zvladani-krizovych-situaci-promenou-komunikace Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Zvládání krizových situací proměnou komunikace


V průběhu tohoto workskopu si vyzkoušíte řešení pracovních i soukromých situací, ve kterých se necítíte komfortně, pociťujete nežádoucí emocionální zátěž anebo nedokážete dosáhnout cíle jednání. * Zvládání krizových situací proměnou komunikace • proč krizové situace vznikají, • kreativní možnosti komunikace v krizích, • tělo a jeho reakce na zjitřené emoce, • nácviky řešení krizových situací.



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



PŘESVĚDČIVÁ ARGUMENTACE A POHOTOVÁ KOMUNIKACE

02.04.2020 - Praha 4 Řešíte komunikačně obtížné situace? Také vás napadají ty nejlepší a pádné argumenty až po skončení jednání? Teprve pak víte, co přesně jste měl/a říci, co použít a jak reagovat? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné rozhovory, vyjednávat, argumentovat a asertivně komunikovat v konkrétních složitých situacích? Umění přesvědčit, prezentace myšlenek, přesvědčivá argumentace, vedení rozhovoru, obratné vyjadřování, pohotové reakce, zvládání námitek, o...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Office 365 - komunikace a spolupráce

06.04.2020 - Praha Školení je určené pro uživatele, kteří chtějí využít možností Office 365 pro efektivní spolupráci a komunikaci více uživatelů. Účastníci se zorientují v prostředí aplikace Teams, která je centrem pro týmovou spolupráci. Naučí se vytvářet vlastní týmy a diskuzní kanály, používat online schůzky, sdílet kalendář a kontakty a zjistí, jak propojit Teams s dalšími aplikacemi. Účastníci se zorientují v možnostech při ukládání a sdílení dat (OneDrive, SharePoint). Naučí se využít aplikaci Planner pro plánování a sledování práce v týmu. Zjistí, jak vytvářet formuláře v aplikaci Forms, formuláře sdílet a sbírat data od jednotlivých uživatelů. Účastníci se také seznámí s možnostmi aplikace Sway, která je určená pro přípravu různých typů prezentací, a aplikací SharePoint, Stream a Yammer. * Kurz Office 365 - komunikace a spolupráce probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Office 365 - komunikace a spolupráce se účastní maximálně 8 osob. Kurz Office 365 - komunikace a spolupráce probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Office 365 - komunikace a spolupráce je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Office 365 - komunikace a spolupráce objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Office 365 - komunikace a spolupráce se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Office 365 - komunikace a spolupráce jako individuální, cena kurzu se nezmění. Teams - týmová spolupráce Centrum pro týmovou spolupráci   Tvorba týmů, kanály a karty   Online schůzky a komunikace   Sdílení kalendáře a kontaktů   Propojení s ostatními aplikacemi     Ukládání a sdílení dat Ukládání dat (OneDrive)   Sdílení dokumentů (SharePoint)   Historie verzí a obnovení souborů     Planner - plánování práce v týmu Úkoly a kontejnery   Sledování plnění úkolů   Zobrazení plánu v kalendáři     Forms - formuláře Tvorba a formátování formuláře   Možnosti sdílení   Sběr a vyhodnocování dat     Sway - online prezentace Vytvoření struktury obsahu   Šablony a styly   Sdílení prezentace     Další aplikace SharePoint - firemní intranet   Stream - sdílení videí v rámci firmy   Yammer - firemní sociální síť     ...
AbecedaPC - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích z pohledu úředníka, vlastníka a uživatele pozemní komunikace

06.04.2020 - Praha Akreditace: MV - Ministerstvo vnitraAK - PV-92 - 2014, Název akreditace: Silniční a správní úřad obcí I. a II. stupně Seminář je určen úředníkům obecních a krajských úřadů pověřených výkonem agendy silničního správního úřadu, dále pak starostům malých obcí, kteří nemají profesionální aparát a vykonávají uvedenou agendu osobně, a v neposlední řadě advokátům (popř. podnikovým právníkům), na něž se účastníci sporů o užívání cest nejčastěji obracejí. ...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH pro nákupčí - 2denní

07.04.2020 - Praha A. CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout lepší dohody nikoli jen prostřednictvím tvrdého tlaku na snížení ceny, ale tím, že zasadí celé jednání do širších souvislostí...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky

07.04.2020 - Praha Kvalitní komunikace je základem každého dobrého vztahu - tedy i pracovního. Ale není to vždy jednoduché! Jak to udělat, abych jako vedoucí dosáhl stanovených cílů a zároveň si zachoval s lidmi dobré vztahy? Na kurzu Vás provedeme krok za krokem nejrůznějšími  situacemi, které denně se svými pracovníky řešíte. Získáte zde mnoho praktických a jednoduchých návodů a hlavně si vše rovnou sami vyzkoušíte. Po absolvování kurzu „Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky“ si budete jistí i ve zvládání složitých manažerských situací a žádná z nich Vás nezaskočí. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Asertivní komunikace

07.04.2020 - Praha Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Praktický trénink asertivního řešení konfliktních si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

07.04.2020 - Praha Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích. Cíl: * Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe * Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat do svých pracovních sit...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní komunikace s technikami NLP

14.04.2020 - Praha Kurz Vám pomůže zlepšit a procvičit komunikaci, natrénovat řešení nejčastějších komunikačních situací, procvičit umění naslouchat, sdělovat a přesvědčovat, trénovat zvládání krizových a obtížných situací. Využívá kreativní a zážitkové techniky. Přínos pro účastníky kurzu „Efektivní komunikace podle NLP“: Tento způsob komunikace Vám pomůže zlepšit a procvičit komunikaci s druhými, natrénovat řešení nejčastějších komunikačních situací od vyjednávání, přípravy na jednání či konflikt s využitím emoční inteligence, komunikovat efektivně podle smyslových preferencí [vidím, slyším a cítím], trénovat zvládání krizových a obtížných situací v komunikaci. Zároveň taky lépe poznáte sami sebe. Přínosy NLP a jejich technik pro školení efektivní komunikace? NLP - Neurolingvistické programování pomáhají zlepšit kvality svého života, ať už osobního či profesionálního. Díky této technice se učíte rychleji navazovat vztahy, budovat důvěru, komunikovat efektivněji, lépe pracovat se svými emocemi, umí se podívat na obtížnou komunikaci z různých pozic vnímání....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní komunikace podle NLP

14.04.2020 - Praha Kurz Efektivní komunikace podle NLP je určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti. Je vhodný pro obchodníky, pracovníky marketingu, manažery kvality a hlavně pro ty, co hledají odlišně vedený kurz komunikace, kde se více pracuje i s emoční inteligencí. Zároveň i pro ty, kteří potřebují lidi – kolegy přesvědčit o nových myšlenkách...
EDUX - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komunikace v lékařské praxi – Spokojený pacient

14.04.2020 - Praha V dnešní době existuje systém hodnocení nemocnic pacienty a jsou také vyhlašovány nejlepší nemocnice… Jak mohou samotní lékaři, sestry a pomocný personál ovlivnit tyto výsledky? Operace většinou probíhají perfektně, ale to pacienti nevidí. Zato vidí a slyší přístup a komunikaci zdravotnického personálu. Často pacientům neuniknou ani nedostatky spojené s předáváním informací a různá procesní pochybení. Přehlédnout nelze ani stav prostředí (pokoje, toalety, chodby a nástěnky). Na to vše se na kurzu zaměříme na základě konkrétních zkušeností a příkladů z absolvovaných vyšetření a operací v řadě nemocnic a poliklinik. * V dnešní době existuje systém hodnocení nemocnic pacienty a jsou také vyhlašovány nejlepší nemocnice… Jak mohou samotní lékaři, sestry a pomocný personál ovlivnit tyto výsledky? Operace většinou probíhají perfektně, ale to pacienti nevidí. Zato vidí a slyší přístup a komunikaci zdravotnického personálu. Často pacientům neuniknou ani nedostatky spojené s předáváním informací a různá procesní pochybení. Přehlédnout nelze ani stav prostředí (pokoje, toalety, chodby a nástěnky). Na to vše se na kurzu zaměříme na základě konkrétních zkušeností a příkladů z absolvovaných vyšetření a operací v řadě nemocnic a poliklinik. Úvod   Úvod   Self management   Efektivní spolupráce (interní/externí vztahy)   Pobyt v nemocnici   Propuštění do domácího ošetřování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Interkulturní komunikace

14.04.2020 - Brno Narážíte při spolupráci s obchodními partnery nebo kolegy ve vlastním týmu na komunikační bariéru založenou na národnostních rozdílech? Navštivte náš kurz, kde Vás seznámíme s charakteristikou základních kulturních odlišností. Naučíte se tak lépe pochopit, jak tyto kulturní rozdíly ovlivňují jednání lidí a ukážeme si také, jak je možné těchto rozdílů využít. Probranou teorii ihned vyzkoušíme na praktických příkladech. * Narážíte při spolupráci s obchodními partnery nebo kolegy ve vlastním týmu na komunikační bariéru založenou na národnostních rozdílech? Navštivte náš kurz, kde Vás seznámíme s charakteristikou základních kulturních odlišností. Naučíte se tak lépe pochopit, jak tyto kulturní rozdíly ovlivňují jednání lidí a ukážeme si také, jak je možné těchto rozdílů využít. Probranou teorii ihned vyzkoušíme na praktických příkladech. Charakteristiky interkulturních odlišností, jejich projevů v myšlení a chování   Charakteristiky interkulturních odlišností, jejich projevů v myšlení a chování   Pochopení kulturních hodnot a norem jako zdrojů interkulturních odlišností   Specifika vybraných kulturních aspektů – jak jich využít, na co si dát v praxi pozor   Příprava na jednání s komunikačními partnery z různých kulturních okruhů   Prevence nepochopení, vnímání času, mezikulturní plánování a odlišnosti   Business etiketa a její využití v praxi   Rozvoj komunikačních schopností: přímé/nepřímé, formální/neformální komunikační dovednosti   Vedení obchodních jednání s komunikačními partnery z odlišných kultur   Spolupráce a budování důvěry mezi aktéry z různých kultur   Vliv interkultury na e-mailovou komunikaci, telekonference a spolupráci na dálku („virtuální tým/obchodní partner“)   Modelové situace, příklady z praxe, komunikační cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komunikace v lékařské praxi – Spokojený pacient

14.04.2020 - Brno V dnešní době existuje systém hodnocení nemocnic pacienty a jsou také vyhlašovány nejlepší nemocnice… Jak mohou samotní lékaři, sestry a pomocný personál ovlivnit tyto výsledky? Operace většinou probíhají perfektně, ale to pacienti nevidí. Zato vidí a slyší přístup a komunikaci zdravotnického personálu. Často pacientům neuniknou ani nedostatky spojené s předáváním informací a různá procesní pochybení. Přehlédnout nelze ani stav prostředí (pokoje, toalety, chodby a nástěnky). Na to vše se na kurzu zaměříme na základě konkrétních zkušeností a příkladů z absolvovaných vyšetření a operací v řadě nemocnic a poliklinik. * V dnešní době existuje systém hodnocení nemocnic pacienty a jsou také vyhlašovány nejlepší nemocnice… Jak mohou samotní lékaři, sestry a pomocný personál ovlivnit tyto výsledky? Operace většinou probíhají perfektně, ale to pacienti nevidí. Zato vidí a slyší přístup a komunikaci zdravotnického personálu. Často pacientům neuniknou ani nedostatky spojené s předáváním informací a různá procesní pochybení. Přehlédnout nelze ani stav prostředí (pokoje, toalety, chodby a nástěnky). Na to vše se na kurzu zaměříme na základě konkrétních zkušeností a příkladů z absolvovaných vyšetření a operací v řadě nemocnic a poliklinik. Úvod   Úvod   Self management   Efektivní spolupráce (interní/externí vztahy)   Pobyt v nemocnici   Propuštění do domácího ošetřování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Interkulturní komunikace

14.04.2020 - Praha Narážíte při spolupráci s obchodními partnery nebo kolegy ve vlastním týmu na komunikační bariéru založenou na národnostních rozdílech? Navštivte náš kurz, kde Vás seznámíme s charakteristikou základních kulturních odlišností. Naučíte se tak lépe pochopit, jak tyto kulturní rozdíly ovlivňují jednání lidí a ukážeme si také, jak je možné těchto rozdílů využít. Probranou teorii ihned vyzkoušíme na praktických příkladech. * Narážíte při spolupráci s obchodními partnery nebo kolegy ve vlastním týmu na komunikační bariéru založenou na národnostních rozdílech? Navštivte náš kurz, kde Vás seznámíme s charakteristikou základních kulturních odlišností. Naučíte se tak lépe pochopit, jak tyto kulturní rozdíly ovlivňují jednání lidí a ukážeme si také, jak je možné těchto rozdílů využít. Probranou teorii ihned vyzkoušíme na praktických příkladech. Charakteristiky interkulturních odlišností, jejich projevů v myšlení a chování   Charakteristiky interkulturních odlišností, jejich projevů v myšlení a chování   Pochopení kulturních hodnot a norem jako zdrojů interkulturních odlišností   Specifika vybraných kulturních aspektů – jak jich využít, na co si dát v praxi pozor   Příprava na jednání s komunikačními partnery z různých kulturních okruhů   Prevence nepochopení, vnímání času, mezikulturní plánování a odlišnosti   Business etiketa a její využití v praxi   Rozvoj komunikačních schopností: přímé/nepřímé, formální/neformální komunikační dovednosti   Vedení obchodních jednání s komunikačními partnery z odlišných kultur   Spolupráce a budování důvěry mezi aktéry z různých kultur   Vliv interkultury na e-mailovou komunikaci, telekonference a spolupráci na dálku („virtuální tým/obchodní partner“)   Modelové situace, příklady z praxe, komunikační cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

15.04.2020 - Praha V průběhu tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínos asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Kurz masáže - Rituál 5ti elementů

Duben 2020 - Praha 2 Masážní technika vznikla v Indii a využívá techniky blízké jednotlivým elementům dle indické filozofie – země, voda, oheň, vzduch a akáša [éter]. Co se naučíte: Historie indické masáže, kontraindikace, příprava místnosti – vůně, vybavení, osvětlení, výběr masážního oleje, základy indické masáže hlavy symbolizující vítr, základní prvky z havajské masáže lomi lomi vymbolizující vodu, základní prvky tlakové masáže symbolizující zemi, specifické masážní hmaty hot stones symbolizující oheň, správné provedení rituálu Tajemství Indie....
Kosmetická škola Evolution Beauty Institute - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní komunikace s technikami NLP

Duben 2020 - Praha Kurz Vám pomůže zlepšit a procvičit komunikaci, natrénovat řešení nejčastějších komunikačních situací, procvičit umění naslouchat, sdělovat a přesvědčovat, trénovat zvládání krizových a obtížných situací. Využívá kreativní a zážitkové techniky. Přínos pro účastníky kurzu „Efektivní komunikace podle NLP“: Tento způsob komunikace Vám pomůže zlepšit a procvičit komunikaci s druhými, natrénovat řešení nejčastějších komunikačních situací od vyjednávání, přípravy na jednání či konflikt s využitím emoční inteligence, komunikovat efektivně podle smyslových preferencí [vidím, slyším a cítím], trénovat zvládání krizových a obtížných situací v komunikaci. Zároveň taky lépe poznáte sami sebe. Přínosy NLP a jejich technik pro školení efektivní komunikace? NLP - Neurolingvistické programování pomáhají zlepšit kvality svého života, ať už osobního či profesionálního. Díky této technice se učíte rychleji navazovat vztahy, budovat důvěru, komunikovat efektivněji, lépe pracovat se svými emocemi, umí se podívat na obtížnou komunikaci z různých pozic vnímání....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



INDICKÝ RITUÁL

Duben 2020 - Praha 2 Masážní technika vznikla v Indii a využívá techniky blízké jednotlivým elementům dle indické filozofie – země, voda, oheň, vzduch a akáša [éter]....
Kosmetická škola Evolution Beauty Institute - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Řešení konfliktů a potřebné komunikační dovednosti

Duben 2020 - Praha * Doporučujeme: Komunikační dovednosti: 8.4.2010 Trénink je tedy určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti. Je vhodný pro asistentky, sekretářky, recepční, obchodníky, pracovníky marketingu, manažery a pod. Konflikty a spory jsou nedílnou součástí našeho života, většinou přináší nedobré zkušenosti, lze však mít konfliktní situace pod kontrolou, nebo zabránit jejich vzniku na samém začátku. K tomu přispěje jak teoretická příprava, tak praktický výcvik. * Co je spor a co je konflikt, vznik konfliktu, příčiny a (pozitivní a negativní)důsledky * Typologie konfliktů * Analýza osobního stylu komunikace v konfliktních situacích a možnosti rozvoje * Různé strategie pro řešení konfliktů * Využití principů asertivní komunikace pro prevenci konfliktů * Komunikace při konfliktních situacích - vyjednávání Praktick...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Asertivní komunikace pro ženy

Duben 2020 - Praha Asertivita pomáhá posilovat sebeúctu a důstojnost, pocit vlastní hodnoty a pomáhá budovat a rozvíjet vztahy s druhými.”Cílem života je sebezdokonalování a naším posláním je zdokonalovat sami sebe”, Oscar Wilde. Přínos pro účastníky: Asertivita učí poznat, zda se s Vámi někdo manipuluje a jak na to efektivně reagovat. Přináší vhodné slovní reakce na oprávněnou či neoprávněnou kritiku. Jako bonus ke kurzu - libovolná publikace podle vlastního výběru....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Masér pro sportovní a rekondiční masáže - rekvalifikační kurz -včetně zkoušky u Autorizované osoby-

Duben 2020 - Plzeň Masér pro sportovní a rekondiční masáže - rekvalifikační kurz - akreditace MŠMT [možnost získání Živnostenského listu mimo oblast zdravotnictví]. Dílčí kvalifikace DK 69-007-H. Cena kurzu je uvedena včetně zkoušky u Autorizované osoby. Kurz je určen pro zájemce o masážní techniky v oblasti regenerace, klasických masáží a masáží ve sportovních klubech. Kurz vede zkušený masér a terapeut, dále odborníci v oblasti anatomie a problematiky lidského těla. Pro další informace rolujte dolů po stránce....
CARPE DIEM, Vzdělávací zařízení SVZ - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde