umeni-jednat-se-zakaznikem Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba
... 27.06.2019 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

Personalistika v praxi # pro personalisty a manažery  ... Práce v personalistice [ HR ]
... Červenec 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Pracovně lékařské služby v praxi # pro personalisty, manažery firem  ... PLS v praxi
... Červenec 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Personalistika v praxi # pro personalisty a manažery  ... Práce v personalistice [ HR ]
... Srpen 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Pracovně lékařské služby v praxi # pro personalisty, manažery firem  ... PLS v praxi
... Srpen 2019 Praha 1  ... ERSTES, spol. s r.o.

Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu
... 27.08.2019 Praha  ... Top Vision

Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba
... 05.09.2019 Praha  ... JUBELA, s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

EDUX

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost s filozofií ”rodinné firmy”, která se vzděláváním zabývá od roku 2006. Jejím cílem je najít optimální řešení potřeb každého zákazníka. Se svými klienty rádi úzce spolupracujeme v dlouhodobém horizontu - chceme jim ukazovat nové cesty, inspirovat je a předávat jim své vlastní zkušenosti.

Realizujeme kurzy, semináře, tréninky, školení, konzultace, workshopy či koučování pro studenty, jednotlivé firemní účastníky, živnostníky či malé a střední firmy.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Umění jednat se zákazníkem (EDUX)


...

EDUX



- cena kurzu není uvedena -


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Umění jednat se zákazníkem


Přednáší ...

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP


Program (obsah kurzu/studia) ...









Kurz Umění jednat se zákazníkem je určen všem, kteří začínají s obchodní činností a přicházejí do kontaktu s klientem. Realizujeme ho i jako mini-firemní trénink pro 3-4 účastníky.


Obsah kurzu/školení : Umění jednat se zákazníkem : A. Rozvoj osobních schopností prodejce – prodejce jako osobnost

  • Víra ve svůj úspěch – typologie a psychologie prodejce
  • Práce s neúspěchem aneb hlavní překážky úspěchu v prodeji
  • Jak na trému – antistresový program pro obchodníka
B. Druhy komunikace se zákazníkem
  • Vhodné formy prvního kontaktu – role prvního dojmu
  • Telefonický kontakt – struktura hovoru (aktivní a pasivní hovor)
  • Osobní jednání a příprava na něj (kancelář klienta, vaše kancelář, neutrální místo – výhody a nevýhody)
  • Networking – zkušenosti, výhody a nevýhody aneb jiná cesta získávání klientů
C. Jednání se zákazníkem
  • Typologie klienta a jeho motivace ke koupi
  • Fáze prodejního rozhovoru – navázat kontakt, rozpoznat problém a prezentovat řešení
  • Budování image a jak pracovat s prvním dojmem
  • Verbální a neverbální komunikace – na co se zaměřit v průběhu jednání
  • Poprodejní péče o klienta

Přínos kurzu Umění jednat se zákazníkem : Cílem kurzu je naučit se jednat s určitým typem zákazníka, uvědomit si, které nástroje prodeje jsou vhodné využívat při tom mém produktu či službě, naučit se  získat inspiraci, rady a tipy, které může využívat při prodeji.
Metody a formy: součásti tréninku jsou cvičení, rozbor akvizičního e-mailu čo obchodní nabídky, nácvik formulování a kladení otázek, obchodní komunikace s důrazem na pozitivní formulace. Kde hledat další inspiraci?
Na blogu osobního rozvoje najdete články Chci změnu nebo vzdělávací podcasty – Zdenčin pokec – podcast úspěšných. .


Nejoblíbenější forma pro naše klienty je individuální výuka. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.







Obsah kurzu/školení









Kurz Umění jednat se zákazníkem je určen všem, kteří začínají s obchodní činností a přicházejí do kontaktu s klientem. Realizujeme ho i jako mini-firemní trénink pro 3-4 účastníky.


Obsah kurzu/školení : Umění jednat se zákazníkem : A. Rozvoj osobních schopností prodejce – prodejce jako osobnost
  • Víra ve svůj úspěch – typologie a psychologie prodejce
  • Práce s neúspěchem aneb hlavní překážky úspěchu v prodeji
  • Jak na trému – antistresový program pro obchodníka
B. Druhy komunikace se zákazníkem
  • Vhodné formy prvního kontaktu – role prvního dojmu
  • Telefonický kontakt – struktura hovoru (aktivní a pasivní hovor)
  • Osobní jednání a příprava na něj (kancelář klienta, vaše kancelář, neutrální místo – výhody a nevýhody)
  • Networking – zkušenosti, výhody a nevýhody aneb jiná cesta získávání klientů
C. Jednání se zákazníkem
  • Typologie klienta a jeho motivace ke koupi
  • Fáze prodejního rozhovoru – navázat kontakt, rozpoznat problém a prezentovat řešení
  • Budování image a jak pracovat s prvním dojmem
  • Verbální a neverbální komunikace – na co se zaměřit v průběhu jednání
  • Poprodejní péče o klienta

Přínos kurzu Umění jednat se zákazníkem : Cílem kurzu je naučit se jednat s určitým typem zákazníka, uvědomit si, které nástroje prodeje jsou vhodné využívat při tom mém produktu či službě, naučit se  získat inspiraci, rady a tipy, které může využívat při prodeji.
Metody a formy: součásti tréninku jsou cvičení, rozbor akvizičního e-mailu čo obchodní nabídky, nácvik formulování a kladení otázek, obchodní komunikace s důrazem na pozitivní formulace. Kde hledat další inspiraci?
Na blogu osobního rozvoje najdete články Chci změnu nebo vzdělávací podcasty – Zdenčin pokec – podcast úspěšných. .


Nejoblíbenější forma pro naše klienty je individuální výuka. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.







Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Specifikace kurzu Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu .  





 
Školení Obchodní, prodejní dovednosti (Marketing) :
Umění jednat se zákazníkem |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 29309 studium umeni jednat se zakaznikem

Podtéma školení: Obchodní, prodejní dovednosti (Marketing)
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

[?]

Kurz sebeobrany
kurz | 2019-05-27 

Kurzy Theia
kurzy | 2019-05-20 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde