jak-budovat-znacku-zamestnavatele-jak-budovat-znacku-zamestnavatele Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Jak budovat značku zaměstnavatele - Jak budovat značku zaměstnavatele






Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



Pracovněprávní vztahy a nediskriminování – rovný přístup z pohledu zaměstnavatele – aneb jak odhalit a rozeznat mobbing a bossing na pracovišti

15.06.2020 - Praha Lektor vás na semináři seznámí s možnými způsoby řešení problematiky diskriminace na pracovišti zaměstnavatele. Dozvíte se, jak zvládnout oznámení mobbingu a bossingu v pracovněprávních vztazích, jak zvládnout „nediskriminování“ uchazečů o zaměstnání, zaměstnanců a jak postupovat v případech skončení pracovního poměru. Odnesete si návody, jak dodržovat princip rovného přístupu k zaměstnancům z pohledu pracovních podmínek i odměňování. * Základní vymezení problematiky zákazu diskriminace a rovného přístupu v pracovněprávních vztazích: • definice diskriminace a rovného přístupu, • přímá a nepřímá diskriminace, • mobbing a bossing, další definované formy nežádoucího chování v pracovněprávních vztazích – obtěžování, sexuální obtěžování, navádění k diskriminaci, • diskriminace a rovné zacházení z pohledu Evropského práva. Problematika „nediskriminování“ a rovný přístup v pracovněprávních vztazích: • z pohledu postupu při výběru budoucích zaměstnanců – uchazečů o zaměstnání, • před vznikem pracovního poměru, • v době existence pracovního poměru, • při ukončování pracovního poměru zaměstnanců. Problematika „nediskriminování“ a rovný přístup v odměňování: • z pohledu k pracovním podmínkám, • z pohledu odměňování – nároková/tarifní složka mzdy, nenároková složky mezd, • z pohledu jednotlivých forem benefitů, • z pohledu srovnatelných podmínek u agenturních zaměstnanců. Vztahy na pracovišti zaměstnavatele z pohledu možné šikany – prevence – odhalení – řešení – důsledky: • prevence ze strany zaměstnavatele, • tři stupně šikany, • odhalování šikany na pracovišti, • systémové/individuální řešení šikany na pracovišti, • právní a „lidské“ následky šikany na pracovišti zaměstnavatele. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

17.06.2020 - Praha Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Adopce Microsoft cloudových služeb

19.06.2020 - Praha Kurz je určen pro firmy, které se rozhodli zavést MS cloudové služby. Na adopci cloudových služeb se budeme dívat komplexně z pohledu vedení, IT, ambasadorů i koncových uživatelů. Kurz je tedy určen pro všechny tyto role. Adopce znamená kromě nakoupení licencí a nasazení do firemního prostředí zejména změnu uživatelských stereotypů práce s firemními daty, informacemi a vzájemnou komunikaci. Důraz je kladen na scénáře užití namísto důrazu na jednotlivé nástroje (služby) a jejich dílčí funkcionality. Kurz je veden certifikovaným lektorem, který pracuje v Microsoft cloudu od jeho začátků a kombinuje znalosti a zkušenosti z technického pole i projektového řízení. * Kurz je určen pro firmy, které se rozhodli zavést MS cloudové služby. Na adopci cloudových služeb se budeme dívat komplexně z pohledu vedení, IT, ambasadorů i koncových uživatelů. Kurz je tedy určen pro všechny tyto role. Adopce znamená kromě nakoupení licencí a nasazení do firemního prostředí zejména změnu uživatelských stereotypů práce s firemními daty, informacemi a vzájemnou komunikaci. Důraz je kladen na scénáře užití namísto důrazu na jednotlivé nástroje (služby) a jejich dílčí funkcionality. Kurz je veden certifikovaným lektorem, který pracuje v Microsoft cloudu od jeho začátků a kombinuje znalosti a zkušenosti z technického pole i projektového řízení. Klíčové otázky pro zvládnutí adopce   Klíčové otázky pro zvládnutí adopce   Znalost práce na PC...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Kolektivní vyjednávání s odbory - Jak jako zaměstnavatel zvládnout komunikaci s odborovou organizací

23.06.2020 - Praha 1 Vyjednávání z pohledu pracovního práva a pravidel vyjednávacích metod Zorientujte se v tom, jaké jsou principy kolektivního vyjednávání z pohledu vás jako zaměstnavatele. Jak fungují složité vztahy k odborovým organizacím, které u vás mohou působit, co musí a může obsahovat kolektivní smlouva a jaká jsou v komunikaci s odborovou organizací v...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Linkedin – získávání kontaktů a budování osobní značky

26.06.2020 - Brno Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. * Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. Začínáme s profesní sítí Linkedin   Začínáme s profesní sítí Linkedin   Pokročilé techniky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Linkedin – získávání kontaktů a budování osobní značky

26.06.2020 - Praha Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. * Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. Začínáme s profesní sítí Linkedin   Začínáme s profesní sítí Linkedin   Pokročilé techniky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Udržitelná firma - atraktivní zaměstnavatel pro mladou generaci

29.06.2020 - Praha Seminář je určen pro personalisty, manažery a majitele firem, kteří pracují s příslušníky mladé generace XYZ. Cílem je seznámit účastníky se specifikami mladé generace talentů a jejich pohledem na zaměstnavatele v konfrontaci s nejčastějšími modely chování zaměstnavatelů na trhu práce. Účastníci se dozvědí, jak s těmito mladými kolegy komunikovat, jaké hodnoty obecně preferují, co vlastně chtějí a jaká úskalí při spolupráci mohou vyvstat. Důležitou součástí semináře je hledání souvislosti mezi filozofií mladé generace a strategiemi udržitelného podnikání. Cílem semináře je hlubší pochopení, jak politika CSR souvisí s náborem, vedením a motivací lidí z generace XYZ * Seminář je určen pro personalisty, manažery a majitele firem, kteří pracují s příslušníky mladé generace XYZ. Cílem je seznámit účastníky se specifikami mladé generace talentů a jejich pohledem na zaměstnavatele v konfrontaci s nejčastějšími modely chování zaměstnavatelů na trhu práce. Účastníci se dozvědí, jak s těmito mladými kolegy komunikovat, jaké hodnoty obecně preferují, co vlastně chtějí a jaká úskalí při spolupráci mohou vyvstat. Důležitou součástí semináře je hledání souvislosti mezi filozofií mladé generace a strategiemi udržitelného podnikání. Cílem semináře je hlubší pochopení, jak politika CSR souvisí s náborem, vedením a motivací lidí z generace XYZ Specifika doby o Kdo jsou mileniálové?   Specifika doby o Kdo jsou mileniálové?   Co říkají studie   Názory odborníků   Podpora psychometriky – ano či ne?   CSR v roli náboráře o Definice CSR   Pravidla na závěr   Modelové situace, praktické příklady   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Udržitelná firma - atraktivní zaměstnavatel pro mladou generaci

29.06.2020 - Brno Seminář je určen pro personalisty, manažery a majitele firem, kteří pracují s příslušníky mladé generace XYZ. Cílem je seznámit účastníky se specifikami mladé generace talentů a jejich pohledem na zaměstnavatele v konfrontaci s nejčastějšími modely chování zaměstnavatelů na trhu práce. Účastníci se dozvědí, jak s těmito mladými kolegy komunikovat, jaké hodnoty obecně preferují, co vlastně chtějí a jaká úskalí při spolupráci mohou vyvstat. Důležitou součástí semináře je hledání souvislosti mezi filozofií mladé generace a strategiemi udržitelného podnikání. Cílem semináře je hlubší pochopení, jak politika CSR souvisí s náborem, vedením a motivací lidí z generace XYZ * Seminář je určen pro personalisty, manažery a majitele firem, kteří pracují s příslušníky mladé generace XYZ. Cílem je seznámit účastníky se specifikami mladé generace talentů a jejich pohledem na zaměstnavatele v konfrontaci s nejčastějšími modely chování zaměstnavatelů na trhu práce. Účastníci se dozvědí, jak s těmito mladými kolegy komunikovat, jaké hodnoty obecně preferují, co vlastně chtějí a jaká úskalí při spolupráci mohou vyvstat. Důležitou součástí semináře je hledání souvislosti mezi filozofií mladé generace a strategiemi udržitelného podnikání. Cílem semináře je hlubší pochopení, jak politika CSR souvisí s náborem, vedením a motivací lidí z generace XYZ Specifika doby o Kdo jsou mileniálové?   Specifika doby o Kdo jsou mileniálové?   Co říkají studie   Názory odborníků   Podpora psychometriky – ano či ne?   CSR v roli náboráře o Definice CSR   Pravidla na závěr   Modelové situace, praktické příklady   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Budování značky

29.06.2020 - Brno Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). * Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). Značka   Značka   Tvorba správného image   Podpora prodeje   Rozpočet   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Budování značky

29.06.2020 - Praha Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). * Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity. Z kurzu si odnesete, jak přistupovat k vlastní značce a budete vědět, jaké kroky učinit, abyste tuto reputaci budovali dle svých představ. Kurz je určený pro ty, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a synonymem pro … (kvalitu, rychlost, spolehlivost, doplňte dle svého uvážení). Značka   Značka   Tvorba správného image   Podpora prodeje   Rozpočet   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Sebeuvědomění – budování sebevědomí

02.07.2020 - Brno Na tomto kurzu Vás seznámíme s technikami pro budování zdravého sebevědomí. Dozvíte se, jak pracovat se svými silnými i slabými stránkami, kritikou. Naučíme vás, jak lépe komunikovat na pracovišti či doma. Sebevědomí není zpravidla dáno výchovou, ale vytrvalou prací sama na sobě. Kurz je určen pro všechny, kdo si nejsou jisti sami sebou v profesním či soukromém životě. * Na tomto kurzu Vás seznámíme s technikami pro budování zdravého sebevědomí. Dozvíte se, jak pracovat se svými silnými i slabými stránkami, kritikou. Naučíme vás, jak lépe komunikovat na pracovišti či doma. Sebevědomí není zpravidla dáno výchovou, ale vytrvalou prací sama na sobě. Kurz je určen pro všechny, kdo si nejsou jisti sami sebou v profesním či soukromém životě. Sebevědomí   Sebevědomí   Sebepojetí   Sebehodnocení   Sebeuvědomění   Vnitřní kritik   Úspěchy a neúspěchy   Komunikace a sebevědomí   Sebeláska   Zpětná vazba   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Sebeuvědomění – budování sebevědomí

02.07.2020 - Praha Na tomto kurzu Vás seznámíme s technikami pro budování zdravého sebevědomí. Dozvíte se, jak pracovat se svými silnými i slabými stránkami, kritikou. Naučíme vás, jak lépe komunikovat na pracovišti či doma. Sebevědomí není zpravidla dáno výchovou, ale vytrvalou prací sama na sobě. Kurz je určen pro všechny, kdo si nejsou jisti sami sebou v profesním či soukromém životě. * Na tomto kurzu Vás seznámíme s technikami pro budování zdravého sebevědomí. Dozvíte se, jak pracovat se svými silnými i slabými stránkami, kritikou. Naučíme vás, jak lépe komunikovat na pracovišti či doma. Sebevědomí není zpravidla dáno výchovou, ale vytrvalou prací sama na sobě. Kurz je určen pro všechny, kdo si nejsou jisti sami sebou v profesním či soukromém životě. Sebevědomí   Sebevědomí   Sebepojetí   Sebehodnocení   Sebeuvědomění   Vnitřní kritik   Úspěchy a neúspěchy   Komunikace a sebevědomí   Sebeláska   Zpětná vazba   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům i vlastním zaměstnancům

09.07.2020 - Praha V průběhu semináře se seznámíte s externí i interní komunikací značky, naučíte se techniky řízení zákaznické zkušenosti. * • tvorba značky a další péče o vaši značku, • oživení již existující značky, • značková identita a osobnost, • logotyp, logo, a značkový slogan, • budování hodnoty vaší značky, • zavedení značky do vnitřní personální politiky, • zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy, • dohled nad konzistencí značky, • co-branding aneb kooperace značek....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Kurz budování osobní značky na sociálních sítích

14.07.2020 - Brno ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Software jako služba (SaaS) a cloudové služby

17.07.2020 - Brno V rámci navazujícího kurzu na PRIT1 se zaměříme na právní problematiku software jako služby (SaaS) a cloudových služeb. V současnosti většina velkých technologických společností přechází na model poskytování software jako služby. Tento model, v rámci kterého jsou data uživatelů v cloudu, má celou řadu výhod pro objednatele i dodavatele. Z hlediska ochrany dat (zejména osobních údajů), bezpečnosti, odpovědnosti za komponenty a práci třetích stran a zajištění kontinuity však skýtá řadu nových problémů. V tomto kurzu si vysvětlíme, jak správně poskytovat SaaS, jak ošetřit odpovědnost za SaaS z pohledu objednatele i dodavatele, zajistit správnou migraci a správu dat a vytvořit exit strategie. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https://www.sedlakovalegal.com/ * V rámci navazujícího kurzu na PRIT1 se zaměříme na právní problematiku software jako služby (SaaS) a cloudových služeb. V současnosti většina velkých technologických společností přechází na model poskytování software jako služby. Tento model, v rámci kterého jsou data uživatelů v cloudu, má celou řadu výhod pro objednatele i dodavatele. Z hlediska ochrany dat (zejména osobních údajů), bezpečnosti, odpovědnosti za komponenty a práci třetích stran a zajištění kontinuity však skýtá řadu nových problémů. V tomto kurzu si vysvětlíme, jak správně poskytovat SaaS, jak ošetřit odpovědnost za SaaS z pohledu objednatele i dodavatele, zajistit správnou migraci a správu dat a vytvořit exit strategie. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https:.sedlakovalegal.com/ Vysvětlení pojmu SaaS a cloudových služeb   Vysvětlení pojmu SaaS a cloudových služeb   Zvláštní náležitosti smlouvy o poskytování software jako služby   Odpovědnost   Mezinárodněprávní přesahy   PRIT1...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Software jako služba (SaaS) a cloudové služby

17.07.2020 - Praha V rámci navazujícího kurzu na PRIT1 se zaměříme na právní problematiku software jako služby (SaaS) a cloudových služeb. V současnosti většina velkých technologických společností přechází na model poskytování software jako služby. Tento model, v rámci kterého jsou data uživatelů v cloudu, má celou řadu výhod pro objednatele i dodavatele. Z hlediska ochrany dat (zejména osobních údajů), bezpečnosti, odpovědnosti za komponenty a práci třetích stran a zajištění kontinuity však skýtá řadu nových problémů. V tomto kurzu si vysvětlíme, jak správně poskytovat SaaS, jak ošetřit odpovědnost za SaaS z pohledu objednatele i dodavatele, zajistit správnou migraci a správu dat a vytvořit exit strategie. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https://www.sedlakovalegal.com/ * V rámci navazujícího kurzu na PRIT1 se zaměříme na právní problematiku software jako služby (SaaS) a cloudových služeb. V současnosti většina velkých technologických společností přechází na model poskytování software jako služby. Tento model, v rámci kterého jsou data uživatelů v cloudu, má celou řadu výhod pro objednatele i dodavatele. Z hlediska ochrany dat (zejména osobních údajů), bezpečnosti, odpovědnosti za komponenty a práci třetích stran a zajištění kontinuity však skýtá řadu nových problémů. V tomto kurzu si vysvětlíme, jak správně poskytovat SaaS, jak ošetřit odpovědnost za SaaS z pohledu objednatele i dodavatele, zajistit správnou migraci a správu dat a vytvořit exit strategie. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https:.sedlakovalegal.com/ Vysvětlení pojmu SaaS a cloudových služeb   Vysvětlení pojmu SaaS a cloudových služeb   Zvláštní náležitosti smlouvy o poskytování software jako služby   Odpovědnost   Mezinárodněprávní přesahy   PRIT1...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností

23.07.2020 - Brno Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. * Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. Public relations (PR)   Public relations (PR)   Typy PR   Start v PR   Fáze a průběh PR   Propagace není propaganda   PR a média   Sestavení PR strategie   PR aspekty v praxi   Monitoring a vyhodnocení   Konkrétní příklady z praxe   Vlastní případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností

23.07.2020 - Praha Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. * Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání. Public relations (PR)   Public relations (PR)   Typy PR   Start v PR   Fáze a průběh PR   Propagace není propaganda   PR a média   Sestavení PR strategie   PR aspekty v praxi   Monitoring a vyhodnocení   Konkrétní příklady z praxe   Vlastní případová studie   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Linkedin – získávání kontaktů a budování osobní značky

24.07.2020 - Brno Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. * Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. Začínáme s profesní sítí Linkedin   Začínáme s profesní sítí Linkedin   Pokročilé techniky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Linkedin – získávání kontaktů a budování osobní značky

24.07.2020 - Praha Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. * Na tomto kurzu Vás naučíme, jak za pomoci Linkedin udržovat vztah se svými současnými i potenciálními obchodními partnery, rozvíjet nové obchodní kontakty a získávat reference. Dozvíte se, jak si na Linkedin vybudovat silnou osobní značku a pracovat s interními nástroji této profesní sítě. Součástí kurzu je i úprava vlastních profilů, proto je vhodné na kurz přijít už se založeným osobním účtem. Kurz je určen pro obchodní ředitele, account managery, vedoucí pracovníky, majitele firem, živnostníky a další profesionály, jejichž výsledky jsou závislé na kvalitě klientských vztahů. Začínáme s profesní sítí Linkedin   Začínáme s profesní sítí Linkedin   Pokročilé techniky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu









 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde