolventa workshopu Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným :
  • Uvědomuje si své silné a slabé stránky sebe, jako vedoucího
  • Zná způsoby jak posilovat svoji autoritu
  •  Dokáže diagnostikovat svůj tým a využívat silné stránky členů týmu
  • Umí eliminovat rezervy svých lidí
  • Dokáže pracovat s postoji svých lidí
  • Využívá vhodné způsoby motivace
  • Efektivně poskytuje zpětnou vazbu
  • Ovládá základy efektivní komunikace – kdo, kdy, kde, co, jak a proč.



Obsah kurzu/školení : Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným
  • Základy komunikace – skupinová práce
  • Jak efektivně komunikovat – filtry a bariéry komunikace
  • Verbální komunikace (umění vysvětlit, zadávat úkoly)
  • Vizuální komunikace/poznámky vede k rychlejšímu pochopení
  • Neverbální komunikace (řeč těla) s propojením na nácvik modelových situací
  • Aktivní naslouchání – technika TAN
  • Správné pokládání otázek – nácvik
Self management – motivace vedoucího
  • Slabé a silné stránky komunikace
  • Plán osobního rozvoje
  • Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace – praktický nácvik
  • Podpora a rozvoj kreativity – kreativní řešení konfliktů, situací, podpora výkonnosti, rozvoj potenciálu např. brainstorming, mapa mysli
  • Kaizen, jak metodu využít k vlastnímu rozvoji
  • Práce s emoční inteligencí
Interpersonální komunikace
  • Specifika interpersonální komunikace (nadřízený, podřízený)
  • Typologie osobností podřízených a jejich motivace
  • Řízení lidí (podřízených) a motivace – skupinová práce, diskuse
  • Pochvala, hodnocení
  • Role hlasu, intonace – rétorická cvičení (důraz na kladené požadavky atd.)
  • Kritika sdělovaná – jak kritizovat (oprávněná a neoprávněná), pravidla
  • Řešení konfliktů v komunikaci – vybrané techniky NLP/pozice vnímání
  • Prosazení názoru – vhodná argumentace

Přínosy pro účastníky kurzu Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným : Praktické řešení reálných situací z firemní praxe formou následných cvičení. Vytvoření plánu osobního rozvoje pro změnu komunikace. Přispěje ke kvalitnější komunikaci v týmu a snižování konfliktních a stresových situací.
*
* Doporučujeme: Asertivní komunikace pro ženy nebo Typologie zákazníka pro obchodníka .




Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Specifikace kurzu Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu .  





 
Školení Komunikace, rétorika, asertivita :
Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 40991 studium komunikace mezi nadrizenym a podrizenym

Podtéma školení: Komunikace, rétorika, asertivita
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

[?]

Kurzy
kurzy | 2019-04-20 

Kurzy - Curatio
kurzy | 2019-03-08 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde