akvizicni-prodej-po-telefonu Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

EDUX

EDUX s.r.o. je vzdělávací společnost s filozofií ”rodinné firmy”, která se vzděláváním zabývá od roku 2006. Jejím cílem je najít optimální řešení potřeb každého zákazníka. Se svými klienty rádi úzce spolupracujeme v dlouhodobém horizontu - chceme jim ukazovat nové cesty, inspirovat je a předávat jim své vlastní zkušenosti.

Realizujeme kurzy, semináře, tréninky, školení, konzultace, workshopy či koučování pro studenty, jednotlivé firemní účastníky, živnostníky či malé a střední firmy.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Akviziční prodej po telefonu (EDUX)


...

EDUX



Cena:
    ... bez DPH: 3.500 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 4.235 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Akviziční prodej po telefonu


Přednáší ...

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP


Program (obsah kurzu/studia) ...









Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování? Přijďte do kurzu   Akviziční prodej po telefonu je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Využijte i individuální výuku je adresnější, efektivnější a obchodní výsledky se rychleji dostaví. Realizujeme i firemní trénink po celé ČR.  DOPORUČUJEME: pro začátečníky, mírně pokročilé operátory a obchodníky doporučujeme kurz Profesionální telefonická komunikace .
Základní informace ke kurzu Akviziční prodej po telefonu :
* Akvizice v telemarketingu – jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné
* Obchodní telefonování je klíčovou dovedností, kterou je potřeba neustále přizpůsobovat očekávání zákazníka
* Budování vztahu od prvopočátku je nezbytností
* Budoucnost je ve vztahovém prodeji
* Styl telefonování se změnil – změňte staré návyky a vytrvejte
* Stop zbytečným hovorům
* Motivace, vnitřní bariéry v telefonické komunikaci
Obsah tréninku Akviziční prodej po telefonu : Cíle a struktura hovoru
* Kdy voláme a čeho chceme dosáhnout?
* Očekávání versus zkušenosti zákazníka
* Jak by měl vypadat prodejní telefonický hovor? Pilíře telefonické komunikace
* Základní pravidla efektivní komunikace
* Asertivita jako součást telefonické komunikace
* Bariéry v telefonické komunikaci – strach a jeho druhy, motivace, odlišnost
* Rozdíly mezi osobní a telefonickou komunikaci
* Vhodná volba slov při prodejném hovoru – stručnost, podnětnost, barvitost, příklady, dialog
* Znalost osobnostní typologie zákazníka Struktura prodejního/akvizičního hovoru:
* Pohled na realitu – cíl hovoru (maximum a minimum)
* Kdo se ptá, ten vede – vhodné kladení otázek a jejich typologie
* Kdo nenamítá, nevnímá – práce s námitkami a jak je úspěšně zpracovávat
* Zákazník jako partner – myslete na budoucnost vztahu, sbírejte informace z minulosti a využijte je v přítomnosti Typologie zákazníka
* Kdo je na druhé straně?
* Jak s ním úspěšně jednat?
* Různé motivační prostředky podle typů zákazníků
* Analýza tel. hovorů – reálné situace (možnosti rozvoje, příležitosti pro obchod) Od vize k provizi
* Plánování jako základ
* Cílová představa tvoří skutečnost
* Paretovo pravidlo v obchodě Profil absolventa:
* Je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace
* Je schopen silné stránky využívat a slabé eliminovat
* Zná rozdíly mezi osobním a telefonickým prodejem
* Umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky
* Je schopen navázat vztah se zákazníkem
* Umí odhadnout zákazníka a vhodně prezentovat nabídku
* Dokáže s vlastními chybami následně pracovat
* Chápe důležitost vlastního přístupu
Metody a techniky Akviziční telefonický rozhovor : Nahrávání telefonických hovorů, modelové a reálné obchodní situace, diskuse, skupinová práce, práce jednotlivců s koučovacím přístupem. Pro upevnění dovedností, znalostí a maximální využití poznatků z tréninku je potřeba navazovat individuálním koučování a rozvíjet motivaci účastníka. Pracujete v e-shopu a poskytujete poradenství či odborné informace? Řešíte stížnosti, jděte do kurzu   Efektivní telekomunikace v eshopech . .




Obsah kurzu/školení









Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování? Přijďte do kurzu   Akviziční prodej po telefonu je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá. Využijte i individuální výuku je adresnější, efektivnější a obchodní výsledky se rychleji dostaví. Realizujeme i firemní trénink po celé ČR.  DOPORUČUJEME: pro začátečníky, mírně pokročilé operátory a obchodníky doporučujeme kurz Profesionální telefonická komunikace .
Základní informace ke kurzu Akviziční prodej po telefonu :
* Akvizice v telemarketingu – jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné
* Obchodní telefonování je klíčovou dovedností, kterou je potřeba neustále přizpůsobovat očekávání zákazníka
* Budování vztahu od prvopočátku je nezbytností
* Budoucnost je ve vztahovém prodeji
* Styl telefonování se změnil – změňte staré návyky a vytrvejte
* Stop zbytečným hovorům
* Motivace, vnitřní bariéry v telefonické komunikaci
Obsah tréninku Akviziční prodej po telefonu : Cíle a struktura hovoru
* Kdy voláme a čeho chceme dosáhnout?
* Očekávání versus zkušenosti zákazníka
* Jak by měl vypadat prodejní telefonický hovor? Pilíře telefonické komunikace
* Základní pravidla efektivní komunikace
* Asertivita jako součást telefonické komunikace
* Bariéry v telefonické komunikaci – strach a jeho druhy, motivace, odlišnost
* Rozdíly mezi osobní a telefonickou komunikaci
* Vhodná volba slov při prodejném hovoru – stručnost, podnětnost, barvitost, příklady, dialog
* Znalost osobnostní typologie zákazníka Struktura prodejního/akvizičního hovoru:
* Pohled na realitu – cíl hovoru (maximum a minimum)
* Kdo se ptá, ten vede – vhodné kladení otázek a jejich typologie
* Kdo nenamítá, nevnímá – práce s námitkami a jak je úspěšně zpracovávat
* Zákazník jako partner – myslete na budoucnost vztahu, sbírejte informace z minulosti a využijte je v přítomnosti Typologie zákazníka
* Kdo je na druhé straně?
* Jak s ním úspěšně jednat?
* Různé motivační prostředky podle typů zákazníků
* Analýza tel. hovorů – reálné situace (možnosti rozvoje, příležitosti pro obchod) Od vize k provizi
* Plánování jako základ
* Cílová představa tvoří skutečnost
* Paretovo pravidlo v obchodě Profil absolventa:
* Je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace
* Je schopen silné stránky využívat a slabé eliminovat
* Zná rozdíly mezi osobním a telefonickým prodejem
* Umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky
* Je schopen navázat vztah se zákazníkem
* Umí odhadnout zákazníka a vhodně prezentovat nabídku
* Dokáže s vlastními chybami následně pracovat
* Chápe důležitost vlastního přístupu
Metody a techniky Akviziční telefonický rozhovor : Nahrávání telefonických hovorů, modelové a reálné obchodní situace, diskuse, skupinová práce, práce jednotlivců s koučovacím přístupem. Pro upevnění dovedností, znalostí a maximální využití poznatků z tréninku je potřeba navazovat individuálním koučování a rozvíjet motivaci účastníka. Pracujete v e-shopu a poskytujete poradenství či odborné informace? Řešíte stížnosti, jděte do kurzu   Efektivní telekomunikace v eshopech . .




Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Specifikace kurzu Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu .  





 
Školení Obchodní, prodejní dovednosti (Marketing) :
Akviziční prodej po telefonu |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 29308 studium akvizicni prodej po telefonu

Podtéma školení: Obchodní, prodejní dovednosti (Marketing)
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

[?]

Kurz sebeobrany
kurz | 2019-05-27 

Kurzy Theia
kurzy | 2019-05-20 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde