finance-pro-nefinancni-manazery-zapojte-se-do-financniho-managementu Rekvalifikační účetní kurzy
podobne kursy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu


Získejte komplexní přehled v oblasti podnikových financí a finančního řízení Řízení podnikových financí není úkolem jednotlivce, ale celého týmu kooperujících specialistů z různých oborů. Dosažení společného cíle, prosperity firmy, se neobejde bez aktivní spoluúčasti členů týmu. Chod a výsledky podniku ovlivňují především nefinanční manažeři svými každodenními aktivitami a rozhodováním. Podívejte se s námi na finanční řízení podniku z hlediska nefinančních manažerů. Naučte se rozumět jeho zákonitostem a procesům a poznejte, jak můžete finanční informace využít při své práci. Kurz je určen: nefinančním manažerům na střední a top úrovni   mistrům a vedoucím oddělení   zaměstnancům z neekonomických úseků podniku    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte souhrnný přehled o podnikových financích, finančním řízení, finančních ukazatelích   seznámíte se s nástroji pro řízení finanční stability podniku   naučíte se rozumět finančním dokumentům, výkazům, analýzám a plánům   zorientujete se ve výsledovce, rozvaze a cash flow   porozumíte důležitým finančním ukazatelům a budete je umět využít při své práci   nabyté znalosti si upevníte při rozboru názorných příkladů z praxe    



Přihláška na podobný kurz a/nebo školení od jiné firmy a v jiné ceně:



MS Excel pro ekonomy a manažery

22.10.2018 - Praha Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jak zjistit hospodářský výsledek s využitím účtování o nedokončené výrobě – pro manažery

22.10.2018 - Praha Na workshopu se dozvíte, zda plně využíváte potenciálu účtování o nedokončené výrobě pro vyhodnocování ekonomické efektivity výroby, a to i když o nedokončené výrobě již účtujete nebo o tom uvažujete. Dozvíte se: Jak využít účtování o nedokončené výrobě pro sledování skutečných hospodářských výsledků v měsíčních intervalech. Jak odhalovat kritická místa a rizika výroby s negativním dopadem do hospodářského výsledku. Jak ocenit rozpracovanost výroby. Jak vyčíslit množstevní a cenové odchylky kalkulovaných a skutečných nákladů. * • měsíční hospodářský výsledek – věrohodný zisk?, • přínosy využití účtování o nedokončené výrobě, • přehledné nástroje řízení a vyhodnocování výroby, • vypovídající ocenění nedokončené výroby, • analýza odchylek kalkulovaných a skutečných nákladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



MS Excel - manažerské nástroje

24.10.2018 - Praha Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Podnikové finance pro nefinanční manažery (BRNO) ... Vše podstatné pro ty, kteří chtějí porozumět financím

24.10.2018 - Brno Popis Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení je vyžadovaná u každého manažera a podnikatele. Seminář je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, jež chtějí vstoupit do světa podnikových financí, finančního a manažerského účetnictví, podnikového hospodářství a controllingu. Interaktivní výklad a četné příklady z praxe Vám pomohou vybudovat solidní znalosti, na kterých budete moci založit své finanční plány a rozhodnutí, ale i osobní a kariérní růst. 1. den Zhodnocování financí, akciový trh Role financí v celkovém řízení firmy Výsledovka, Rozvaha Cash flow Návratnost investic, budoucí hodnota peněz Klíčové finanční ukazatele, Profitabilita Inovace, trvalé zlepšování Zadání Case study 2. den Pracovní kapitál Způsoby financování Zadání Business case Business case v týmech Business case, prezentace Role reportingu, Risk management ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Jak na rozvojovou zpětnou vazbu - Manažerské dovednosti

24.10.2018 - Praha 8 Zapomeňte na poučky a návody, jak dávat zpětnou vazbu. Čím složitější disciplínu z ní děláme, tím více se jí bojíme. Z našeho programu si odnesete zážitek a pochopení, co s námi (těmi, kdo zpětnou vazbu dávají, i těmi, kdo ji přijímají) zpětná vazba dělá. Proč se cítíme nesví, proč se můžeme zpětné vazbě bránit nebo ji bagatelizovat, jak náš postoj a vnitřní nastavení ovlivňuje, jak a co při zpětné vazbě říkáme? POZOR, pokud nechcete dostat zpětnou vazbu, na tento kurz nechoďte. Anebo jen na vlastní nebezpečí! Jako bonus si sáhnete i na 360° zpětnou vazbu. Co Vám kurz přinese? Před samotným kurzem si vyzkoušíte zpětnou vazbu sami na sobě formou 360° zpětné vazby (dostanete od nás link, krátkou informační brožurku, vyberete si své hodnotitele a naformulujete si žádost o zpětnou vazbu, kterou svým hodnotitelům odešlete). Vyplníte si online dotazník Komunikačního stylu. Vyzkoušíte si zpětnou vazbu naživo v tiádách (Nevíte, co to slovo znamená? O důvod víc, proč přijít). Nasdílíte si zkušenosti s ostatními účastníky, které byste jinak nepoznali. Odnesete si hlubší pochopení základů zpětné vazby a inspirace, jak z této obávané disciplíny udělat ve své firmě přirozenou součást firemní kultury. Cílová skupina Kdokoli, kdo má zájem o zpětnou vazbu, personalisté, manažeři Obsah ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Finanční deriváty - měnové a úrokové deriváty z hlediska obchodu i účetnictví (BEST PRACTICE)

25.10.2018 - Praha Využijte v praxi finanční deriváty a seznamte se se zajišťovacím účetnictvím Finanční deriváty jsou účinným nástrojem k zajištění různých druhů rizik, v České republice nejčastěji k zajištění měnového rizika. Pokud přicházíte i jen vzdáleně do styku s měnovými a úrokovými deriváty, budou pro vás bezpochyby zajímavé reálné zkušenosti s jejich využitím v podnikové praxi. Poskytneme vám oboustranný pohled ze strany treasury či finančního manažera i účetní – poznáte jak obchodní stránku věci, tak i způsob, jak finanční deriváty účtovat a zdanit podle českých i mezinárodních účetních standardů (IAS/IFRS). Kurz je určen: pracovníkům v oblasti podnikového treasury   finančním ředitelům   hlavním účetním a metodikům účetnictví   analytikům   pracovníkům controllingu, kteří se zabývají komplikovanými oblastmi účetnictví    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte ucelený přehled o finančních derivátech a jejich využití v podnikové praxi   porozumíte jednotlivým druhům měnových a úrokových derivátů   pochopíte princip zajištění měnového i ostatních rizik   poznáte způsoby oceňování derivátů a dozvíte se, jak rozložit v čase dopady z finančních derivátů   naučíte se, jak v praxi správně nastavit zajištění rizika (zajišťovací účetnictví)   poznáte, jak účtovat finanční deriváty podle českých i mezinárodních účetních standardů     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Manažer - pracovník obchodu a služeb

29.10.2018 - Praha Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Projektový manažer - kvalifikace PRINCE2

29.10.2018 - Praha Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R. Součástí kurzu je intenzivní doplňující školení Projektového řízení dle metodiky PRINCE2, kde se naučíte používat tyto v praxi osvědčené principy Projektového řízení, v celém životním cyklu projektu. Součástí je závěrečná zkouška a certifikace v úrovni PRINCE Foundation.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   MS Project pro vedoucí projektu   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint   Kvalifikační zkoušky Manažer projektu   Certifikační zkouška PRINCE2 Foundation     Součástí ceny kurzu je od dubna 2016 zkouška profesní kvalifikace 66-015-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 40 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Projektový manažer - profesní kvalifikace

29.10.2018 - Praha Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 66-015-MRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Alexandr Perutka CSc.  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/projektovy-manazer-kvalifikace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektovy-manazer-kvalifikace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Nově na manažerské pozici - kompaktní know-how pro úspěšný start

29.10.2018 - Brno Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch. Kurz je určen: začínající manažeři    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení   naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést   poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu   osvojíte si řešení modelových konfliktních situací     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Účetní výkazy pro manažery

29.10.2018 - Brno Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. * Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. Účetnictví a informační systém podniku   Účetnictví a informační systém podniku   Účetní závěrka podniku   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Účetní výkazy pro manažery

29.10.2018 - Praha Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. * Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. Účetnictví a informační systém podniku   Účetnictví a informační systém podniku   Účetní závěrka podniku   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční analýza v praxi

29.10.2018 - Brno Co se skrývá ve vašem účetnictví, ve vašich výkazech? Kde jsou vaše příležitosti? Kde jsou vaše obavy a jsou tyto obavy oprávněné? Cílem kurzu je seznámení s metodami finanční analýzy, poskytnutí uceleného pohledu na průběžné vyhodnocování finančního zdraví. Pomůžeme vám odhalit slabé a silné stránky společnosti. * Co se skrývá ve vašem účetnictví, ve vašich výkazech? Kde jsou vaše příležitosti? Kde jsou vaše obavy a jsou tyto obavy oprávněné? Cílem kurzu je seznámení s metodami finanční analýzy, poskytnutí uceleného pohledu na průběžné vyhodnocování finančního zdraví. Pomůžeme vám odhalit slabé a silné stránky společnosti. Základní termíny finanční analýzy   Základní termíny finanční analýzy   Metody finanční analýzy   Rozdílové ukazatele likvidity   Ukazatele na bázi přidané hodnoty (MVA, EVA)   Poměrové ukazatele a jejich význam   Ukazatele aktivity (asset utilization ratios)   Ukazatele zadluženosti   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Stal jsem se manažerem

30.10.2018 - Praha Ještě včera odborným specialistou, ale dnes již manažerem s širokou odpovědností. Odpovědností za svěřené prostředky, termínované úkoly i za podřízené, kteří ale ještě včera třeba byli vaši kolegové. Jak lze v takové situaci dobře obstát? Z tohoto semináře si odnesete zásadní informace ke své nové manažerské práci. V průběhu tohoto semináře vám lektoři jednoduše, ale nezkresleně objasní koncepty a hrozící problémy, strategický rámec manažerské práce. Vzhledem k bohaté manažerské praxi lektorů vás čeká seznámení se širokým záběrem znalostí a dovedností. * Stal jsem se manažerem • hlavní manažerské role a funkce, cyklus manažerského řízení, • oblasti častých změn a manažerské řízení, • základní myšlenky a doporučení novým manažerům, • time management, každodenní volba priorit, situační analýza, • komunikace ve standardních situacích manažerské práce, zvládání konfliktů, • jak poprvé správně motivovat a hodnotit zaměstnance, • základy řízení financí a dalších zdrojů podniku. • mimořádné situace a pokročilé komunikační kompetence, • moc, vliv, autorita. Příklady z praxe, cvičení a diskuze, vše vedené dvěma zkušenými manažery....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Stal jsem se manažerem

30.10.2018 - Praha Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednášející Petr Sládeček, MBA (manažerský poradce, mediální konzultant a vysokoškolský pedagog) Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt. (manažer, konzultant a vysokoškolský pedagog) Poznámka V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení. Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování. Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       hlavní manažerské role a funkce    vedení a řízení v nejistém světě    cyklus řízení    základní myšlenky a doporučení – time management, každodenní volba priorit, situační analýza   komunikace ve standardních situacích manažerské práce, zvládání konfliktů   mimořádné situace a pokročilé komunikační kompetence   moc, vliv autorita    jak poprvé správně motivovat a hodnotit zaměstnance    základy řízení financí a dalších zdrojů podniku   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu

30.10.2018 - Praha Získejte komplexní přehled v oblasti podnikových financí a finančního řízení Řízení podnikových financí není úkolem jednotlivce, ale celého týmu kooperujících specialistů z různých oborů. Dosažení společného cíle, prosperity firmy, se neobejde bez aktivní spoluúčasti členů týmu. Chod a výsledky podniku ovlivňují především nefinanční manažeři svými každodenními aktivitami a rozhodováním. Podívejte se s námi na finanční řízení podniku z hlediska nefinančních manažerů. Naučte se rozumět jeho zákonitostem a procesům a poznejte, jak můžete finanční informace využít při své práci. Kurz je určen: nefinančním manažerům na střední a top úrovni   mistrům a vedoucím oddělení   zaměstnancům z neekonomických úseků podniku    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte souhrnný přehled o podnikových financích, finančním řízení, finančních ukazatelích   seznámíte se s nástroji pro řízení finanční stability podniku   naučíte se rozumět finančním dokumentům, výkazům, analýzám a plánům   zorientujete se ve výsledovce, rozvaze a cash flow   porozumíte důležitým finančním ukazatelům a budete je umět využít při své práci   nabyté znalosti si upevníte při rozboru názorných příkladů z praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Manažer na startovní čáře - jak uspět v roli manažera

30.10.2018 - Plzeň Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet. Kurz je určen: začínajícím manažerům   zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného   začínajícím podnikatelům   zakladatelům start-upů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní   osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli   poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat   naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Manažer jako kouč, koučování pro manažery

31.10.2018 - Praha Pod vedením zkušené lektorky se v průběhu tohoto semináře naučíte využívat koučování v praxi. Zjistíte, s jakými principy je možné při koučování pracovat. Odnesete si praktické poznatky, jak koučovat jednotlivce a jak koučovat skupinu. Nacvičíte si poskytování zpětné vazby koučovacím stylem, dozvíte se také, jaké má mít předpoklady manažer – kouč. * Manažer jako kouč, koučování pro manažery • koučování jako jeden ze stylů situačního vedení, • kdy je vhodné koučování využít a kdy nikoliv, • východiska v koučování, cíle a užitek v koučování, • otázky – nástroj ovlivnění v koučování, • jak lze koučování využít i v komunikaci se spolupracovníky, • technika vedení koučovacího rozhovoru metodou GROW, • techniky a možnosti koučování týmu, • "strategie efektivního řešení" a její místo v koučování, • kdy, jak, koho koučovat nebo nekoučovat, • brainstorming – nástroj ke koučování skupiny....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

01.11.2018 - Praha Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Microsoft Excel – manažerská analýza tabulek

01.11.2018 - Brno Zaměření kurzu Kurz poodhalí možnosti správy a analýzy dat pomocí tabulkového procesoru   Výuka probíhá na praktických příkladech s použitím vzorových databází různých formátů podporovaných standardními ovladači ODBC pro Excel   Studijní materiály Doporučujeme k zakoupení: Mistrovství v MS Excel   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       Kurz je akreditován MŠMT ČR pro DVPP, číslo akreditace: MSMT-22812/2017-1-935   Možnosti a nástroje Excelu pro výpočty a analýzu velkých objemů dat včetně externích databází   Tabulka Excelu jako databáze, možnosti, omezení (velikost listu)   Práce s rozsáhlými tabulkami - souhrny, přehledy   Externí data - filtrování načítaných dat, kritéria   Formát buněk - možnosti vlastních číselných formátů, podmíněné formátování   Vzorce a funkce ve vzorcích - maticové vzorce, kombinace několika funkcí (vnořování funkcí)   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # Rozšíření možností Excelu - scénáře, správce scénářů   Grafy - vytvoření dynamických grafů z tabulek obsahujících souhrny, přehledy a scénáře   Kontingenční tabulka a graf - analýza dat pomocí kontingenční tabulky, filtrování analyzovaných dat, kritéria   Automatizace opakujících se úkonů pomocí maker - umístění ovládacích prvků na listy, propojení s buňkami, přiřazení maker   Přenesení tabulek a grafů do Wordu a PowerPointu         ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU









 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde