jak-si-usnadnit-jednani-s-narocnymi-klienty-a-kolegy Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY


Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali. Obsah: * Kdo je to „komplikovaný“ člověk? * Proč a čím nás tit



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



PrestaShop kurz – e-shop snadno a rychle za jeden den

03.04.2020 - Brno Pokud byste chtěli, můžeme vám před začátkem kurzu pro Vás zařídit vaši vlastní doménu na internetu, kam svůj elektronický obchod vytvořený na kurzu pouze přesunete (jak, tak to se dozvíte na školení). V tom případě nás kontaktujte alespoň dva týdny před začátkem kurzu, aby bylo vše dopředu připraveno. Ale tím naše péče o vás nekončí. Pokud si s ně...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře

07.04.2020 - Praha Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout lepší dohody nikoli jen prostřednictvím tvrdého tlaku na snížení ceny, ale tím, že zasadí celé jednání do širších souvislostí a výsledná dohoda tak bude nejvýhodnější možnou. Obsah: * Vliv ceny na rozhodo...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



VYJEDNÁVÁNÍ VE SPECIFICKÝCH SITUACÍCH pro nákupčí - 2denní

07.04.2020 - Praha A. CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí aneb nenakupujte jen levně, nakupujte dobře Cíl: Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout lepší dohody nikoli jen prostřednictvím tvrdého tlaku na snížení ceny, ale tím, že zasadí celé jednání do širších souvislostí...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

07.04.2020 - Praha Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích. Cíl: * Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe * Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat do svých pracovních sit...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI DODAVATELI aneb David a Goliáš

08.04.2020 - Praha Motto: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Monopolní či dominantní dodavatel často bývá noční můrou nákupčích. Protože si je vědom své síly a nenahraditelnosti, má velmi silnou vyjednávací pozici, těžko hledáme manévrovací prostor při jednání s ním a způsoby, jak dosáhnout dobrého výsledku při vyjednávání. Obtížné bývá i přimět tako...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



SMLUVNÍ UJEDNÁNÍ VE SMLOUVÁCH V ZAHRANIČNÍM OBCHODĚ v roce 2020 a jejich vliv na uplatňování DPH a celních předpisů

09.04.2020 - Praha Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím (vnitrounijní i mimounijní obchod). Určeno pro pracovníky nákupních a prodejních oddělení, logistických a ekonomických útvarů a příp. celní deklaranty, kteří potřebují získat základní, či prohloubit si dosavadní informace v dané problematice. Cíl: * Vydefinovat souvisl...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



PrestaShop kurz – e-shop snadno a rychle za jeden den

14.04.2020 - Praha Pokud byste chtěli, můžeme vám před začátkem kurzu pro Vás zařídit vaši vlastní doménu na internetu, kam svůj elektronický obchod vytvořený na kurzu pouze přesunete (jak, tak to se dozvíte na školení). V tom případě nás kontaktujte alespoň dva týdny před začátkem kurzu, aby bylo vše dopředu připraveno. Ale tím naše péče o vás nekončí. Pokud si s ně...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

15.04.2020 - Praha V průběhu tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínos asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jak získat zákazníky a udělat z nich stálé klienty

15.04.2020 - Praha Naučíte se myslet tak, že každý projekt, proces, aktivita či jen záměr budou nositeli potenciálu pro získávání a udržování...nejen zákazníků. * • strategie a taktika získávání zákazníka pomocí produktů a služeb, cenotvorby, distribuce, komunikace a dalších byznys nástrojů, • akviziční segmentace pro B2C i B2B trh, • jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu, • strategie a taktika řízení vztahů se zákazníky (CRM) pomoci nástrojů a praktik péče a motivace (věrnostních programů, podpory prodeje, vztahové komunikace apod.), • diferenciační segmentace klientů v CRM, • jak začít s moderním vztahovým a udržovacím marketingem na stávajícím trhu. Poznámka: Připravte si otázky z praxe, chcete-li. Těšíme se na vás....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Průlomové „win-win“ vyjednávání - Dosáhněte výhodných dohod namísto nevýhodných kompromisů

15.04.2020 - Brno Vyjednávejte efektivně a neztrácejte čas zbytečným soupeřením Máte pocit, že s některými lidmi se zkrátka nedá rozumně domluvit a že je vyjednávání s nimi neskutečně vyčerpávající? Odcházíte z některých jednání se špatným pocitem, že jste se nechali vmanipulovat do rozhodnutí, se kterým ve skutečnosti nesouhlasíte? Cítíte se nesví, když je p...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Profesionální zákaznická péče - Postarejte se o klientovu spokojenost

16.04.2020 - Brno Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Chtěli byste mít spokojenější klienty? Rádi byste zlepšili své komunikační dovednosti? Rádi byste si odhalili své komunikační zlozvyky? Zjistili jak na různé typy klientů? Důležitým faktorem spokojenosti je profesionální péče a způsob řešení jejich požadavků. Zákaznická zkuš...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



ZÁKONÍK PRÁCE a jeho projednávaná novela, související zákony [ONLINE seminář]

17.04.2020 - Praha Úvod: Vztah zákoníku práce a občanského zákoníku – jak jej používat, kdy jej nelze použít; zásada „co není zakázáno, je dovoleno“, možnosti odchylovat se od zákona podle OZ a ZP řešení překážek v práci v souvislosti s nouzovým stavem, práce mimo pracoviště [home office] projednávaná novela zákoníku práce od června 2020, zejména změna právní úpravy dovolené [počítané na hodiny], doručování, potvrzení o zaměstnání, přechodu práv a povinností na jiné zaměstnavatele, zavedení sdíleného pracovního místa, vysílání zaměstnanců v rámci poskytování služeb v EU Vznik pracovního poměru, uzavírání pracovní smlouvy, k čemu ji lze využít, zkušební doba, doba určitá Vstupní lékařské prohlídky a další otázky pracovnělékařských služeb po změně právní úpravy, časté nejasnosti, mj. u tzv. řidičů referentů Postup podle zákona o inspekci práce – hrozba pokut, týkající se vyžadování osobních údajů zaměstnanců v rozporu se ZP a ochrany jejich soukromí, včetně kamerových systémů Propouštění zaměstnanců – organizační změny [i v souvislosti s nouzovým stavem], odstupné a srážky ze mzdy podle judikátu Nejvyššího soudu, pozbytí zdravotní způsobilosti [po změně zákona o specifických zdravotních službách], neuspokojivé pracovní výsledky, vymezení povinností zaměstnanců a porušení „pracovní kázně“ [judikatura Nejvyššího soudu] a jejich rozlišování [chyby], porušení povinnosti při dočasné pracovní neschopnosti, zákazy výpovědi, zrušení pracovního poměru ve zkušební době Odlišnosti dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti od pracovního poměru Chyby v uplatňování pracovní doby a jejího naplňování u zaměstnavatele: způsoby a rozvržení, nepřetržité odpočinky, chyby u práce přesčas, práce ve svátek, mzdová a platová kompenzace těchto prací Praktické otázky dosavadní právní úpravy dovolené, dovolená při nerovnoměrném rozvržení pracovní doby, při změně rozvržení a při „kratším úvazku“, náhrada mzdy za dovolenou Některé otázky odměňování, stejná mzda za stejnou práci, co s tzv. od...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



CHARISMA - jak ho vytvořit, rozvíjet a využívat při obchodním jednání

20.04.2020 - Praha Cíl: Cílem tohoto tréninkového semináře, který je určen pro všechny, kdo chtějí udělat dobrý a silný dojem na své obchodní partnery, šéfy nebo podřízené či kolegy, je vyměnit starý mýtus za novou realitu. Realitu, kde každý z nás se může stát charismatickou a výraznou osobou, pokud chce. Obsah: * Jaký dojem chcete vytvořit? Jaký obraz o sobě c...
Studio W - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Kultura řeči a umění jednat s lidmi

20.04.2020 - Ostrava Podmaňte si jednu z nejstarších jazykových disciplín, která vznikla již ve starověku! Naučte se pracovat s hlasem a správně artikulovat. Staňte se vynikajícím řečníkem! Kurz je určen zájemcům o kulturu mluveného projevu s cílem zdokonalení mluvní techniky. Účastníci získají jazykovou pohotovost, dozvědí se o základech techniky mluveného projevu, naučí se, jak mají připravit řečnický projev a doplní si základní jazykové znalosti. Kurz je také určen pro všechny, kteří chtějí zlepšit své mezilidské vztahy v pracovním i osobním životě a těm, kteří pracují s lidmi a dostávají se do náročných stresových situací. V kurzu se naučíte, jak efektivně komunikovat s různými typy lidí. Zjistíte, na jaké bariéry a komunikační problémy můžeme v životě narazit a co si v takových situacích počít. Budete umět lépe odhadnout ostatní a zlepšit celkové své vystupování....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Argumentace, vyjednávání a přesvědčivost pro sdílená řešení

20.04.2020 - Praha Na tomto kurzu Vás naučíme techniky komunikace, které podpoří Vaši důvěryhodnost a spolehlivost. Dozvíte se, jak snáze dosáhnout dohody bez zneužívání dominance, moci, manipulace, vytvořit rámec společného zájmu nutného k dohodě. Získané vědomosti využijete v profesním i soukromém životě. * Na tomto kurzu Vás naučíme techniky komunikace, které podpoří Vaši důvěryhodnost a spolehlivost. Dozvíte se, jak snáze dosáhnout dohody bez zneužívání dominance, moci, manipulace, vytvořit rámec společného zájmu nutného k dohodě. Získané vědomosti využijete v profesním i soukromém životě. Individuální styl komunikace   Individuální styl komunikace   Rámec pro aktivní a reflexní poslech a zpětnou vazbu   Příprava cíle vyjednávání a argumentace   Povzbuzování druhé strany k připojení se k vašemu úsilí   Posílení vztahu s druhou stranou ve vyjednávání   Dynamické faktory a sdílená řešení   Modelová situace, praktické příklady   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Argumentace, vyjednávání a přesvědčivost pro sdílená řešení

20.04.2020 - Brno Na tomto kurzu Vás naučíme techniky komunikace, které podpoří Vaši důvěryhodnost a spolehlivost. Dozvíte se, jak snáze dosáhnout dohody bez zneužívání dominance, moci, manipulace, vytvořit rámec společného zájmu nutného k dohodě. Získané vědomosti využijete v profesním i soukromém životě. * Na tomto kurzu Vás naučíme techniky komunikace, které podpoří Vaši důvěryhodnost a spolehlivost. Dozvíte se, jak snáze dosáhnout dohody bez zneužívání dominance, moci, manipulace, vytvořit rámec společného zájmu nutného k dohodě. Získané vědomosti využijete v profesním i soukromém životě. Individuální styl komunikace   Individuální styl komunikace   Rámec pro aktivní a reflexní poslech a zpětnou vazbu   Příprava cíle vyjednávání a argumentace   Povzbuzování druhé strany k připojení se k vašemu úsilí   Posílení vztahu s druhou stranou ve vyjednávání   Dynamické faktory a sdílená řešení   Modelová situace, praktické příklady   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komplexní řízení nákladů, investic a projektů, rozpočtování – spojení i užití současné české a zahraniční praxe – pro náročné

21.04.2020 - Praha Na kurzu a moderním vzdělávacím programu s distanční konzultační podporou se naučíte strukturovat a využívat finančně účetní, ale i širší manažerské a ekonomické pojetí, praktické odvození a užití nákladů (Cost, Expenses). Naučíte se také odvodit a používat jednotlivé nákladové formy, složky a druhy, ale i rozpočty a rozpočtování ve firemním a organizačním řízení, včetně řízení „nevýrobních“ tzv. obchodních a službových firem i organizací (SFO). To znamená i specifických a soudobých organizací strukturovaného veřejného sektoru a státní správy, včetně neziskových organizací (non-profits) se základním kritériem tzv. hospodárnosti, tj. v praxi i dodržení daného a strukturovaného rozpočtu, atd. Kurz vám umožní získat informace o kvalitním řízení firemních a podnikových i organizačních nákladů, včetně neopominutelných nákladů kapitálu a zásadní kompetence, jak náklady komplexně řídit v praxi, a to jak v tradičním finančním a kalkulačním pojetí, tak v moderním pojetí a praktick * Struktura, pojetí a odvození nákladů v manažerském účetnictví a při řízení nákladů: Struktura, ocenění a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví, včetně odvození produktivních výsledovek a nákladových sald i zisku (např. účelové výsledovky a „náklady prodeje“ – Cost of Sales a „přímá i hrubá marže“ (Gross Margin, provozní EBIT, jádrový EBITDA) • náklady v manažerském účetnictví i controllingu a řízení nákladů (Cost Management) • soudobé relevantní náklady a jejich odvození, užití a řízení, včetně nákladů kapitálu i firemního WACC (vážených nákladů kapitálu) a užití nadstavbového tzv. ekonomického zisku/ přidané hodnoty EVA • vztah a užití komplexního řízení nákladů, včetně komplexního rozpočtování k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení, ale až i ke korporátnímu řízení (Corporate Management) soudobé společnosti a organizace i businessu. Tradiční nákladový model (TM), jeho pojetí a odvození nákladových složek, standardní nákladové analýzy, sestavy a kalkulace i jejich užití: Povaha, struktura a definice tradičního nákladového modelu a jeho praktické užití • rozbor a odvození jeho jednotlivých složek – variabilních – přímých a fixních – nepřímých, ale i v praxi problematických a strukturovaných režijních nákladů • paušální – přirážkové % alokace dnes zásadních a bytnících N – nepřímých a režijních nákladů, jejich nevěrohodnost a zkreslení např. pro zásadní dílčí nákladování (např. produkty a zákazníci – linie a segmenty, jejich typologie a současné nutné a široké nákladové i výkonnostní objekty, atd.), profitabilitu i cenotvorbu • standardní tradiční nákladové analýzy a kalkulace (variabilních – VC v ČR „vlastních“ a plně absorpčních – FAC; tj. „úplných vlastních nákladů“) a jejich odvození i využití v praxi • tradiční nákladování a cenotvorba – pricing • příklady a případové studie vlastních – VC a plných – FAC nákladů, nákladové cenotvorby (Cost + Product Pricing) • analýza odchylek a její užití rozpočtování a odvození i užití tradičních rozpočtů (dílčích a celkových), jejich vztahy a užití ve firemním, organizačním i projektovém řízení • nevhodnost a neúčinnost TM a jeho realizačních metod pro ryze obchodní a hegemonní službové společnosti a soudobé moderní firmy, podniky a organizace (SFO) vyžadující věrohodné a produktivní nákladové řízení a rozpočtování, včetně specifického řízení „fixní“ kapacity, podchycení, řízení a nákladování procesů i tvorby hodnoty v organizaci. Klasické a nutné moderní řízení nákladů ve firmě, podniku a organizaci i businessu: Tradiční řízení nákladů, jeho vstupy, metody, cíle, výhody a nevýhody praktických aplikací i TM • požadavky na moderní řízení nákladů a nákladový systém s využitím procesního a hodnotového i nákladově komplexně objektového řízení nákladů (produkty včetně služeb, zákazníci, komplexní logistika včetně e-commerce a CRM, ICT podpora a zásadní „interní a infrastrukturní služby“ – např. Ekonomika a Finance, Marketing a prod...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Vedení obchodního jednání - Taktiky pro uzavření výhodného businessu

22.04.2020 - Brno Naučte se porozumět chování druhého účastníka obchodního kontaktu Chtěli byste dobře a kvalitně vést obchodní jednání? Díky tomuto tréninku můžete získat, případně zkvalitnit vlastnosti, které vám pomohou ve vyjednávání a vedení jednání. Každý obchodník a manažer by měl vědět, jak se chovat při obchodním kontaktu, jaké využít obchodní strate...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



JAK NÁS OVLIVŇUJÍ STEREOTYPY - STEREOTYPNÍ CHOVÁNÍ KE KLIENTŮM SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

22.04.2020 - Praha Klienti sociálních služeb mají stejné potřeby jako my, chodí nakupovat, na poštu, k lékaři. Chová se k nim veřejnost, prodavač - ka, úředník - ice, lékař - ka stejně jako k nám? Přistupuje k nim veřejnost shovívavěji nebo je přísnější? Na základě čeho se rozhodují, jak se v určitých situacích zachovají? Na kurzu budeme zkoušet nahlédnout některé opakující se vzorce chování a hledat mechanizmy jejich vzniku. Na kurzu budeme zkoumat, jestli jsou něčím podmíněny a jestli my, jako pracovníci v sociálních službách na to máme nějaký vliv....
Portus Praha z.ú. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Obchodní vyjednávání pod tlakem protistrany - Osvojte si úspěšné taktiky a strategie vyjednávání

27.04.2020 - Brno Osvojte si úspěšné taktiky a strategie vyjednávání Získat nebo si udržet obchodní kontakt je stále složitější. Jak dosahovat úspěchů i ve chvíli, kdy vás tlačí čas, požadavky vašeho zaměstnavatele i argumenty protistrany? Poznejte osvědčené vyjednávací strategie a techniky a naučte se, jak se připravit na jednání a jak je profesionálně vést...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde