profesionalni-telefonicka-komunikace Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

EDUX

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost s filozofií ”rodinné firmy”, která se vzděláváním zabývá od roku 2006. Jejím cílem je najít optimální řešení potřeb každého zákazníka. Se svými klienty rádi úzce spolupracujeme v dlouhodobém horizontu - chceme jim ukazovat nové cesty, inspirovat je a předávat jim své vlastní zkušenosti.

Realizujeme kurzy, semináře, tréninky, školení, konzultace, workshopy či koučování pro studenty, jednotlivé firemní účastníky, živnostníky či malé a střední firmy.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Profesionální telefonická komunikace (EDUX)


Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak co nejrychleji vyřídit dotaz klienta? Jak telefonicky reagovat na reklamaci? Jak využívat obchodní asertivitu? Používat či nepoužívat call skript? Jak zvládnout rozčileného klienta? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak  být úspěšnější! Kurz Profesionální telefonická komun...

EDUX



Cena:
    ... bez DPH: 3.500 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 4.235 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Profesionální telefonická komunikace


Přednáší ...

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP


Obsah kurzu/školení








Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak co nejrychleji vyřídit dotaz klienta? Jak telefonicky reagovat na reklamaci? Jak využívat obchodní asertivitu? Používat či nepoužívat call skript? Jak zvládnout rozčileného klienta? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak  být úspěšnější! Kurz Profesionální telefonická komunikace doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům na informačních linkách, asistentkám obchodníků, které prodávají zboží, či poskytují zákazníkům informace o zboží, produktech a službách v rámci zákaznického servisu. Využijte pro vaše pracovníky i přípravu firemního tréninku . Jak probíhá trénink telefonické komunikace? Součásti tréninku je i rozbor nahraných tel. hovorů či po kurzu možnost koučování obchodníků či operátorův oblasti telefonické komunikace. Účastníci mají možnost si dát vzájemně (ve skupině) na základě poznatků z tréninku zpětnou vazbu, hodnotit telefonický hovor z pohledu zákazníka i z pozice vlastního trenéra. Pro pokročilé operátory/obchodníky doporučujeme kurz:
Akviziční prodej po telefonu
Typologie zákazníka pro obchodníka. Profil absolventa tréninku:
* Uvědomuje si svoje silné a slabé stránky telefonické komunikace
* Vědomě využívá své silné stránky využívat a slabé eliminuje
* Umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky
* Umí odhadnout zákazníka a vhodně prezentovat řešení jeho požadavku
* Dokáže s vlastními chybami následně pracovat
* Chápe důležitost vlastního přístupu


Obsah kurzu/školení : Profesionální telefonická komunikace : Telefon jako nástroj prodeje produktů/zboží/služeb
1.1. Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikaci
1.2. Asertivita – význam a využití při emočně vypjatých situacích
1.3. Motivace a stanovení cílů v telefonické komunikaci
1.4.Rétorika v telefonu – způsob mluvení a dýchání, pozitivní formulace vět, význam hlasu, první dojem
1.5. Kdo je na druhé straně – typologie zákazníka
1.6. Kladení otázek v telefonické komunikaci a jejich typologie
1.7. Zvládání námitek v telefonické komunikaci Druhy a struktura telefonátu
2.1. Informační telefonát a jeho struktura (pasivní telemarketing)
2.2. Nabídkový telefonát – akvizice (aktivní telemarketing)
2.3. Metoda AIDAS – upoutání pozornosti, vzbuzení zájmu, touhy, uzavření obchodu a ověření spokojenosti
2.4. Stížnosti a reklamace, metoda UZI (uklidnění zákazníka, zapojení zákazníka a informování zákazníka)
2.5. Osobní rozvoj obchodníka či operátora (práce se stresem, kompetence obchodníka/operátora, motivace a práce s neúspěchem)
Přínosy pro účastníka kurzu Profesionální telefonická komunikace : Rozpoznáte s jakým typem člověka jednáte na telefonu a podle toho se naučíte, jak uzpůsobit prodejní telefonickou komunikaci. Natrénujete si vhodnou argumentaci s ohledem na typ zákazníka. Naučíte se v úvodních větách budovat důvěru a budovat vztah se zákazníkem. Dokážete pracovat s vlastní motivací a s cíli.
Získáte tipy a rady, jak řešit obtížné komunikační situace v telefonické komunikaci a jak se svým projevem odlišit. Jako bonus získáte vlastní plán osobního rozvoje v oblasti telefonické komunikace.
Metody a techniky: Nahrávání hovorů a jejich rozbor, modelové situace, diskuse, skupinová práce, práce jednotlivců s koučovacím přístupem.




Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Specifikace kurzu Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu .  





 
Školení Komunikace, rétorika, asertivita :
Profesionální telefonická komunikace |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 29349 studium profesionalni telefonicka komunikace

Podtéma školení: Komunikace, rétorika, asertivita
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

[?]

Kurzy
kurzy | 2019-04-20 

Kurzy - Curatio
kurzy | 2019-03-08 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde