psychologie-prodeje-a-prodejni-komunikace Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba
... 27.06.2019 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

Personalistika v praxi # pro personalisty a manažery  ... Práce v personalistice [ HR ]
... Červenec 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Pracovně lékařské služby v praxi # pro personalisty, manažery firem  ... PLS v praxi
... Červenec 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Personalistika v praxi # pro personalisty a manažery  ... Práce v personalistice [ HR ]
... Srpen 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Pracovně lékařské služby v praxi # pro personalisty, manažery firem  ... PLS v praxi
... Srpen 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu
... 27.08.2019 Praha  ... Top Vision

Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba
... 05.09.2019 Praha  ... JUBELA, s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

EDUX

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost s filozofií ”rodinné firmy”, která se vzděláváním zabývá od roku 2006. Jejím cílem je najít optimální řešení potřeb každého zákazníka. Se svými klienty rádi úzce spolupracujeme v dlouhodobém horizontu - chceme jim ukazovat nové cesty, inspirovat je a předávat jim své vlastní zkušenosti.

Realizujeme kurzy, semináře, tréninky, školení, konzultace, workshopy či koučování pro studenty, jednotlivé firemní účastníky, živnostníky či malé a střední firmy.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Psychologie prodeje a prodejní komunikace (EDUX)


...

EDUX



Cena:
    ... bez DPH: 3.500 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 4.235 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Psychologie prodeje a prodejní komunikace


Přednáší ...

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj, Master NLP


Program (obsah kurzu/studia) ...








Cílem kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl.
Realizujeme i ve formě individuální výuky či koučinku. Psychologie prodeje – prodejní komunikace Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První  část se věnuje motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti, seznámí se taky se základy vizuálních poznámek čim si netradičním způsobem získá zákazníka a naučí se jednat s ohledem ohledem na typ zákazníka. Druhá část je věnovaná motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka). Cílová skupina jsou:
* mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
* obchodníci, konzultanti, poradci,
* příležitostně prodávající obchodní asistenti,
* všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty. V čem spočívá odlišnost tohoto tréninků oproti jiným? 
Obchodníci se seznámí s moderním a zábavným způsobem, jak si zapisovat jednání, jak představit svoji firmu či sebe a překvapit zákazníka. Jde o skečnouting/sketchnoting - vizuální zpracovávání poznámek. Sketčnouting můžete využít v podnikání, odlišit se jím a získat srdce zákazníka. Buďte netradiční.

Obsah kurzu/školení : Psychologie prodeje a prodejní komunikace :   1. část

  • ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
  • zaměření na psychologicky účinnou komunikaci  druhou šanci udělat první dojem nedostanete ,
  • stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
  • překonání strachu a obavy z odmítnutí,
  • rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu
    * (vizuální poznámky/čmárání/sketchnotingu),
  • využití Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci,
  • budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah,
  • vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.
2. část
  • získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,
  • rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
  • budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
  • zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
  • zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
  • používání neverbální komunikaci/řeč těla,
  • poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
  • zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
  • příprava a reakce na argumenty klienta.
    Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace :  
  • schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka,
  • využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně argumentovat s ohledem na osobnostní typ zákazníka, vytvoří si důvěru a vybudujete si vztah se zákazníkem tak, aby se vracel a doporučoval ho,
  • prezentace sebe, své firmy skrze vizuálních poznámek
  • práce s vlastní motivací a s cíli, které si pro prodej stanoví,
  • změna jeho postoje, což povede k navýšení prodeje.
TIP: Máte firemní prodejnu či e-shopem s výdejním místem? Lákavé tipy pro efektivnější podnikání najdete právě v kurzu Prodejní dovednosti v maloobchodě . Základním pravidlem pro prodejní komunikaci je směs zaměření na účinek a osobní autenticita. .




Obsah kurzu/školení








Cílem kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl.
Realizujeme i ve formě individuální výuky či koučinku. Psychologie prodeje – prodejní komunikace Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První  část se věnuje motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti, seznámí se taky se základy vizuálních poznámek čim si netradičním způsobem získá zákazníka a naučí se jednat s ohledem ohledem na typ zákazníka. Druhá část je věnovaná motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka). Cílová skupina jsou:
* mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
* obchodníci, konzultanti, poradci,
* příležitostně prodávající obchodní asistenti,
* všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty. V čem spočívá odlišnost tohoto tréninků oproti jiným? 
Obchodníci se seznámí s moderním a zábavným způsobem, jak si zapisovat jednání, jak představit svoji firmu či sebe a překvapit zákazníka. Jde o skečnouting/sketchnoting - vizuální zpracovávání poznámek. Sketčnouting můžete využít v podnikání, odlišit se jím a získat srdce zákazníka. Buďte netradiční.

Obsah kurzu/školení : Psychologie prodeje a prodejní komunikace :   1. část
  • ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
  • zaměření na psychologicky účinnou komunikaci  druhou šanci udělat první dojem nedostanete ,
  • stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
  • překonání strachu a obavy z odmítnutí,
  • rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu
    * (vizuální poznámky/čmárání/sketchnotingu),
  • využití Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci,
  • budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah,
  • vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.
2. část
  • získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,
  • rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
  • budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
  • zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
  • zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
  • používání neverbální komunikaci/řeč těla,
  • poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
  • zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
  • příprava a reakce na argumenty klienta.
    Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace :  
  • schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka,
  • využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně argumentovat s ohledem na osobnostní typ zákazníka, vytvoří si důvěru a vybudujete si vztah se zákazníkem tak, aby se vracel a doporučoval ho,
  • prezentace sebe, své firmy skrze vizuálních poznámek
  • práce s vlastní motivací a s cíli, které si pro prodej stanoví,
  • změna jeho postoje, což povede k navýšení prodeje.
TIP: Máte firemní prodejnu či e-shopem s výdejním místem? Lákavé tipy pro efektivnější podnikání najdete právě v kurzu Prodejní dovednosti v maloobchodě . Základním pravidlem pro prodejní komunikaci je směs zaměření na účinek a osobní autenticita. .




Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Specifikace kurzu Po ukončení kurzu obdrží účastníci Osvědčení o jeho absolvování.  





 
Školení Komunikace, rétorika, asertivita :
Psychologie prodeje a prodejní komunikace |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 38121 studium psychologie prodeje a prodejni komunikace

Podtéma školení: Komunikace, rétorika, asertivita
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

[?]

Kurz sebeobrany
kurz | 2019-05-27 

Kurzy Theia
kurzy | 2019-05-20 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde