efektivni-komunikace-neverbalni-a-verbalni-komunikace-zvladani-konfliktnich-situaci Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


O firmě:

1. VOX a.s.

Firma VOX působí na trhu vzdělávacích firem od roku 1993 jako fyzická osoba „Ing. Zdenka Vostrovská, CSc. – VOX“. Od roku 1990 do roku 1993 se zabývala vedením účetnictví, likvidací firem, ekonomickým, finančním a daňovým poradenstvím. Vzdělávací aktivity přešly dnem 1. 1. 2005 na akciovou společnost 1.VOX a. s. [dále jen VOX].

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací (1. VOX a.s.)


Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem. * Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací • základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování, • co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích, • jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili, • význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky, • 3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci, • zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů, • typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat, • lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik, • antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací, • jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání, • využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci, • správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat, • práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování. Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili. ...
delete Tento kurz už byl smazán

Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

1. VOX a.s.



Cena:
    ... bez DPH: 6.990 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 8.458 Kč / Kurz

 

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací


Určeno pro ...

Seminář je připraven pro každého, kdo:
se chce vyhnout zbytečným konfliktům a vypjatým situacím v komunikaci,
chce porozumět významu jednotlivých gest, mimiky i dalších signálů těla,
chce lépe pochopit sám sebe i chování druhých, zvládnout své emoce i spontánní reakce


Přednáší ...


Lenka Kubáčová
lektorka, konzultantka, koučka


Program (obsah kurzu/studia) ...

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,

co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,

jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,

význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,

3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,

zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,

typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,

lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,

antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,

jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,

využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,

správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,

práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.
Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.


Obsah kurzu/školení

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

základní princip fungování mysli a jak se odráží v komunikaci a chování,

co nás nutí opakovat stejné chování v konkrétních situacích,

jak správně přemýšlet o nepříjemných situacích, abychom to změnili,

význam věcné a vztahové roviny v komunikaci – co ovlivňuje vztahovou rovinu a jaké jsou následky,

3 typy chování, jejich typické znaky a důsledky v komunikaci,

zdroje konfliktů a jak tyto zdroje rozpoznat, jak reagovat – zásady zvládání konfliktů,

typologie manipulátorů, jak touto typologií pracovat,

lepší zvládnutí konfliktu i manipulace pomocí asertivních technik,

antistresové metody pro lepší zvládnutí stresu, trémy a vypjatých situací,

jak dobře používat aktivní naslouchání, ověřování a doptávání,

využití řeči těla i hlasu pro vytvoření souladu v komunikaci,

správné čtení signálů řeči těla, mimiky i gest a práce s vlastní řečí těla – co využít, čeho se vyvarovat,

práce s hlasem a technika nenápadného ovlivňování.
Seminář je veden interaktivní metodou za využití zpětných vazeb, cvičení a testů. Pracovat budeme nejen s modelovými situacemi, ale především s konkrétními situacemi účastníků: hlavně s těmi, ve kterých se necítí dobře a nedaří se jim dosahovat příznivých výsledků. Jedině tak účastníci dostanou zpětnou vazbu šitou na míru, která jim pomůže odstranit překážky, změnit jejich komunikační návyky, zlepšit pocity a dosáhnout lepšího výsledku. Propojíme teorii s praxí, provážeme s konkrétními situacemi a příklady, aby si vše co nejlépe zapamatovali a v běžném životě pak správně využili.

Cíl školení

Aniž si to uvědomujeme, jednáme v konkrétních situacích stále stejným způsobem. Zaměříme se proto na vaše konkrétní komunikační návyky, na jejich příčinu a způsoby, jak je můžete změnit, pokud vám nepřinášejí výsledky, které si přejete. Ukážeme si, jak v konkrétních situacích využít asertivní i antistresové metody, abyste lépe zvládli vypjaté situace i komunikační manipulátory. Jedním ze spouštěčů konfliktů je i řeč těla. Proto se naučíte lépe číst shluky gest druhých a zvládat svoji vlastní řeč těla. Porozumíte tomu, jak jsou naše mysl a tělo propojeny a co to v komunikaci vyvolává. Pro zvýšení vašeho úspěchu v komunikaci přidáme i pár tipů pro práci s hlasem.

Další popis (úroveň, minimální znalosti, info o cenách kurzu) ...

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.





 
Školení Komunikace, rétorika, asertivita :
Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 2839 studium efektivni komunikace neverbalni a verbalni komunikace zvladani konfliktnich situaci

Podtéma školení: Komunikace, rétorika, asertivita
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

Kurzy Aladine
kurzy | 2019-11-14 

Kite kurzy - kiteboarding snowkiting landkiting buggykiting
kurzy | 2019-10-12 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde